برآورده شدن آرزوی موزیسین خارجی در تهران/ عکس

منبع: ایران آرت

81

1398/8/19

22:01


ایران آرت: شیلر، موسیقی‌دان سرشناس آلمانی که به تازگی برای اجرای کنسرت به ایران آمده بود، پس از بازدید از برج آزادی اعلام کرد که به آرزوی دیرینه خود رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین، سرپرست گروه موسیقی "شیلر" که برای اجرای کنسرت به تهران سفر کرده است، با بیان اینکه از بچگی تهران را می‌شناخته، می‌گوید: " پدر من مدتی در ایران کار می کرد، اولین سوغاتی پدرم، کارت پستالی از میدان آزادی بود. ساختمانی با معماری ویژه و احساسات برانگیز. هیچ وقت در عالم کودکی فکر نمی کردم برج آزادی را از نزدیک تماشا کنم و حتی عکس یادگاری از این  مکان بگیرم."

کریستوفر فن دیلن همچنین شب گذشته (۱۸ آبان) به برج میلاد آمد و از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد. او در حاشیه بازدید از برج میلاد، از تجربه‌های متفاوت سفر به تهران و گردش در یکی از کلانشهرهای دنیا گفت.

1

شیلر ( Schiller (band)) نام پروژه مهم موسیقیدان آلمانی، کریستوفر ون دیلن (Christopher Von Deylen) است که کارهایی را در سبک الکترونیک منتشر کرده‌است. او از سال ۱۹۹۸ با انتشار نخستین آلبوم توانست وارد عرصه حرفه‌ای بازار موسیقی دنیا شد و تاکنون چیزی حدود ۷ میلیون نسخه از آثار خود را در سراسر جهان به فروش رسانده است.

از دوازده‌ سال پیش تا همین حالا که دوباره برای اجرای کنسرت به ایران آمده است، نگاه مثبتی به ایران و مخاطبان ایرانی دارد و به قول خودش اخبار منفی رسانه‌ها هیچ تأثیری در تصمیمش برای برگزاری کنسرت در این کشور نداشته است.

گروه آلمانی شیلر به‌ سرپرستی کریستوفرفون‌دیلن ۱۶ و ۱۷ آبان ماه امسال، در سالن وزارت کشور تهران با اجرای منتخبی از قطعات مطرح و قطعات آلبوم جدید خود با نام "صبح دم" روی صحنه رفت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو