نقوی حسینی: آمریکا در حال افول است

منبع: برترین ها

100

1398/8/19

21:01


یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: آمریکا با برجام یا بدون برجام در حال افول است.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: آمریکا با برجام یا بدون برجام در حال افول است.

سیدحسین نقوی حسینی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود افزود: آمریکایی‌ها با بی‌شرمی تمام از غارت نفت و سرمایه کشورهای اسلامی سخن می‌گویند. پس نه قابل اعتماد هستند و نه لایق مذاکره، در عجبم که برخی همچنان بر طبل مذاکره می‌کوبند در شرایط فعلی کدام وجدان بیدار و کدام انسان آزاده و غیرتمند راضی به مذاکره با آمریکا می‌شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: آمریکا با برجام یا بدون برجام در حال افول است. اگر توانایی دارد خود را نجات دهد. تکیه بر سرمایه‌های داخلی و مقاومت تنها راه عزت و اقتدار ملت ایران در برابر آمریکا است. دولت، مجلس و قوه قضائیه باید با تمام قوا و با پیروی از منویات رهبری مقاومت قهرمانانه را در دستور کار قرار دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش تحلیلی مبنی بر این‌که اقتصاد مقاومتی به مذاکره ختم می‌شود را غلط دانست و تاکید کرد: مقاومت ملت ایران به پیروزی و عدم مذاکره با آمریکا ختم خواهد شد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور در موضوع برخورد همه جانبه با فساد و با تشکر از رییس دستگاه قضا در مبارزه با فساد اقتصادی همکاری قوا در این امر را خواستار شد.

نقوی حسینی ضمن انتقاد از گرانی اقلام کشاورزی، هزینه‌های بخش کشاورزی را برشمرد و خاطرنشان کرد: چگونه می‌توانید با افزایش 30 درصدی محصولات کشاورزی به رونق تولید فکر کنید؟

وی هم‌چنین با اشاره به وضعیت بازنشستگان از دولت اراده لازم برای اجرای قانون همسان سازی بازنشستگان و رتبه بندی فرهنگیان را خواستار شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس نطق خود وضعیت بیمارستان‌های حوزه انتخابیه‌اش را قابل نقد دانست و خواستار جلوگیری از افزایش «لجام گسیخته» بازار و «آشفتگی در قیمت‌گذاری‌ها» شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو