چه راه‌هایی برای پنهان کردن شکم با لباس وجود دارد؟

چه راه‌هایی برای پنهان کردن شکم با لباس وجود دارد؟


منبع: ستاره

1,023

1398/8/19

13:36


پنهان کردن شکم با لباس به خصوص برای لباس مجلسی، یک روش مفید و کم هزینه برای درخشیدن شماست که اندام درشت دارید. شگردهای مختلفی برای این کار وجود دارد.

پنهان کردن شکم با لباس


ستاره |
سرویس مد و پوشاک -  
این موضوع که ظاهر و اندام مناسب و خوب برایمان اهمیت زیادی دارد، واقعیتی است که همیشه ذهن ما را درگیر می‌کند. این موضوع هم در آقایان و هم در خانم‌ها امر مهمی است؛ اما خانم‌ها معمولا حساسیت بیشتری روی ظاهر و اندامشان دارند، به خصوص اگر بحث مهمانی و پوشیدن لباس‌های شب در میان باشد. در این مطلب با هم راجع به ترفندهایی برای پنهان کردن شکم با لباس به خصوص هنگام پوشیدن لباس مجلسی و شب برای بانوان صحبت می‌کنیم.


در این مطلب می‌خوانید:


پنهان کردن شکم با لباس

مسئله‌ی راضی نبودن از اندام و ظاهر یکی از پرچالش‌ترین مسئله‌هاست. معمولا خانم‌ها روی این موضوع حساسیت زیادی نشان می‌دهند و برایشان اهمیت بیشتری نسبت به آقایان دارد. شاید اندام و ظاهر زیبا انرژی مثبتی در ما ایجاد کند و خیالمان را در پوشیدن لباس‌ها و استایلی که دوستش داریم راحت کند اما باید توجه کنیم که ملاک اصلی جذابیت و زیبایی درون آدم‌هاست و به اندام و زیبایی ظاهری ربط چندانی ندارد.

بسیاری از افراد چاق یا کسانی که از اندامشان راضی نیستند اکثر اوقات احساس آرامش و راحتی ندارند و این به دلیل این است که شاید نمی‌توانند لباسی که دوستش دارند را به راحتی بپوشند. راهکارهای زیادی برای غلبه بر چاقی به ویژه شکم وجود دارد مثل ورزش، انواع و اقسام رژیم‌ها و ... . اما نکته اینجاست که خیلی از آدم‌ها وقت و انرژی کافی برای این مسائل ندارند، بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌دهیم با یک سری از ترفند‌های خاص بر این مشکل غلبه کنید و از استایل و لباس‌هایتان لذت ببرید.

 

بیشتر ببینید:  ۶ قدم موثر برای لاغری شکم

 

ترفند پنهان کردن شکم با لباس


ترفندهایی موثر برای جلوگیری از نشان دادن شکم با لباس

خبر خوب این است که با رعایت یک سری نکات ریز در مورد لباس و نحوه‌ی پوشیدن آن می‌توانید از رژیم و ورزش و ... فرار کنید! پس ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید:

۱.  رنگ لباس

اولین و اصلی ترین نکته که حتما تا به حال آن را زیاد شنیده‌اید انتخاب رنگ مناسب برای لباس‌هایتان است. رنگ تیره را انتخاب کنید و البته رنگ‌های مات! رنگ‌های براق برای شما مناسب نیست. حتما لازم نیست لباس‌هایتان مشکی باشد، می‌توانید لباس‌های زیبایی را در رنگ‌های سرمه‌ای،‌ سبز تیره،‌ بنفش بادمجونی و ... پیدا کنید و از آن‌ها استفاده کنید؛ زیرا این رنگ‌ها روی اندام شما سایه روشن ایجاد نمی‌کنند و به شما کمک می‌کند که لاغر تر به چشم بیایید.

۲. طرح لباس

نکته‌ی دیگر استفاده از لباس‌هایی با طرح ساده است. معمولا لباس هایی با طرح‌های شلوغ مثل گلدار یا چهارخانه‌های ریز اندام را توپرتر نشان می‌دهند. بنابراین تا می‌توانید ساده و بلند بپوشید. همچنین طرح‌های راه‌راه افقی را فراموش کنید و از راه‌راه‌های عمودی و نازک استفاده کنید؛ زیرا راه‌های افقی شما را حجیم‌تر از معمول و راه‌های عمودی شما را کشیده و لاغر نشان می‌دهد. به طرح و برش لباس توجه کنید. البته با وجود مانتو‌ها و لباس‌‌های مدل جدید و به روز این مشکل حل شده. به دلیل اینکه طرح‌های جدید همه برش آزاد و اوورسایز دارند و برای اندام‌های درشت بسیار مناسبند.

 

پنهان کردن شکم با لباس بلند

 

بیشتر ببینید: مدل مانتو برای افراد چاق؛ ۲۴ مدل جدید و زیبا


۳. انتخاب شلوار

تا می‌توانید از شلوار‌های جذب و اسکینی به خصوص لگ‌ها دوری کنید. شلواری برای شما مناسب است که راسته یا دم‌پا گشاد باشد تا برجستگی ران‌ها معلوم نشود و برای پنهان کردن شکم با شلوار، شلوار‌هایی مناسبند که فاق بلند دارند تا شکم را سفت و محکم نگه‌دارند.

 

پنهان کردن شکم با شلوار


۴. انتخاب دامن

برای پنهان کردن شکم و اندام درشت لباس‌های بلند و گشاد مناسبند. بنابراین اگر به فکر پوشیدن دامن هستید می‌توانید از دامن‌هایی استفاده کنید که قد بلند دارند و از قسمت کمر به پایین چین‌دار یا پلیسه هستند.

۵. استفاده از گن‌های شکمی

نکته‌ی آخر استفاده از گن‌های شکمی است. این گن‌ها می توانند شکم شما را سفت و محکم نگه‌دارند و برای پوشیدن زیر لباس‌ها گزینه‌ی مناسبی هستند.

 

ترفند پنهان کردن شکم در لباس مجلسی زنانه

 

۷ ترفند برای پنهان کردن شکم برای پوشیدن لباس مجلسی

یکی از هم و غم‌های خانم‌هایی که اندام درشت دارند، پنهان کردن شکم با لباس مجلسی و شکم است. اگر شما هم این مشکل را دارید دیگر نگران نباشید زیرا به راحتی با رعایت چند اصل مهم می‌توانید این مشکل را نادیده بگیرید و همانطور که لایق یک ظاهر زیبا و درخشان در مجالس و مهمانی‌ها هستید، زیبا و جذاب به نظر برسید.

بنابراین این نکته‌ها را مد نظر داشته باشید:

۱. اندازه لباس

هنگام خرید لباس موردعلاقه‌تان اطمینان پیدا کنید لباس شب کاملا اندازه‌تان است نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ.

۲. استفاده از گن

یک راه هوشمندانه استفاده از گن‌های لاغری است تا شما را چند سایز کوچکتر نشان دهد

 

بیشتر ببینید: مدل لباس زنانه مجلسی + باید‌ها و نبایدها در انتخاب آن


۳. لباس تیره

لباس‌شب تیره و بلند با قد ماکسی بسیار مناسب است و علاوه بر زیبایی و شیک بودن این لباس‌ها به شما کمک می‌کند که جذاب‌تر به چشم بیایید

 

پنهان کردن شکم با لباس برای لباس شب


۴. انتخاب لباس یقه باز

یک راه شاید حیله‌گرانه این است که لباستان یقه‌ی باز داشته باشد تا توجه را از شکم شما بردارد!

۵. اکسسوری

استفاده از اکسسوری‌ها و جواهرات زیبا باعث می‌شود توجه از شکم به سمت گردن و شانه‌های شما جلب شود

۶. انتخاب بلوز و شلوار یا بلوز و دامن

اگر برای مهمانی و مجالس بلوز و شلوار یا بلوز و دامن به تن می‌کنید به این نکته توجه کنید که بلوزتان را زیر کمر شلوار یا دامن قرار ندهید. همچنین می توانید بلوزتان را بلند انتخاب کنید تا ناحیه‌ی شکم پوشیده شود

 

نکته مهم

لباس مجلسی انتخاب کنید که کلوش باشد و برشی داشته باشد که انحنای کمر و بالاتنه‌تان را نشان دهد. لباس‌هایی که درست از قسمت شکم به پایین چین می‌خورد و برش آزاد پیدا می‌کند برای شما بسیار مناسب است

 

در آخر

اگر تا اینجای مطلب با ما همراه بوده‌اید، پس حتما دیگر نگران اندامتان نیستید و راه‌های پنهان کردن شکم با لباس را به خوبی می‌دانید. رعایت این نکته‌ها شما را از راه‌های ساده‌ای به زیبایی و جذابیت می‌رساند و شما را از دردسر‌های رژیم و ورزش و ... نجات می‌دهد؛ اما پیش از هرچیز لازم است شما خودتان را قبول داشته باشید . هیچگاه فراموش نکنید که زیباترین و برازنده‌ترین ظاهر و اندام برای هر خانمی اعتماد به نفسش و عشق به خودش است.

پس خودتان را هرطور که هستید دوست داشته باشید و مطمئن باشید با رعایت نکات پنهان کردن شکم با لباس، می‌توانید لباسی که همیشه دوست داشتید را بپوشید و به راحتی زیبا و خاص به چشم بیایید. نظر شما راجع به این مطلب چیست؟ می‌توانید نظرات و سوالاتتان را در قسمت نظرات و پرسش‌ها با ما و دیگر مخاطبان زیبای ستاره به اشتراک بگذارید. در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا با آخرین مدل‌های تونیک سایز بزرگ زنانه نیز آشنا شوید و از آن برای تهیه لباس مناسب خود ایده بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو