دانلود بازی Ritual Crown of Horns برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Ritual Crown of Horns برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

101

1398/8/18

04:22


توسط بازی Ritual Crown of Horns گویا به یک کشتارگاه عظیم اعزام می شوید. با دنیایی روبرو هستیم که شباهت زیادی به غرب وحشی دارد و گیم پلی اکشن و سریع در آن جریان دارد. این بازی مورد دوقلوهای شیطانی است که از قب برخواسته اند و حال به دنبال انتقام گیری از دشمنان خود هستند. آن ها دو شکارچی بزرگ هستند و می خواهند از قاتل های خود انتقام بگیرند. آنها قدرت بسیار زیادی دارند و سعی دارند با استفاده از آیین های جادویی راه خود را باز کنند و در نهایت تمام دشمنان خود را نابود کنند. پشته انبوهی از دشمنان روبروی شما قرار دارد و در حالی باید به دقت از سلاح ها و قدرت های خود استفاده کنید که همزمان المان ها و عناصر محیطی را هم به نفع خود منفجر کرده باشید.

Ritual Crown of Horns PC-CODEX

دانلود-بازی-Ritual-Crown-of-Horns

بازی Ritual Crown of Horns یک اثر مبتنی بر مهارت است و هرچه قدر سرعت . تمرکز بالایی داشته باشید، موفق تر هستید. برنامه ریزی حرکات در بازی اهمیت بالایی دارد و نباید از زدن کومبوهای حرکتی غافل شوید. قتل و غارت در بازی به شکل عجیبی صورت می گیرد و سیستم اکشن بازی کاملا متفاوت از آثار مشابه عمل می کند. هدف گیری در بازی از فواصل دور انجام می شود و باید خودتان را در حالت میانگینی از دشمن قرار دهید تا در عین کشتن آن ها، بتوانید از ضربان قلب خود محافظت کنید. نحوه برخورد شما با هر دشمن می تواند تعیین کننده باشد، چرا که تنظیم آن ها متفاوت از همدیگر هستند و بنابراین تعجبی هم ندارد که بازی در شرایط خاص وارد سختی ها و چالش های زیادی شود. دشمنان شما در کنار تنوع بالا از برخی از کلاس های ماورا الطبیعی هم برخوردار هستند که کار شما را سخت تر می کنند.

info

Ritual: Crown of Horns is a slaughterhouse: a fast-paced action game set in an alternate Wild West, a demonic version of a hellish frontier. This arcade-inspired title unravels a tale about an unlikely duo: a bounty hunter who comes back from beyond the grave, yearning to exact revenge on his killers and a witch who aids him with a series of powerful rituals to further her own agenda.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1

Processor: Dual Core 3 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: ​1 GB VRAM OpenGL 2.1+

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1

Processor: Dual Core 3,4 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 2 GB pamięci VRAM OpenGL 2.1+

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Ritual Crown of Horns-CODEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو