اسامی بازیگران فصل دوم سریال حکایت های کمال+ خلاصه داستان

منبع: کولاک

346

1398/8/14

22:35


تصویربرداری فصل دوم سریال حکایت های کمال به زودی آغاز می شود. این خبر را محسن شابانفر تهیه کننده این مجموعه عنوان کرد. شایانفر در خصوص تولید فاز دوم این سریال نیز بیان کرد: طراحی ۶۰ قسمت فصل دوم این سریال انجام شده است و به محض پایان پخش فصل اول، تصویربرداری فصل دوم آغاز خواهد شد. بیشتر بازیگران جدید در فصل دوم به ما ملحق می‌شوند و تغییرات کمتری خواهیم داشت.

فصل دوم سریال حکایت های کمال

فصل دوم سریال حکایت های کمال

شایانفر همچنین گفت: ساخت سریال مربوط به دهه ۴۰ سختی‌های خاص خود را دارد، چراکه نمی توانیم به راحتی در خیابان‌ها و کوچه‌ها تصویربرداری داشته باشیم، با اینکه از نظر مالی برایمان دشوار بود، اما ترجیح دادیم در شهرک سینمایی دکورسازی کنیم که منجر به ساخت شهرکی به نام کمال در شهرک سینمایی شد. به همین خاطر لوکیشن‌های سریال با سازه‌های واقعی ساخته شد. ما حدود ۴ هزار متر بنا داشتیم که شامل سه خانه، رستوران، کوچه، انبار و… بود.

وی عنوان کرد: البته از ابتدا ساخت این سریال در ۱۵۰ قسمت طراحی شد؛ قصه فصل یک در سی قسمت و در سال ۱۳۴۰، فصل دو در ۶۰ قسمت و در سال ۱۳۴۵ و فصل سه در ۶۰ قسمت و در سال ۱۳۵۷ به تصویر کشیده می‌شود.

شایانفر درباره موسیقی متن این سریال توضیح داد: یکی از نقاط قوت سریال موسیقی متن فردین خلعتبری است که ما حصل آن ساخت موسیقی با فضای ایرانی بود. آقای خلعتبری بسیار دلسوزانه و با پشتکار در سریال حضور پیدا کرد.

گفتنی است «حکایت کمال» به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی، اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می‌شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. این سریال در مرکز سیما فیلم تولید شده است.

محمود پاک نیت، شهره لرستانی، سعید پیردوست، شهربانو موسوی، حمید ابراهیمی، فلور نظری، محمدرضا شیرخانلو، امیرحسین کافتری، امیر نوری، یوسف صیادی، مهرداد ضیایی، آیدا نوری، رامین ناصر نصیر، آرش نوذری، بیژن بنفشه خواه، داریوش سلیمی، شهرام عبدلی، بیتا خردمند، سیروس میمنت، اصغر شجاعی، بهرام فرزام، حمید صفایی، فریده دریامج، جواد زیتونی و … جلوی دوربین این سریال رفته‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو