بهترین کافه رستوران های شرق تهران | خوش ترین لحظات شرقی پایتخت

بهترین کافه رستوران های شرق تهران | خوش ترین لحظات شرقی پایتخت


منبع: همگردی

374

1398/8/17

21:20


همانطور که تاکنون نیز بارها بصورت مستقیم و غیر مستقیم به آن اشاره کرده ایم، پایتخت کشورمان یعنی تهران یکی از خوشمزه ترین شهرهای ایرانی و حتی آسیایی به حساب می آید که اگر به هر سوی آن نگاهی بیندازید، متوجه وجود طیف گسترده و متعددی از کافه و رستوران های گوناگون با سطح کیفی مختلف خواهید شد. منتها در این مطلب ما بر آن شدیم تا شما را با فهرستی از بهترین کافه رستوران های شرق تهران آشنا نماییم تا اگر شما از جمله شکم گردهای حرفه ای هستید و ساکن نواحی شرقی پایتخت نیز می باشید به راحتی بتوانید با این اماکن خوشمزه ای که در ادامه به شرح کاملی از آنان خواهیم پرداخت، دست پیدا نمایید. برای آشنایی بیشتر با کافه های شرق تهران با همگردی همراه باشید

بهترین کافه رستوران های شرق تهران

کافه رستوران روژه

اولین مکان خوشمزه ای که در شرق تهران قرار گرفته است و برخلاف فضای کوچک و دلنشین خود از طرفداران زیادی برخوردار است، کافه رستوران روژه است که انصافا هم از منوی غذایی باکیفیت و قابل قبولی برخوردار است و هم از منوی کافه ای جذاب و دوست داشتنی همراه با تعدادی پیشنهاد ویژه برای کسانی که بار اولشان هست به این کافه سر می زنند برخوردار است. کافه رستوران روژه از مسیر دسترسی بسیار راحتی برخوردار است و به همین خاطر می توان به آن همچون یک مقصد خوشمزه برای رفع خستگی ناشی از یک تهرانگردی نصفه روزه حساب باز نمود. لازم به ذکر است که این کافه از امکان سرو وعده های صبحانه نیز برخوردار است و موسیقی پخش شده در آن نیز اصولا از سبک جاز است که شاید خیلی مورد علاقه تمامی مشتریان این مکان قرار نگیرد؛ اما با این اوصاف پیشنهاد می کنیم حداقل یکبار به این مکان نُقلی و خوشمزه مراجعه کنید و در کنار میل کردن کلی خوراکی لذیذ، خود را با بازی های مخصوص آن در کنار دیگر دوستان و عزیزانتان حسابی مشغول نمایید و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید.

نشانی کافه رستوران روژه: تهران - نارمک - تقاطع خیابان رسالت و خیابان حیدرخانی
شماره تماس کافه رستوران روژه: 77448303-021

کافه رستوران روژه

کافه رستوران پینولی

از دیگر کافه های شرق تهران که می توان آن را هدف انتخاب خود جهت سپری کردن لحظاتی خوب و خوشمزه قرار داد، کافه رستوران پینولی است که با منوی جذابی از نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین غذاهای گوناگون پذیرای شما تهرانگردهای عزیز است. پینولی معروف به برآورده نمودن تمام سَلایق غذایی مشتریان است، پس خیلی نیازی به داشتن وسواس غذایی در این مکان احساس نخواهید کرد؛ زیرا باید مطابق شهرت خود در جلب رضایت نهایی شما در خصوص کیفیت غذایی که برایتان سرو می کند نیز به خوبی برآید!
از دیگر نکات مهم دیگری که شاید امروزه برای طیف گسترده ای از کافه گردها و رستوران بازهای تهرانی قابل توجه باشد، عدم ممنوعیت استفاده از سیگار در فضای داخلی کافه رستوران پینولی است که قطع به یقین می تواند برای تمام کسانی که بصورت تفریحی و یا حتی افراطی وابسته مصرف این نوع از دخانیات شده اند، حائز اهمیت باشد. در پایان نیز بد نیست این مورد را خاطر نشان کنیم که شهرت اصلی پینولی در محدوده شرق تهران به دلیل وجود قهوه های معروفش است و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم هر بار که به این مکان مراجعه کردید، حتما از قهوه های آن نیز نوش جان کنید که با سایر قهوه های دیگری که در عمرتان میل کرده اید، کاملا متفاوت است.

نشانی کافه رستوران پینولی: تهران - انتهای اتوبان ارتش - شهرک ارغوان - ابتدای جاده لواسان - مقابل خیابان سوم شرقی
شماره تماس کافه رستوران پینولی: 22194158-021

کافه رستوران پینولی

کافه رستوران هیزم

کافه رستوران هیزم نیز یکی دیگر از محبوب ترین کافه های شرق تهران است که همچون نامش، فضای بیرونی آن با کتیبه های چوبی دیزاین شده است. محیط داخلی این مجموعه از وسعت نسبتا بزرگی برخوردار است و به همین خاطر می توان به فکر برگزاری جشن های رسمی و یا دورهمی های دوستانه با تعداد نفرات بالا بر روی آن حساب کرد! امکان سرو قلیان در محیط و همچنین برخورد گرم و دوست داشتنی و از همه مهمتر، نورپردازی های حرفه ای که در بخش های داخلی این مکان شکل گرفته است، باعث شده تا بتوان خیلی راحت نام هیزم را در میان بهترین کافه رستوران های شرق تهران بیاوریم. ناگفته نماند که کیفیت غذاها و محصولات کافه ای این مکان نیز کاملا مطلوب بوده و سبب پشیمانی شما از حضور در محیط کافه رستوران هیزم نخواهد شد.

نشانی کافه رستوران هیزم: تهران - نارمک - خیابان فرجام شرقی - بعد از میدان صد - جنب خیابان 48 - شماره 896
شماره تماس کافه رستوران هیزم: 77895231-021

کافه رستوران هیزم

سرای سنتی سوته دلان

سوته دلان نام یک فضای دل انگیز و شیک برای تمام کسانی است که هم عاشق استفاده از منوی کافی شاپ هستند و هم دلشان می خواهد در پایان موفق به میل کردن یک وعده غذای اصیل و باکیفیت ایرانی شوند. سرای سنتی سوته دلان درست همان جایی است که شاید هر تهرانی و تهرانگردی آرزوی حضور در آن را داشته باشد! پخش موسیقی بصورت زنده، کیفیت بالای خدمات دهی، برخورداری از پرسنل مودب و کادری کاملا مجرب و همچنین ایجاد یک فضای بزرگ با دکوراسیونی زیبا و شکیل تنها توصیف بخشی از جذابیت هایی است که مدیران این کافه رستوران برای شما مهمان عزیز و ارجمند فراهم کرده اند.

نشانی سرای سنتی سوته دلان: تهران - میدان هفت حوض - گلبرگ شرقی - خیابان شهید مصطفوی - شماره 50
شماره تماس سرای سنتی سوته دلان: 77947705-021 | 77948268-021 | 77911076-021

سرای سنتی سوته دلان

کافه رستوران صدف

این مجموعه پذیرایی نیز می تواند یکی از بهترین کافه رستوران های شرق تهران و گزینه قابل تاملی برای تمام کسانی بحساب آید که دنبال مکانی دنج و آرام با قابلیت سرو انواع وعده های مخصوص صبحانه، ناهار، عصرانه و همچنین شام می باشند. در کافه رستوران صدف قلیان نیز بصورت کاملا آزاد برایتان در طعم های مختلف سرو خواهد شد تا در صورت تمایل بتوانید از آن ها استفاده نمایید. بد نیست بدانید که ظرفیت کلی این مجموعه 35 نفر است و گاهی بهتر است در بازه های زمانی شلوغ نظیر: روزهای تعطیل و یا آخر هفته ها با هماهنگی و رزرو کردن میز از قبل در مجموعه صدف حاضر شوید.

نشانی کافه رستوران صدف: تهران - تهرانپارس - خیابان فرجام - خیابان سراج - خیابان جهانشاهلو (سی متری دوم) - شماره 191
شماره تماس کافه رستوران صدف: 77199141-021

کافه رستوران صدف

کافه رستوران ژیک

کافه رستوران ژیک نیز از جمله مکان های خوشمزه و از کافه های شرق تهران است که در بخش شرقی پایتخت واقع شده و می توان در آن با کلی غذاهای خوشمزه و همچنین منوی کافه ای فوق العاده جذاب و دوست داشتنی مواجه شد. در خصوص مجموعه ژیک بد نیست به دو نکته مهم توجه کنید که یکی وجود طیف گسترده ای از خوراک های گیاهی برای تمام تهرانگردهایی است که یا وجیترین هستند و یا اینکه از رژیم های مخصوص گیاهی برای افزایش سطح سلامت خود استفاده می کنند و دومی این است که نباید به هیچ عنوان از پیتزاهای استثنایی کافه ژیک غافل شد؛ زیرا آشپزان ژیک برای پخت پیتزاهای خود که شامل 10 پیتزای برتر دنیا نیز است از دستورالعمل های ویژه ای استفاده می کنند و همچون ایتالیایی ها به این غذای فست فودی توجه می کنند و به همین خاطر است که معمولا ژیک در تمام طولِ هفته پر است از طرفداران این کِش لقمه جذاب و خوشمزه! ناگفته نماند که محیط این مجموعه کاملا دنج و آرام بوده و وعده های صبحانه نیز در آن برای شما عزیزان به بهترین وجه ممکن سرو خواهد شد.

نشانی کافه رستوران ژیک: تهران - نارمک - خیابان دردشت - انتهای خیابان 72 شرقی - شهید یعقوبی - شماره 12
شماره تماس کافه رستوران ژیک: 77249727-021 | 77247737-021

کافه رستوران ژیک

فست فود شوئینه

فست فود شوئینه یک استثنا در این مطلب از مجله گردشگری همگردی است که واقعا حیف بود اگر از اماکن خوشمزه موجود در نواحی شرقی پایتخت صحبت می کردیم و از آوردن نام این فست فود که انصافا از نظر داشتن محیطی دنج و آرامش بخش با کافی شاپ های این منطقه و همچنین از نظر کیفیت غذاها نیز از رستوران های شرق تهران هیچ چیزی کم ندارد، غافل می شدیم! بد نیست بدانید شوئینه در حقیقت یک فست فود آلمانی است که از سابقه فعالیتی نزدیک به نیم قرن (50 سال) برخوردار است و از سال 1395 نیز در تهران یکی از شعبات آن دایر و از همان آغاز تاکنون مورد توجه و استقبال کاملا شایسته ای از سوی شکم بازهای خوش سلیقه تهرانی واقع شده است. بی اغراق کیفیت تمامی محصولات غذایی شوئینه بالا است و دلیل آن نیز استفاده از نیروهای متخصص در بخش آشپزخانه و همچنین بهره گیری از متریال های تازه غذایی و تامین آن ها بصورت روزانه است.

نشانی فست فود شوئینه: تهران - میدان رسالت - خیابان هنگام - بالاتر از فرجام - خیابان شهید طاهرخانی غربی - تقاطع خیابان هفتم آذر - شماره 93
شماره تماس فست فود شوئینه: 77275222-021 | 77092559-021

فست فود شوئینه

کافه رستوران سوپرانو

کافه رستوران سوپرانو یا بنا به تلفظ برخی از کافه گردهای حرفه ای پایتخت، سپرانو از دیگر کافه های شرق تهران است که پیشنهاد می کنیم اگر ساکن مناطق شرقی تهران هستید و یا به هر دلیلی از آن طرف ها عبور می کنید، حتما یکبار هم سری به آن بزنید. سوپرانو هم از یک منوی کافه ای بسیار قوی برخوردار است و هم از یک منوی غذایی کاملا باکیفیت و اشتهاآور که یقینا مورد توجه شما نیز قرار خواهد گرفت. سیگار کشیدن در فضای داخلی این مجموعه آزاد و پخش موسیقی نیز بصورت رندوم (تقریبا هر ساعت یک سبک موسیقی پلی می شود) است. فراموش نکنید که مدیران این کافه رستوران تهرانی ادعای زیادی بر روی کیفیت اسپرسوهای خود دارند که باید درستی و یا عدم صحت ادعای آنان را شما به عنوان داوران بی طرف و مشتریان سوپرانو تعیین نمایید.

نشانی کافه رستوران سوپرانو: تهران - نارمک - میدان نبوت - ضلع شمال شرقی - بن بست امام سجاد - شماره 8
شماره تماس کافه رستوران سوپرانو: 77241526-021

کافه رستوران سوپرانو

کافه رستوران پالرمو

نام پالرمو را هم باید به لیست کافه های شرق تهران که مقصد خوشمزه و دنجی در محدوده شرق تهران است، اضافه نماییم. این مجموعه که متشکل از 2 منوی کاملا مجهز و باکیفیتِ کافی شاپی و همچنین رستورانی است، یک گزینه ایده آل برای تمام کسانی است که می خواهند دقایقی را دور از شلوغی و همهمه همیشگی پایتخت در کنار دوستان و عزیزان خود سپری کنند. استفاده از نیروهای مجرب و پرسنلی خوش برخورد در کنار توجه به کیفیت متریال های غذایی و تهیه خوراک هایی با بهترین سطح کیفی سبب شده تا اهالی تهران خصوصا ساکنان شرق تهران با خیالی کاملا آسوده به مجموعه پالرمو مراجعه کنند و لحظات خوشی را در فضای آرامش بخش این مکان سپری نمایند.

نشانی کافه رستوران پالرمو: تهران - جانبازان غربی - خیابان بختیاری - سامان شمالی - شماره 312
شماره تماس کافه رستوران پالرمو: 77449206-021

کافه رستوران پالرمو

کافه رستوران هوکر

اگر قصد گشت و گذار در خیابان های شرق تهران را کرده اید و به دنبال یک مکان خوشمزه با حال و هوایی کاملا متفاوت و طعمی اعجاب انگیز از غذاها و نوشیدنی های آن هستید، پیشنهاد می کنیم به عنوان حُسن ختام تهرانگردی خود سری به یکی از کافه های شرق تهران به نام کافه رستوران هوکر بزنید که قطعا پشیمان نخواهید شد. مجموعه هوکر نیز همچون تمام کافه رستوران هایی که در این مطلب به شما مخاطبان گرامی معرفی کرده ایم از نیروهای کاملا حرفه ای و خوش رفتار برخوردار است که قطعا سبب لذت دو چندان شما در کنار حضور در فضای داخلی چشم نواز با دکوراسیون زیبای این مجموعه خواهد شد.

نشانی کافه رستوان هوکر: تهران - تهرانپارس - بالاتر از فلکه اول - نرسیده به چهارراه تیرانداز - جنب خیابان اصغری (156 غربی)
شماره تماس کافه رستوران هوکر: 77708566-021

کافه رستوران هوکر

کافه رستوران عربی همسا

همسا نام یک مجموعه پذیراییِ عربی در محدوده شرق تهران(فلکه اول تهرانپارس) است که هم به اندازه کافی به منوی کافه ای خود توجه کرده و آن را با مواردی کاملا اشتهاآور و دوست داشتنی تدوین نموده است و هم منوی غذایی آن پر شده از تعداد بسیار زیادی از غذاهای عربی و همچنین مدیترانه ای تا سبب رقم خوردن لحظات بکر و تکرار نشدنی برای شما تهرانی های عزیز باشد. ظرفیت این مکان که یکی از بهترین کافه رستوران های شرق تهران است، حدودا 60 نفر است و فضای داخلی آن نیز به شکل و شمایل کاملا متفاوتی نسبت به دیگر کافه رستوران های موجود در کل شهر تهران، دیزاین شده است. معروف ترین و پرطرفدارترین غذاهای کافه رستوران همسا را کباب های عربی تشکیل می دهند که حتما توصیه می کنیم اگر روزی مهمان این مجموعه عربی در بخش شرقی پایتخت شده اید، حتما از آن ها استفاده نمایید.

نشانی کافه رستوران همسا: تهران - فلکه اول تهرانپارس - رشید جنوبی - نبش 144 غربی
شماره تماس کافه رستوران عربی همسا: 77715441-021

کافه رستوران همسا (عربی)

کافه رستوران رستاک

یکی دیگر از بهترین کافه رستوران های شرق تهران، رستاک است که از اماکن خوشمزه و بسیار شیک تهران است که هم از منوی بسیار قوی و کاملی در بخش کافی شاپ خود برخوردار است و هم به دلیل وجود دو سرآشپز ایرانی و فرنگی، تمام غذاهای آن در کیفیت بسیار بالا و با تازه ترین مواد اولیه غذایی طبخ و تهیه می شوند و در نهایت برای شما تهرانی های عزیز حاضر شده در مجموعه رستاک سرو می شود. کافه رستوران رستاک در 2 طبقه کاملا مجهز و مدرن با نورپردازی فوق العاده حرفه ای و همچنین طراحی داخلی بسیار چشم نواز و داشتن ظرفیتی 220 نفره همه روزه آماده پذیرایی از شما خوبان است. لازم به ذکر است که فضای موجود در این مجموعه جهت برگزاری هر نوع جلسه رسمی و یا مهمانی های خودمانی و دورهمی نیز کاملا مناسب است.

نشانی کافه رستوران رستاک: تهران - نبش هفت تیر - جنب مفتح جنوبی - کوچه جار - شماره 3
شماره تماس کافه رستوران رستاک: 88301741-021

کافه رستوران رستاک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو