نشانه های عشق شدید مردان به زنان

منبع: بیتوته

95

1398/8/18

12:13


نشانه های عشق شدید مردان به زنان



علائم دلتنگی در مردان, علت گاز گرفتن همسر, روانشناسی مرد عاشق

نشانه های عشق شدید

 

چگونه می‌توان به علاقه مردان نسبت به خودمان پی ببریم؟ آیا می توان نشانه های دوست داشتن مردان را شناسایی کرد؟ مردان عاشق چگونه رفتار می‌کنند؟ در واقع عشق یک اتفاق غیر ارادی و فیزیلوژیک است در بدن همه ما امکان دارد اتفاق بیافتد. اما هر کس بر اساس شخصیتش به شیوه های متفاوتی ابراز عشق می کند. اگر این ابراز عشق با احترام همراه نباشد، چیزی جز یک احساس جسمانی و گذرا نیست. چه بسا چنین می تواند مخرب هم باشد.

 حس محبت و دوست داشتن يك وديعه الهي است كه در وجود همه انسان‌ها قرار داده شده و هر كسي بنا بر شخصيتي كه دارد اين حس را به گونه‌اي متفاوت بروز مي‌دهد. در زندگي همه ما بارها پيش آمده كه از خودمان مي‌پرسيم آيا همسرم يا نامزدم مرا واقعا دوست دارد؟ اما رسيدن به پاسخ اين سؤال براي خيلي از ما دشوار است چون اخلاقيات آقايان و بروز احساسات دروني‌شان در بيشتر مواقع با خانم‌ها متفاوت است و بالطبع نشانه‌هاي دوست داشتن و ابراز علاقه براي مردان شباهتي به روش‌هاي زنان ندارد. برخي ويژگي‌ها به صورت ذاتي در وجود انسان‌ها قرار دارد كه البته بنابر شرايط حاكم بر محيط زندگي شكلي به خود مي‌گيرد.

 

روانشناسی مرد‌ عاشق

در روانشناسی مرد‌ عاشق، مردان بسیار متفاوت تر از آن چیزی هستند که شما انتظار دارید. اگر از مرد زندگیتان انتظار دارید عواطف و احساساتش را همانند شما و طبق میل شما بروز دهد یا اینکه هرروز با چیز جدیدی شما را سورپرایز کند، باید بگوییم در اشتباهید. چرا که مردان بعد احساسی ضعیف‌تری نسبت به زنان دارند و اکثر مردان در ابراز عواطف با مشکل مواجه هستند.

 

این قضیه به ساختار مغزی مردان بر می‌گردد، در مقایسه‌ی ساختار مغز زنان و مردان، بزرگتر بودن نیمکره‌ی راست مغز نسبت به نیمکره‌ی چپ در مردان، موجب شده است که مردان از نظر احساسات، ضعیف‌تر باشند. این در حالی است که نیمکره‌های چپ و راست در زنان، به یک اندازه هستند و این یعنی اینکه زنان از احساسات قوی‌تری نسبت به مردان برخوردارند.

 

روانشناسی عشق مردها
مهم‌‌ترين نكته‌اي كه بايد در اين قسمت به آن توجه كنيد اين است كه از خودتان بپرسيد چقدر همسرتان را مي‌شناسيد و تا چه حد به روحيات او آشنايي داريد. هرچه شناخت شما نسبت به همسرتان بيشتر باشد مي‌توانيد به ميزان علاقه او نسبت به خودتان پي ببريد پيش از هر چيز بايد چند اصل را به خاطر بسپاريد.

1. مردان به طور ذاتي داراي ويژگي‌ حامي و پشتيبان بودن هستند و به همين دليل هرچه ميزان علاقه‌اي كه به شما دارند بيشتر باشد سعي مي‌كنند از شما حمايت كنند اما فراموش نكنيد كه نحوه حمايت مردان از خانواده با نحوه حمايت زنان كاملا متفاوت است.

2. هيچ‌وقت راجع به مردي قضاوت نكنيد چون اصولا زن‌ها وقتي مي‌خواهند درباره موضوعي قضاوت كنند خودشان را جاي آن شخص يا آن موقعيت قرار مي‌دهند در صورتي كه اين روش اصلا صحيح نيست.

3. سعي كنيد پيش از اينكه صفتي را به همسرتان نسبت دهيد دليل كاري را كه انجام داده جويا شويد با اين كار مي‌توانيد او را بهتر درك كنيد ضمن اينكه با نسبت دادن صفتي خاص به همسرتان دردي از شما دوا نخواهد شد.

 

علائم دلتنگی در مردان, علت گاز گرفتن همسر, روانشناسی مرد عاشق

روانشناسی مرد عاشق

 

معرفـي چنـد نشانـه اصلـي عشق مردان به زنان

در اين قسمت نشانه‌هايي را به شما معرفي مي‌كنيم كه با آنها به ميزان علاقه همسرتان نسبت به خودتان پي خواهيد برد و در ادامه ويژگي‌هاي اخلاقي او را عنوان مي‌كنيم كه به شناخت شما كمك مي‌كند.

منتظر تلفن شماست
يكي از ويژگي‌هاي مرد عاشق اين است كه در هر شرايطي دوست دارد وقت خودش را با شما سپري كند حتي وقتي كه پيش يكديگر هم نيستيد به فكر شماست و ترجيح مي‌دهد با تلفن يا پيامك با شما در ارتباط باشد. هرچند كه بيشتر آقايان زياد از تلفن صحبت كردن خوش‌شان نمي‌آيد اما اگر قرار باشد با همسري كه دوستش دارند صحبت كنند چندان هم از اين كار بدشان نخواهد آمد و حتي منتظر تماس شما مي‌شوند و با اين كار به شما نشان مي‌دهند كه دوست‌تان دارند.

 

سعي مي‌كند آراسته باشد
وقتي قرار است شما را ببيند به خودش مي‌رسد و دوست ندارد شما او را خسته و نامرتب ببينيد همان‌‌طور كه خودش هم دوست ندارد شما خسته و نامرتب باشيد. مردي كه سعي مي‌كند در كنار شما بي‌عيب و نقص به نظر بيايد حتما شما را خيلي دوست دارد و براي شما ارزش قائل است و هميشه بهترين‌ها را براي‌تان فراهم خواهد كرد. چون آرامش و آسايش شما برايش مهم است به‌خصوص در مواقعي كه قرار است به ديدار دوستان يا اقوامش برويد، او سعي مي‌كند طوري لباس بپوشد كه شما راضي باشيد. اينها همه از نشانه‌هاي دوست داشتن به روش مردانه است.

 

وقتي از سركار به منزل برمي‌گردد
از نشانه‌هاي حمايت و دوست داشتن بعضي از مردها، اين است كه هنگامي كه از محل كار به منزل برمي‌گردند سعي مي‌كنند خستگي‌هاي محل كارشان را با خود به خانه نياورند چون نمي‌خواهند محل آسايش خودشان را با درگيري‌هاي محل كاري‌شان خراب كنند. شايد به نظر شما بيايد كه بهتر است در مورد مشكلات و جزئيات كار همسرتان اطلاع داشته باشيد اما هميشه اينگونه نيست و گاهي پيش مي‌آيد كه برخي از مردان ترجيح مي‌دهند شما را درگير حاشيه‌ها و دلمشغولي‌هاي كارشان نكنند و حتي بعضي از آنها براي اينكه كوچك‌ترين ناراحتي و نگراني‌اي براي شما پيش نيايد نه‌تنها در مورد كار با شما صحبت نمي‌كنند بلكه با روي گشوده و حتي با خريد گل پيش شما مي‌آيند بنابراين در اين مورد بهتر است خيلي وسواس به خرج ندهيد چون اين هم يكي از نشانه‌هاي خوبي است كه مي‌توانيد به آن دقت كنيد و البته از آن لذت ببريد.


از دستپخت شما تعريف مي‌كند
گاهي پيش مي‌آيد كه به دلايل مختلف غذايي را درست كنيد كه خيلي خوشمزه نباشد و از آن بدتر مواقعي است كه خودتان متوجه اين موضوع نشده‌ايد و فكر مي‌كنيد كه اين غذا هم مثل تمام غذاهايي كه طبخ مي‌كنيد باب ميل همسرتان است. در چنين مواقعي مردي كه اين قضيه را عنوان نمي‌كند و براي اينكه شما ناراحت نشويد تمام غذايي را كه جلويش است با اشتها مي‌خورد در حقيقت با رفتارش به شما مي‌گويد كه خيلي دوست‌تان دارد.

آهنگ‌هاي دوره آشنايي
يكــي از ويــژگي‌هاي رمانتيكی كه يك مرد عاشق مي‌تواند داشته باشد اين است كه هرازگاهي به آهنگ‌هاي دوره آشنايي با شما گوش دهد و با گوش دادن به اين آهنگ‌ها به دوران خوش گذشته باز‌گردد و از اينكه شما را به عنوان همسر انتخاب كرده خوشحال ‌شود. اين ويژگي را تمام خانم‌ها دوست دارند اما به يك نكته بايد توجه داشت كه هيچ وقت به همسرتان به دليل اينكه يك آهنگ خاص و البته قديمي را خيلي دوست دارد و آن را زياد گوش مي‌دهد شك نكنيد اين واكنش مي‌تواند براي رابطه شما خيلي خطرناك باشد.

شما را غافلگير مي‌كند
مردها به راحتي مي‌توانند همسرشان را غافلگير ‌كنند اما رايج‌ترين و البته دوست‌داشتني‌ترين روش غافلگيري خريد هديه است به خصوص اگر اين هديه مناسبت خاصي هم نداشته باشد اما همين قدر كه نشان مي‌دهند دوست دارند بي‌بهانه شما را شاد كنند، نشان عشق و علاقه آنها به شما و به زندگي با شماست. اين ويژگي در خيلي از آقايان وجود دارد؛ گاهي با خريدن يك شاخه گل و گاهي با خريدن شيئي كه گمان مي‌كنند همسرشان به آن احتياج دارد و گاهي هم با خريدن چيزي كه شما را به ياد او مي‌اندازد. به هر حال او سعي دارد به شما بگويد كه دوست‌تان دارد.

وسايل شما را تعمير مي‌كند
اگر آرامش و آسايش شما براي مردي مهم باشد، دوست ندارد حتي ذره‌اي تحت فشار باشيد. او تمام مسئوليت‌هاي شما را به گردن مي‌گيرد يكي از اين نشانه‌ها تعمير وسايل خرابي است كه مدت‌ها در خانه افتاده‌اند و شما هم فراموش كرده‌ايد. اين نشان مي‌دهد او براي كامل كردن زندگي با شما هر كاري كه از دستش ساخته است انجام مي‌دهد. در اين شرايط توجه كنيد اگر او موفق نشد وسيله‌اي را تعمير كند، هيچ وقت به او سركوفت نزنيد و او را تحقير نكنيد.

برنامه سفر براي آخر هفته
مردي كه به فكر برنامه‌ريزي براي رفتن به يك سفر در تعطيلات آخر هفته است يعني علاوه بر اينكه شما را دوست دارد نسبت به شما و عشق شما هم وفادار است و سعي مي‌كند اين عشق و علاقه كه بين‌تان وجود دارد را گرم‌تر و رابطه‌‌تان را صميمي‌تر كند. اين يكي از آن كارهايي است كه مردها وقتي آن را انجام مي‌دهند كه خيلي به فكر شما باشند. در چنين شرايطي يادتان باشد كه حتما پيشنهاد او را بپذيريد چون مطمئنا با شوق و ذوق فراواني برنامه اين سفر را ريخته است و توجه كنيد كه هيچ‌وقت سعي نكنيد پيشنهاد او را حتي ذره‌اي هم تغيير دهيد مثلا به او بگوييد كه به جاي سفر شمال كاش به باغ پدرت مي‌رفتيم!

وقتي آشپزي مي‌كند
زماني را تجسم كنيد كه خيلي خسته هستيد يا كسالتي داريد. يك مرد عاشق در چنين شرايطي به جاي اينكه به جان شما غرغر كند و از شما توقع داشته باشد كه برايش غذا آماده كرده و خانه رامرتب كنيد به شما مي‌گويد عزيزم برو استراحت كن و هنگامي كه شما در حال استراحت كردن هستيد مشغول آماده كردن غذاي مورد علاقه شما مي‌شود. او با اين كار سعي دارد از زحمات شما قدرداني كند و نشان مي‌دهد كه سلامت شما برايش مهم است. اصولا مردها وقتي آشپزي مي‌كنند غذا را با  عشق طبخ كرده‌اند. بهتر است از خوردن اينگونه غذاها لذت ببريد.


نان داغ براي صبحانه
مردها اصولا صبح تا شب در بيرون از خانه مشغول كار هستند اما در زماني كه در منزل هستند مي‌توانند كارهاي كوچكي را انجام بدهند كه نشانه‌‌ها و نتايج خوبي را همراه دارد. يكي از اين كارها خريد نان داغ براي صبحانه است. اين كار فقط وقتي انجام مي‌شود كه مردي بخواهد رابطه را به گرمي و صميميتي كه دارد حفظ كند. اگر همسر شما اين ويژگي  را دارد شما واقعا خانم خوشبختي هستيد چون اين كار او نشان مي‌دهد كه علاوه بر اينكه شما را دوست دارد بلكه روش شما را در برقراري رابطه زناشويي‌تان نيز مي‌پسندد. اين حركت در حقيقت نوعي تاييد براي شماست كه بايد آن را جدي بگيريد.

 

علائم دلتنگی در مردان, علت گاز گرفتن همسر, روانشناسی مرد عاشق

نشانه های دلتنگی در مردان

 

علائم دلتنگی در مردان

مردان دلتنگ شوند، تماس می گیرند.

تکنولوژی مدرن امروزی دنیا را کوچک کرده است. با کمک گوشی های هوشمند شما به سادگی می تواند به کسانی که دوستشان دارید در زمان دلتنگی تماس بگیرید. همین مورد برای مردان نیز پس از جدایی صدق می کند. به گزارش پرشین وی او در زمان دلتنگی ممکن است از هر فرصتی برای تماس به شما استفاده کرده و بگوید دلتنگ شما شده است.

 

مردان لوازم شما را در زمان دلتنگی نگه می دارند

شما ممکن است ندانید، ولی مردان در زمان جدایی تمایل دارند احساساتشان را برای خودشان نگه دارند و همراه آن برخی از لوازم خاص که حاوی خاطرات خاصی برای آنهاست را نگه می دارند. این یکی از نشانه های دلتنگی است چرا که نمی توانند هر وقت دوست دارند شما را در کنار خود داشته باشند و بنابراین در زمان های دلتنگی شدید، حتی کوچکترین چیزها نیز برای او معنی زیادی پیدا می کند.

 

روانشناسی مردان

مردان چند صفت متمایز دارند. مردان به خاطر ساختار مغزی خود نمی توانند به خوبی زنان روی چند مسئله همزمان متمرکز شوند.بنابراین در مواقعی که دوست دارید از او بهره وری احساسی کنید .ذهن او را پرت نکنید. تصور نکنید او هم مانند شما می تواند همزمان هم به حرف های شما گوش دهد و هم مشغول کاری دیگر مثل مطالعه یا تماشای تلوزیون بنشیند.

 

روانشناسی رفتار با آقایان

آیا می خواهید برای مرد خود جذاب تر شوید؟ چیزهای جدید در زندگی برای هر کسی جالب است، سعی کنید علائق او را بشناسید .

 

نشانه های تنفر مرد از زن

در زندگی زناشویی، گاهی مردان نارضایتی های جدی ابراز می کنند و زن خواسته یا ناخواسته رفتارهایی را انجام می دهد که احساس بد و منفی در رابطه ایجاد می کند، مانند:

 

* زنانی که اعتماد به نفس پایینی دارند و اصلا خودشان را قبول ندارند.

 

* زن هایی که تمایل شدیدی برای تغییر دادن شوهرشان دارند. خیلی از زن ها با این تصور ازدواج می کنند که شخصیت شوهر خود را عوض خواهند کرد. برای مرد هیچ چیز بدتر از این نیست که زن زندگی اش خصوصیات او را نپذیرد.

 

* حسادت خانم ها وقتی تا جایی پیش برود که روابط مرد با اجتماع اطرافش را دچار مشکل کند.

 

* زن هایی که بیش از حد وابسته هستند. در این شرایط مرد احساس می کند که در روابط خود اسیر شده است، هر کاری که از دستش برمی آید انجام می دهد تا آزادی خود را دوباره به دست بیاورد.

 

* زن هایی که فکر می کنند همه چیز را می دانند و به اصطلاح خود را دانای کل جلوه می دهند.

 

* زنانی که در ابتدای ازدواج سعی می کنند به جای شوهر تصمیم بگیرند و انتخاب کنند. اشکالی ندارد که بعد از گذشت چند سال از یک رابطه که زن می داند شوهرش چه چیزهایی می خواهد و دوست دارد، به جای او انتخاب کند اما مطمئنا این کار در ابتدای رابطه هرگز مورد پسند شوهر نیست.

 

* زنانی که خصوصیات زنانه ندارند. از دید آقایان، زن در هر مقام و منصبی که باشد باید زنانگی و ظرافت خود را حفظ کند (مثل طرز لباس پوشیدن، صحبت کردن و ...) و این تنها چیزی است که مردان را وادار به تحسین خانم ها می کند.

 

* زنانی که به شدت مادی گرا هستند. برای بیشتر آقایان این که زنی فقط به دنبال خرید، آخرین مدل لباس یا مسافرت های تفریحی و... باشد، به هیچ عنوان جذاب نیست.

 

* زنانی که به شدت سعی می کنند شوهر را تحت کنترل خود بیاورند.

 

* زنانی که تا حد امکان سعی می کنند به مسائل نگاه منطقی و عقلانی نداشته باشند و فقط تحت تاثیر احساسات، گریه کردن و ... با مسائل رو به رو می شوند.

 

* زنانی که به شدت مستقل هستند و این استقلال را دائم به رخ شوهر می کشند و اظهار می کنند که بدون کمک شوهر می توانند تمام زندگی خود را اداره کنند.

 

* زنانی که به لحاظ جنسی ، بسیار ضعیف یا مغرور هستند.

 

زنانی که اهل چشم و هم چشمی و رقابت با زنان دیگر فامیل یا دوست، زندگی خود را تنظیم می کنند.

 

گردآوری: بخش روانشناسی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو