دانلود بازی The Bradwell Conspiracy + Update 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی The Bradwell Conspiracy + Update 2 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

130

1398/8/18

02:13


در بازی The Bradwell Conspiracy بازیکنان در نقش شخصیتی ناشناس که هنوز نامش فاش نشده است بازی می‌کنند. شخصیت اصلی داستان بعد از یک انفجار بزرگ به هوش می‌آید و به سمت یک بازمانده‌ی دیگر به نام امبر (Amber)، که احتمالا به‌خاطر انفجار در سمت دیگر یک در قفل شده گیر افتاده است، می‎رود. تنها راه ارتباطی شما با امبر یک جفت عینک‌ هوشمند واقعیت افزوده‌‌‌ی برادول (Bradwell AR Smart Glasses) است. شما و امبر سعی می‌کنید تا با نشان دادن تصاویری از اطراف خود، راه چاره‌ای برای رهایی از موقعیتی که در آن گرفتار شده‌اید پیدا کنید؛ با این‌حال هرچه جلوتر می‌روید و به شکلی عمیق‌تر وارد ماجرا می‌شوید، حقایق منزجر‌کننده‌تری از راز‌های پشت‌پرده‌ی این شرکت را کشف می‌کنید.

استودیوی مستقل Bossa که سازنده و ناشر بازی The Bradwell Conspiracy می باشد، افتخاراتی همچون کسب جایزه‌ی بفتا را نیز در کارنامه‌ی خود دارد. تریلر مربوط به نمایش این اثر، با سکانسی تبلیغ-مانند از شرکتی مرموز به نام Bradwell Electronics آغاز می‌شود، اما در میان صحبت‌های گوینده ناگهان صفحه‌ی تصویر دچار پارازیت می‌شود و در این بین، صحنه‌هایی از درون یک ساختمان به ظاهر اداری به نمایش درمی‌آید. از همین تریلر نیز می توان دریافت که با عنوانی ماجراجویانه و با داستانی غنی روبرو هستیم. تیم توسعه دهنده ی این بازی متشکل از متخصصینی کهنه‌‌کار است که بازی‌هایی همچون Fable ،Batman ،Tomb Raider و Ether One را در کارنامه‌ی خود دارند. همچنین صداگذاری این مجموعه با گویندگی ابوبکر سلیم (Abubakar Salim) از بازی Assassin’s Creed Origins رنگ و بویی فوق‌العاده به خود گرفته است.

The Bradwell Conspiracy PC-CODEX

آپدیت بازی Update 2-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-The Bradwell Conspiracy

info

Created by a team of award-winning BAFTA luminaries and AAA veterans, with over 60 years of combined experience, The Bradwell Conspiracy is a highly-stylized, narrative-driven first person experience. Featuring an assortment of innovative puzzles and lore-enriching secrets, are you ready to delve into a world of corporate duplicity?

Following a sudden explosion at the Stonehenge Museum fundraiser, you find yourself trapped in a hidden underground complex. Your only means of escape is by sending photographs of your surroundings to another survivor confined elsewhere.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64 bit

Processor: Intel Core i5 @ 2.50GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD Graphics 4000

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64 bit

Processor: Intel Core i7-7700HQ CPU @ 2.80GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update 2-CODEX با لینک مستقیم

——————

دانلود بازی The Bradwell Conspiracy-CODEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو