هوای تهران از فردا در وضعیت ناسالم قرار می‌گیرد

95

1398/8/14

14:32


هوای تهران از فردا در وضعیت ناسالم قرار می‌گیرد

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور را طی روز‌های آینده تشریح کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی، با اشاره به وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: برای امروز و فردا در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از امروز تا اواسط هفته آینده جوی آرام و نسبتا پایدار برای کشور پیش بینی می‌شود، افزود: در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت افزایش آلودگی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی شده است.

نقشینه با تاکید بر اینکه پنج شنبه جنوب خوزستان و شمال خلیج فارس و همچنین در روز‌های جمعه و شنبه جنوب فارس و غرب هرمزگان بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد، تصریح کرد: ماندگاری هوای سرد تا فردا در مناطق شمال شرق کشور رخ خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای تهران غبار صبح گاهی پیش بینی می‌شود، گفت: بیشینه دمای مهرآباد به ۱۶ و شمیرانات به ۱۸ درجه خواهد رسید.

نقشینه با تاکید بر اینکه برای روز‌های آینده در تهران بارش باران نخوهیم داشت، افزود:تا اواسط هفته آینده برای جنوب غرب کشور، خلیج فارس، جنوب غرب کشور بارندگی پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اکثر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: از فردا در تهران کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد و وزش باد نیز کم خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: شهرکرد با دمای ۲ درجه زیر صفر خنک‌ترین و بندرعباس با دمای ۳۳ درجه گرم‌ترین مراکز استان بوده اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو