دانلود سریال بیگانه ای با من است قسمت آخر با کیفیت عالی

منبع: کولاک

144

1398/8/19

17:17


در این پست خبری امکان دانلود سریال بیگانه ای با من است در قسمت آخر قرار داده می شود. تصویربرداری سریال بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید با قطعی شدن حضور تعدادی از بازیگران از چندی قبل آغاز شده است. قرار است سریال بیگانه‌ای با من است هر شب روی آنتن شبکه دو سیما برود.

دانلود سریال بیگانه ای با من است

دانلود سریال بیگانه ای با من است

بهروز مفید تهیه کننده سریال بیگانه ای با من است که که تهیه‌کنندگی سریال‌های هشت و نیم دقیقه، محکومین و … را دارد، درباره تولید این اثر گفته است: در این سریال به مفاهیم متفاوتی می‌پردازیم، مفاهیمی همچون قضاوت کردن و این‌که قضاوت‌های عجولانه منجر به پیشامد چه عواقبی می‌شود. همچنین دروغ از دیگر مفاهیمی است که در قصه سریال به آن پرداخته می‌شود، زیرا دروغ باعث سلب آرامش خانواده‌های قصه می‌شود.

احمد امینی کارگردان این سریال؛ جزو کارگردانان خوشنام سینما و تلویزیون است که همیشه گزیده کار می‌کند و بیشتر دست روی درام‌های خانوادگی می‌گذارد تا بتواند با یک داستان سرگرم‌کننده مخاطبان را پای جعبه جادویی بنشاند و هم این‌که تلنگرهای اجتماعی هم به بینندگان می‌زند، به همین دلیل در درام‌هایی که می‌سازد به شکل غیر‌مستقیم به معضلات مبتلا به جامعه هم می‌پردازد.

داستان این مجموعه در ۶۰ قسمت نگاشته شده که طی دو فصل ۳۰ قسمتی پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابجایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببان آن می‌شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو