دو تیم عراق و ایران روز پنجشنبه از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف یکدیگر خواهند رفت که فدراسیون فوتبال عراق بیانیه‌ای در آستانه میزبانی از ایران در اردن در چارچوب گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ منتشر کرد.

در بیانیه‌ رسانه‌ای فدراسیون فوتبال عراق به نقل از سعد الظهیری، هماهنگ‌کننده این فدراسیون در اردن آمده است: هواداران عراقی در اردن هنگام رسیدن اعضای تیم ملی فوتبال به آنها خوشامد گفتند و حضور پرشوری در نخستین تمرین داشتند. فدراسیون فوتبال عراق تصمیم گرفت تا ورود هواداران را برای بازی برابر ایران در ورزشگاه امان رایگان کند.

وی افزود: اقدام‌های اداری رسمی این بازی پایان یافته و ویزای اعضای تیم ملی فوتبال ایران صادر شد. حتی هتل‌ها و زمان تمرین‌های تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران تعیین شده است. تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه وارد اردن می‌شود و در هتل الحیاه مستقر خواهد شد. همچنین علی بن الحسین، رئیس فدراسیون فوتبال اردن بر فراهم کردن تمامی امکانات جهت میزبانی عراق از ۲ حریف آینده خود در این کشور تاکید کرد.

هماهنگ‌کننده فدراسیون فوتبال عراق در خاتمه اظهار داشت: ورزشگاه بین‌المللی امان به طور کامل آماده میزبانی از بازی روز پنجشنبه است.