دانلود بازی Skybolt Zack برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Skybolt Zack برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

152

1398/8/18

04:22


بازی Skybolt Zack را می توان نتیجه ترکیب یک مکانیسم منحصر به فرد پلتفورمینگ با گیم پلی رنگی دانست که بسیار سرگرم کننده ظاهر می شود. کنترل ها عالی هستند و می توانید با توانایی بالا به سمت دشمنان خود حرکت کنید. دشمنان خود را از بین ببرید و عمق بیشتری به آن چه می بینید اهدا کنید. در این بازی شما باید آنچه را که می بینید نابود سازید و با گیم پلی آسان بازی به سراغ مانتراها بروید. این بازی یک پلتفورمر جذاب است و ریتم نابی را در اختیار شما می گذارد تا مراحل را با دقت به جلو ببرید. ۴۸ سطح در بازی تعریف شده است که می توانید با سرعت نور آن ها را انجام دهید و به سراغ مراحل فرعی بروید. این مراحل در بیش از ۱۵ منطقه مختلف جریان دارد و هرکدام چالش سخت و دشواری را ایجاد می کنند. باید به بافت های دیجیتالی رنگی اهمیت بسیار دارید و انفجارها را بموقع صورت دهید. ده ها نوع دشمن در بازی وجود دارد که همگی ربات هستند و چالش های شما را در طول بازی بیشتر می کنند.

Skybolt Zack PC-CODEX

دانلود-بازی-Skybolt-Zack

بازی Skybolt Zack شامل حالت های حمله بسیار خوبی است و با موسیقی دهه ۹۰ای می توانید به دل آن ها بروید. سرعت در بازی اهمیت بسیاری دارد و دو حالت اختصاصی هم برای تجربه سریع مراحل طرح ریزی شده اند. کنترل های بازی کاملا قابل تنظیم هستند و می توانید از گزینه های متنوع تری در بازی استفاده کنید. گفتگوهای خسته کننده هم جایی در بازی ندارند و بهرحال باید آنها را رد کنید و به سراغ گیم پلی سرگرم کننده بازی بروید. بازی گاهی اوقات وارد حالت کند می شود و می توانید کومبوهای خود را به حالت نهایی برسانید. آماری از عملکرد شما هم ارائه می شود و می توانید یک رکورد خوب از خود برجای گذارید.

info

Skybolt Zack is the result of a unique way of mixing platformer mechanics and colour matching gameplay. Controls are tight and Zack’s ability to rocket punch, dash, focus, change direction when destroying an enemy and more, offers more depth than what meets the eye – following the “easy to learn, hard to master” mantra. It’s a platformer where you don’t jump, and a music game where you dictate your own rhythm. It feels like no other game!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8.1, 10 (64bit OS)

Processor: Intel(R) Pentium(R) / Dual Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 530

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, 8.1, 10 (64bit OS)

Processor: 6th Gen I5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 950M

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Skybolt Zack-CODEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو