۵۰ نمونه پیام تبریک عید فطر برای دوستان

منبع: سماتک

185

1398/3/17

01:28


۵۰ نمونه پیام تبریک عید فطر برای دوستان

پیام تبریک عید فطر برای دوستان

عید فطر را به همه مسلمانان جهان تبریک می گوییم و در اینجا زیباترین متن پیام تبریک عید فطر برای دوستان و آشنایان تهیه و گردآوری شده است. اگر قصد دارید این عید فرخنده و مبارک را در آخرین روز ماه رمضان به دوستان تان تبریک بگویید با سماتک همراه باشید. بهترین و زیباترین پیام های تبریک عید فطر به دوست صمیمی را از این بخش انتخاب کرده و با ارسال آن برای دوستان صمیمی تان عید رمضان امسال را به همه شان شادباش بگویید. در این قسمت سعی کرده ایم متن پیام تبریک عید فطر به عشقم و دوست صمیمی بهترین نمونه های پیام تبریک عید فطر دوستانه را آماده کنیم تا شاید بتوانیم قطره ای از نیاز شما هموطن مسلمان را بر آورده کرده باشیم.

 

بال‌های بندگی را بگشاییم که خداوند در این روز سعید شادباش‌های بی کران خود را بر زمین خواهد افکند… چشم‌ها را به سمت آسمان بالا بیاوریم تا از ملکوت نور حق بر ظلمات بینایی ما بتابد… عید فطر را به بهترین دوستم تبریک می گویم.

*****

این است رسم کوی یار… هر آن قدر به خانه‌اش نزدیک‌تر شوی، هوای عشق و جذبه‌اش تو را مست‎تر و دل بسته‌تر می‌سازد… عید الهی فطر و قدم گذاشتن در کوی پروردگاری برای دوستان عزیزم مبارک باشد…

*****

دوستان خوبم تبریک مرا در این روز خجسته و عید سعید فطر پذیرفته و مرا از دعای خیر و حلالیت خود، محروم نسازید.

*****

عطر خوش عید و هوای پاک بهاری آن، بر شما و خانواده محترم مبارک و تهنیت باد.

*****

ای فطر، ای روز آسمانی! ای فطر، ای فرخنده جشن مهربانی! مبارک باشد نام تو و درود بر آنانی که در این روز شادی الهی را تجربه می‌کنند.

۵۰ نمونه پیام تبریک عید فطر برای دوستان

پیام تبریک عید فطر دوستانه

این رمضان نیز رفت و برای شرکت دوباره در میهمانی خداوند، باید یک سال دیگر منتظر بمانیم… در سالی که پیش رویتان قرار دارد، همه لطف و نیکویی از خداوند منان آرزو دارم… عید فطر مبارک.

*****

عید فطر، روز وحدت میان مسلمانان و از میان برداشتن تمامی حائل‌های نفاق و دشمنی‌ست… در این عید فرخنده هر آن چه کینه و احساس تلخ در خود داریم، کنار گذاشته و مانند روز تولد به نماز خداوند بایستیم.

*****

پله پله تا آسمان خدا بالا رفتیم و در این عید بزرگ، بر فراز آسمان و بر بال‌های فرشتگان به اوج بندگی می‌رسیم… مرا از دعاهای خیر خود بی‌نصیب نگذارید.

*****

پایان یافتن ماه بندگی و اتصال به سرچشمه نعمت خداوندی را در این روز سعید فطر، تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم چون هر سال، امسال نیز از نردبان تکامل؛ چند پله بالاتر رفته باشید.

*****

عید سعید فطر و خجسته روز عبودیت مسلمانان، بر تمام عاشقان اهل بیت و منتظران فرج؛ مبارک باشد…

*****

رحمت و نور خداوندی بر آنانی ارزانی باشد که در این ماه به گناهان خود اندیشیده و برای رفع اثر آن‌ها، گام برداشته‌اند. چنین انسان‌هایی عید فطر واقعی را جشن خواهند گرفت… خدایا ما را از رهاشدگان قرار مده… عید فطر مبارک.

*****

رمضان گلستانی بود که در سی روز، از گل‌هایش چیده و آن‌ها را بوییدیم. امروز و در این عید سعید فطر، تمام گلبرگ‌ها بر سرمان پاشیده شده و در بوی بهشتی آن، غرق می‌شویم… التماس دعا…

*****

حلول ماه عید و روز برکت و شادی مسلمانان جهان را به شما و خانواده محترم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم… در این روز مبارک مرا از دعای خیر خود، محروم ننمایید.

*****

جای غایب بزرگ، امام زمان در این عید بزرگ پروردگاری میان ما خالی‌ست… در بالای سفره‌های عید فطر، بشقابی زرین برای ایشان گذاشته و از هوای آن، نفس بهشت را استشمام کنیم… فطر مبارک.

*****

خداوندا خروج از ماه مبارک رمضان را برابر با خروج از هر آن چه ناپاکی ست قرار ده و ما را در شمار آنان جای بده که هر آینه به اعمالشان می‌نگری… عید فطر مبارک.

*****

هزار بار شادباش بر عید خداوند که بر مسلمانان حقیقی وارد آمده و آن‌ها را از گناهان گذشته خویش، پاک می‌کند… باشد که در میان آن‌ها باشیم…

*****

پیام تبریک عید فطر به دوستان صمیمی

هزاران افسوس بر رختی که بسته شده و ماهی که از میان ما می‌رود… خوشبخت آنانی که در این ماه مبارک توشه برداشته و در عید فطر آن، با سربلندی به نماز می‌ایستند… التماس دعا.

*****

خداوندا تو را شکر می‌گوییم که در این یک ماه، به ما جسارت روی کردن به آسمان را داده و به آن چه در دل داشتیم؛ گوش فرا دادی. پیشاپیش عید فطر مبارک…

*****

امسال فرصتی داشتیم که در میهمانی بزرگ خداوند شرکت داشته باشیم… همین کفایت که به تماشای رحمت الهی در عید فطر بنشسته و انوار برکت پروردگاری را بر پیکره خود احساس کنیم… عید مبارک.

*****

عید فطر، روز حلول ماه درخشان عبودیت را به بندگان مخلص خدا، به ویژه جنابعالی و خانواده محترم، تبریک عرض می‌کنم.

*****

خوشا بر کسی که در این ماه هر آینه بر سفره خداوند نشسته و این روز عید را از سفره میهمانی او توشه برمی‌دارد… در نماز عید فطر، نام مرا نیز در دعاهای خیر خود بر زبان بیاورید… فطر و بازگشت به فطرت انسانی مبارک باشد.

*****

خداوندا به همه ما انسان‌ها فرصتی بده تا قدر نعمات تو را در این روز عید شناخته و گرسنگان جهان را فراموش نکنیم… عید فطر مبارک…

*****

ماه میهمانی خداوند تمام شده و عید عبودیت، عید فطر از راه رسیده است… اما ما همچنان در دایره آزمون و سنجش بندگی و اطاعت حق قرار خواهیم داشت… باشد که در این آزمون بی‌پایان سربلند نمایان شویم… التماس دعا!

*****

خوشا به سعادت آنانی که در ماه گذشته، لحظه‌ای از خوان گسترده پروردگار برنخاسته و دمی از آن غافل نشدند… عید بر ایشان مبارک‌تر خواهد بود… التماس دعا…

*****

به خاطر تو که عید فطر را به موقع دیده و فصل روزه‌داری‌ات به پایان برسد، دیشب از خانه‌ام در آسمان بیرون نرفتم تا ماه به وقت خود دیده شود!!!

*****

دوستان عید فطر مبارک، عید بزرگ مسلمانان را به شما و خانواده محترم تبریک عرض می‌کنم.

*****

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد… هلال ماه به دور قدح اشارت کرد… ثواب روزه و حج قبول آن کس برد… که خاک میکده عشق را زیارت کرد… عید فطر مبارک!

۵۰ نمونه پیام تبریک عید فطر برای دوستان

عکس پیام تبریک عید فطر به دوستان

دوست خوب من دل‌ها از شمیم باران و عطر کوی دوست پر از یاس‌های بهاری شده است… چه شهدی شیرین‌تر از این نوید که رمضان را به سر کرده و به عید خداوند درآمده‌ایم.

*****

عزیزان من سی روز روزه داری را با هم سپری کردیم… در این عید سعید فطر، شادی را با هم قسمت خواهیم کرد…

*****

دوستان عید فطر از راه رسیده و تک به تک ما در ماهی که گذشت؛ دل‌هایمان را خانه تکانی کرده و فرش قرمزی برای قدوم دوست پهن کرده‌ایم… التماس دعا…

*****

عید فطر، جشن بندگی انسان در مقابل پروردگار است… این عید را با تمام بندگی و خلوص گرامی داشته و برای تمام بشریت خواستار خیر و صلح هستیم.

*****

دوست خوبم به پایان میهمانی خدا رسیدیم و در انتظار اجابت حاجت‌های خود هستیم… در میان این حاجات دوستی ابدی تو را از خدا خواسته‌ام…

*****

خداوندا ما را از آنان قرار ده که از این عید فطر تا عید فطری دیگر، یاد تو را از سر بیرون نبرده و از صراط مستقیم خارج نشوند… باشد که در این سال پیش رو، از روزه روح و اعمال خود بیرون نرویم.

*****

دوستان گلم عید آمد و گل‌ها شکوفا شده‌اند… اگر خوب بنگری در میان گل‌های عید فطر، مرا می‌بینی که نوید تبریک و تهنیت به تو می‌گویم…

*****

خجسته‌ترین عید مسلمانان جهان را به شما دوست عزیز تبریک می‌گویم… امیدوارم خداوند سالی پرخیر و برکت پیش رویتان گسترانده باشد و از آن به قدر نیاز فیض ببرید…

*****

هر آن قدر که خداحافظی با ماه پربرکت رمضان سخت و اندوهبار است؛ این عید خجسته به آن نور و شادی بخشیده و از فراغ عطر دوست می‌کاهد… عید فطر مبارک!

*****

دوست عزیزم عید فطر هم از راه آمد و ماه مهمانی خدا به پایان رسید. در این روز مرا میهمان خود کرده و در ثواب‌هایم شریک شو

*****

پیشاپیش عید سعید فطر، عید خجسته روزه‌داران را به شما تبریک می‌گویم… مرا در تقسیم عیدی‌های خود از قلم نیندازید…

۵۰ نمونه پیام تبریک عید فطر برای دوستان

پیام تبریک عید فطر به دوست صمیمی

خوشا آنان که دائم در نمازند… در این عید مبارک و پاکیزه، سربلندی انسان در مقابل مکرهای شیطان را جشن گرفته و دست در دامان پرمهر الهی می‌اندازیم.

*****

دوستان عزیزم عید فطر مبارک… فراموش نکن؛ امسال نیز چون سال‌های قبل، من نخستین کسی بودم که عید را به تو تبریک گفت…

*****

این عید مبارک و میمون را به شما دوست عزیز و گرامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. امیدوار هستم که به قدر کفایت از ماه پربرکت رمضان توشه برگرفته باشید.

*****

اگر می‌خواهی عید سعید فطر را با دیدن روی ماه، سپری کنی؛ سری به خانه ما بزن و میهمانی خدا را در اینجا به پایان برسان…

*****

ماه میهمانی خداوند نیز به پایان رسیده و در عید فطر خداوند تک تک میهمانان را با هدایایی از استجابت دعا، بدرقه می‌کند… عید فطر مبارک!

*****

دوست گرامی عید فطر را باید پاداشی بر صبر و استقامت دانسته و در میهمانی بی‌پایان خداوندی، شادمانه شرکت کنیم.

*****

یک ماه بندگی و اطاعت پروردگار در روزه‌داری را پشت سر گذاشته و اینک در روز عید فطر، هنگام استجابت دعاست… این وعده خداوند است… التماس دعا…

*****

به پنجره‌های گشوده ملکوت رمضان بنگر، عید فطر حریر خود را بر پیکر انسان پهن کرده و نوید شادباش عبودیت می‌دهد.

*****

این رمضان نیز رفت و اگر چه مرا در افطاری‌های خود شریک نکردی، اما در این عید فطر، عیدی مرا فراموش نکن.

*****

این عطر دل انگیز رحمت بی پایان الهی‌ست که در این روز عید بر بشریت ارزانی داشته می‌شود… عید فطر مبارک.

*****

پس از یک ماه سر بر آستان برکات الهی نهادن، این عید بزرگ می‌تواند شکوفایی بندگی دوباره و سربلند بیرون آمدن از آزمون‌های الهی باشد.

*****

اگر چه ماه را برای دیدن عید فطر، واسطه کرده‌ایم؛ اما ماه اصلی دیدن روی توست که با آن رمضانم را به پایان می‌رسانم دوستان عزیز عید فطر مبارک.

 

پیام تبریک عید فطر به دوستان صمیمی و قدیمی به همراه متن تبریک عید فطر دوستانه را در این نوشتار از سایت مطالعه کردید. همچنین شما می توانید سایر مطالب درباره عید سعید فطر را در انتهای همین صفحه بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو