اکسیر جادویی کاهش وزن: بهترین نوشیدنی‌های آخرشبی برای خلاص شدن از چربی شکم

منبع: روزیاتو

88

1398/8/19

20:10


اکسیر جادویی کاهش وزن: بهترین نوشیدنی‌های آخرشبی برای خلاص شدن از چربی شکم

سعیده اکبری: با این که نمی‌توان انکار کرد کاهش وزن به طور کل یک فرایند بسیار سخت و حتی به عقیده برخی غیرممکن است اما انگار خلاص شدن از شر چربی‌های سمج شکم دشوارتر از جاهای دیگر بدن است. بسیاری از مردم خودشان از برآمدگی شکمشان روی لباس خبر دارند و می‌دانند که چه جلوه ناخوشایندی دارد.

بهترین نوشیدن‌های آخرشبی برای سوزاندن چربی شکم

علاوه بر این، شکم برآمده نه تنها نمی‌گذارد شما شلوار جین یا بلوز دلخواهتان را بپوشید بلکه خطر مشکلاتی قلبی عروقی و حتی دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد.

به همین سبب، مهم است که برای مبارزه با این شکم گنده یک رویکرد و سبک کاملا متفاوت را در زندگی دنبال کنید.

علاوه بر ورزش کردن، خوابیدن سر ساعت و مراقبت از عادات غذایی، لازم است نوشیدنی‌هایی را وارد رژیم غذایی خود کنید که متابولیسم یا سوخت و ساز بدنتان را افزایش ‌دهد.

این نوشیدنی‌ها را در برنامه آخر شب خود بگنجانید و قبل از خواب حتما بنوشید زیرا به شما کمک می‌کنند با تحریک متابولیسم بدنتان، چربی‌هایتان را سریع‌تر بسوزانید.

یک معجون حاوی خیار، لیمو، جعفری

اکسیر جادویی کاهش وزن: بهترین نوشیدنی‌های آخرشبی برای خلاص شدن از چربی شکم

لازم نیست برای این نوشیدنی ساده اما مؤثری که قرار است شکم برآمده شما را صاف و بدون چربی کند چندین کیلومتر برانید یا پیاده بروید تا به مغازه برسید و خرید کنید. این نوشیدنی حاوی موادی است که در یخچال شما به طور معمول پیدا می‌شود.

طرز تهیه نوشیدنی جادویی چربی‌سوز:

  1. یک خیار را پوست بکنید و خرد کنید.
  2. آب لیمو را به عنوان مزه به آن اضافه کنید.
  3. یک مشت جعفری خرد کنید.
  4. به این ترکیب، نصف لیوان آب اضافه کنید.

تمام محتویات را خوب با هم مخلوط کنید تا شبیه آبمیوه شود. شما می‌تواند مقدار آب را هم بر حسب ذائقه خودتان بیشتر کنید.

چرا این نوشیدنی چربی‌سوز است؟

محتوای این نوشیدنی مملو از مواد چربی‌سوز است. چربی خیار که صفر است و کلا یک میوه کم‌کالری به شمار می‌رود. علاوه براین، خیار به دلیل فیبر بالایی که دارد با نفخ و تورم مبارزه می‌کند. از طرف دیگر، جعفری می‌تواند کارهایی فراتر از طعم دادن به پاستای خوشمزه شما انجام دهد. جعفری یک دیورتیک (مُدر) طبیعی است که با وزن آب و حبس مایعات در بدن می‌جنگد. همچنین، این سبزی دارای ویتامین‌های گروه A، B، C و K است و می‌توان از آن به عنوان یک افزودنی ایده‌آل به نوشیدنی آخرشب استفاده کرد. با افزودن مقداری لیمو به نوشیدنی خود نه تنها مزه آن را بهتر می‌کنید بلکه شکم و روده‌هایتان را تمیز نگه می‌دارید و سیستم گوارشی خود را حسابی تحریک کرده و به جریان می‌اندازید.

هر شب بعد از شام و قبل از خواب عادت کنید این نوشیدنی را تازه تهیه کنید و بنوشید.

چای زنجبیل

اکسیر جادویی کاهش وزن: بهترین نوشیدنی‌های آخرشبی برای خلاص شدن از چربی شکم

اگر بعد از شام احساس سنگین بودن و نفخ می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم یک فنجان چای زنجبیل نوش جان کنید. زنجبیل از بروز مشکلات معده پیشگیری می‌کند و گوارش و هضم غذا را بهبود می‌بخشد. وقتی مراقب سلامت سیستم گوارشی خود باشید، کاهش وزن شما سریع‌تر رخ می‌دهد زیرا سموم و مواد زائد از بدن به خوبی دفع می‌شوند.

مواد لازم برای تهیه چای زنجبیل:

  • نصف قاشق چایخوری زنجبیل رنده‌شده
  • یک پیمانه آب
  • یک قاشق چایخوری عسل (اختیاری)
  • یک قاشق چایخوری آب لیمو (اختیاری)

زنجبیل رنده‌شده را به یک پیمانه آب جوش اضافه کنید و بگذارید حداقل ۱۰ دقیقه دم بکشد. سپس، معجون را در یک فنجان بریزید و نوش جان کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو