نتانیاهو در پیام توئیتری خود خاطرنشان کرد: حضور اسرائیل در نمایشگاه اکسپو امارات بیانگر پیشرفت عادی سازی روابط میان تل آویو با کشورهای عربی است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: ما حداقل با ۶ کشور عربی روابط رو به پیشرفت داریم که به نظر من در نهایت منجر به روابط دوستانه خواهد شد؛ البته این موضوعی زمان بر است ولی سرانجام محقق خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی "اکسپو ۲۰۲۰" قرار است از ۲۰ اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی (۲۸ مهر ۱۳۹۹) تا ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ (۲۱ فروردین ۱۴۰۰) در بندر دبی در امارات متحده عربی برگزار شود.

این نمایشگاه جهانی از مهم ترین رویدادهای بین المللی به شمار می رود که هر ۵ سال یک بار در یک کشور برگزار می شود و به مدت ۶ ماه ادامه دارد و قرار است در طول این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها و خلاقیت های بشری از سراسر دنیا به نمایش در بیاید.

پیش از این نیز رسانه ها گزارش داده بودند که "یسرائیل کاتس" وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی طرحی را به کشورهای عربی خلیج فارس برای توافق با اسرائیل و پایان دادن به تنش‌های موجود ارائه کرده است.

در همین حال وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش های تل آویو برای عادی سازی روابط با کشورهای عربی خلیج فارس،  ۱۰ تیرماه ۹۸ برای نخستین بار به امارات متحده عربی سفر کرد.

دیدار وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی دومین سفر یک مقام رسمی این رژیم در یک سال گذشته از امارات است. پیش از وی "میری ریگو" وزیر ورزش رژیم صهیونیستی آبان ماه سال ۹۷ به امارات سفر کرده بود.