اسامی بازیگران سریال بیگانه‌ ای با من است + خلاصه داستان

منبع: کولاک

160

1398/8/19

17:12


بازیگران سریال بیگانه‌ ای با من است مشخص شدند. این سریال از شبکه ۲ سیما در ۳۰ قسمت پخش خواهد شد. این سریال در ژانر اجتماعی ساخته می شود. شبنم قلی خانی و پژمان بازغی دو بازیگر معروف ای سریال هستند. این سریال در دو فصل تولید می‌شود. فاز اول در ۳۱ قسمت و فاز دوم در ۳۰ قسمت تولید خواهد شد که در حال حاضر فاز اول ضبط می‌شود. در حال حاضر این سریال در مرحله تصویربرداری است.

بازیگران سریال بیگانه‌ ای با من است

بازیگران سریال بیگانه‌ ای با من است

اسامی بازیگران سریال بیگانه‌ای با من است

در این سریال پژمان بازغی، شبنم قلی خانی، دنیا مدنی، نگار عابدی، پوراندخت مهیمن، شیوا ابراهیمی، سوگل طهماسبی، مهران رجبی، و پرویز پورحسینی حضور دارند، البته به‌مرور بازیگران جدید هم به سریال اضافه خواهند شد.

خلاصه داستان سریال بیگانه ای با من است

فضای این سریال تلویزیونی در دهه ۶۰ می‌گذرد.نساء قهرمان داستان، دختری از طبقه پایین اجتماع است که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابجایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببان آن می‌شود. در واقع می توان گفت داستان این سریال جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می دهد.

داستان «بیگانه‌ای با من است» از این قرار است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابه‌جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببین آن می‌شود.

عکس بازیگران سریال

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو