راهنمای ست کردن شلوار جین فاق بلند مردانه

راهنمای ست کردن شلوار جین فاق بلند مردانه


منبع: ستاره

598

1398/8/19

22:36


اگر به دنبال یک شلوار جین بسیار راحت و مد روز می‌گردید، شلوار جین فاق بلند مردانه یک گزینه‌ مناسب و جذاب است. این شلوارها دردسر شلوارهای فاق کوتاه را ندارند.

شلوار جین فاق بلند مردانه


ستاره |
سرویس مد و پوشاک -
شلوار جین فاق بلند مردانه از سری کالکشن‌ شلوار‌های دهه‌ی هشتاد میلادی است که تازگی نیز ترند شده و هواداران زیادی دارد. این مدل شلوار بسیار راحت است و دردسر‌های شلوار جین فاق کوتاه را ندارد. تن‌خور عالی و شک آن باعث شد که دوباره راه خود را به صنعت مد و پوشاک و استایل مردانه باز کند و استایل‌های جوان‌پسند زیبا و شیکی را رقم بزند. در ادامه‌ی این مطلب، با شلوار جین فاق بلند مردانه و ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم و همچنین نحوه‌ی ست کردنشان را با سایر لباس‌ها بررسی خواهیم کرد.

 

شلوار جین فاق بلند مردانه چیست؟

شلوار جین فاق بلند مردانه به راحتی قابل شناسایی و تشخیص است. این مدل شلوار‌ها فاق بلندتری نسبت به شلوار‌های فاق کوتاه و فاق متوسط دارند. شاید برایتان سوال باشد که اصلا به چه قسمتی از شلوار، فاق شلوار می‌گویند؟ از قسمت کمر تا باسن یعنی جایی از شلوار که هنگام نشستن به صورت عمودی قرار می‌گیرد، فاق شلوار می‌گویند. این قسمت در شلوار های فاق بلند تقریبا از ۱۷ سانتی‌متر به بالا است؛ در حالیکه در شلوار‌های فاق متوسط بین ۱۲ تا ۱۷ سانتی متر و در شلوار‌های فاق کوتاه از ۱۲ سانتی‌متر کمتر به نظر می‌رسد. این مدل اندازه‌گیری هنگام الگو و برش و دوخت شلوار تعیین شده و باعث می‌شود شکم و پهلو‌ها راحت‌تر باشند و دیگر دردسر‌های فاق کوتاه را نداشته باشند.

به همین دلیل است که بسیاری از مردان شلوار جین فاق بلند مردانه را به سایر مدل‌ها ترجیح می‌دهند، به خصوص افرادی که شکم و پهلو‌های تو پر‌تری دارند.

 

بیشتر بدانید: راهنمای انتخاب شلوار جین مناسب برای افراد چاق

 

شلوار جین فاق بلند مردانه

 

شلوار جین فاق بلند مردانه برای اندام‌های متفاوت

شلوار جین فاق بلند مردانه در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند، مانند: شلوار راسته، شلوار اسکینی یا لوله تفنگی (که جذب پا می‌ایستند) و شلوار‌های مام استایل که به تازگی مد شده‌اند و طرفداران زیادی در استایل‌های مردانه اسپرت و جوان‌پسند  و هنری دارند؛ اما ویژگی این شلوار‌ها چیست و برای چه اندام‌هایی مناسب‌ترند؟ شلوار جین فاق بلند مردانه به علت اینکه طول بیشتری نسبت به سایر شلوار‌ها دارند، اندام را بلند‌تر و پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهند. همچنین این مدل فاق شلوار، شکم و پهلو‌ها را می‌پوشانند که این، یک موهبت برای افرادی است که شکم و پهلو دارند؛ زیرا این ویژگی در کنار مزیت پارچه‌ی محکم و سفت جین، باعث می‌شود مانند یک گن لاغری، شکم و پهلو را به داخل جمع کند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که شلوار جین فاق بلند مردانه برای افراد لاغر و افرادی که پلاس‌سایز هستند یک انتخاب مناسب و زیبا محسوب می‌شود.

 

ست‌های مناسب و شیک برای شلوار جین فاق بلند مردانه

به نظر می‌رسد که راحتی این مدل شلوار به تنهایی باعث ورود دوبار‌ه‌ی آن به صنعت مد و پوشاک مردانه نشده است. زیبایی و استایل‌های شیک و خلاقانه‌ای که با این مدل شلوار می‌توان ایجاد کرد، از مهم ترین دلایل محبوب شدن شلوار جین فاق بلند در استایل‌های مردانه است؛ به خصوص پسران جوان و استایل‌های کژوال و هنری. شما می‌توانید این شلوار را به راحتی در استایل‌های رسمی یا اسپرت و غیر رسمی استفاده کنید و خاص و شیک و البته به روز به‌نظر برسید.

 

شلوار جین فاق بلند مردانه در استایل زمستانی


۱. فاق شلوارتان را پنهان نکنید

اولین توصیه‌ی ستاره به شما این است که اگر شلوار جین فاق بلند مردانه پوشیده‌اید، فاق بلند آن را پنهان نکنید! مهم‌ترین ویژگی ظاهری که شلوار جین فاق بلند مردانه دارد، قسمت کمر و فاق بلند آن است. پس پیشنهاد می‌کنیم تا جاییکه می‌توانید در استایلتان آن را بولد کنید. برای این کار به تنها چیزی که نیاز دارید یک اکسسوری شیک و زیبا به اسم کمربند است. می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان، یک کمربند که به استایلتان می‌خورد را انتخاب کنید و رنگ آن را با کفش و کیف دستی‌تان ست کنید تا استایل شیک و جذابی داشته باشید.

ست پاییزه شلوار جین فاق بلند مردانه

 

بیشتر ببینید: اکسسوری چیست و به چه چیز‌هایی گفته می‌شود؟


۲. از کت تک استفاده کنید

ترکیب شلوار جین با کت تک همیشه شیک و خاص به نظر می‌رسد؛ بنابراین شما می‌توانید در فصل سرما به راحتی شلوار جین فاق بلند مردانه را با یک کت تک ساده و شیک ست کنید و یک استایل پاییزه یا زمستانه فوق‌العاده خاص و شیک داشته باشید. می‌توانید برای اضافه کردن جذابیت به استایلتان، رنگ کت و کفشتان را ست کنید.

ست پاییزه شلوار جین فاق بلند مردانه


۳. پیراهن یا تیشرتتان را داخل شلوار بگذارید

یکی دیگر از ویژگی‌های شلوار جین فاق بلند مردانه این است که می‌توانید لباس یا تی‌شرتتان را داخل شلوار بگذارید تا مدل شلوارتان مشخص شود. این روش در استایل‌های اسپرت و کژوال بسیار زیبا و خاص خواهد بود. برای زیبایی بیشتر این استایل می‌توانید از اکسسوری‌هایی مثل کمربند، ساس‌بند و کیف‌های کمری استفاده کنید و با پوشیدن کتانی اسپرت تیپ خود را تکمیل کنید. اگر شما هم به تیپ‌های هنری و البته به جوراب‌های رنگارنگ و طرحدار علاقه دارید، می‌توانید پاچه‌ی شلوارتان را کمی تا کنید و از ترکیب جوراب و کتانی و شلوار جینتان لذت ببرید!

شلوار جین فاق بلند مردانه

 

بیشتر ببینید: راهنمای انتخاب و خرید ساس بند مردانه

 

۴. استفاده از پالتو زمستانه را فراموش نکنید

ترکیب شلوار جین فاق بلند مردانه به خصوص اگر مدل شلوارتان راسته یا مام استایل باشد به همراه یک پالتو در فصل زمستان می‌تواند استایلی عالی و خاص برایتان به ارمغان بیاورد. در این مدل از ترکیب پالتویی تقریبا اسپرت به همراه یک تی‌شرت ساده در کنار شلوار جین رنگ روشن و یک کتانی استفاده شده است.

شلوار جین فاق بلند مردانه

 

۵. از پلیور و بوت برای استایل رسمی استفاده کنید

استایل رسمی هم گاهی با شلوار جین شیک و خاص می‌شود؛ اگر انتخابی معقول و مناسب داشته باشید! اگر به استایل‌های مردانه و کمی رسمی علاقه دارید، در این فصل می‌توانید ست شلوار جین فاق بلند مردانه را به همراه پلیور یقه اسکی و بوت امتحان کنید و شاهد معجزه‌ی این ست در فصل سرما باشید.

شلوار جین فاق بلند مردانه


۶. استایل مینیمال؛ یک ترکیب فوق‌العاده برای شلوار فاق بلند

همانطور که در بالا گفتیم، شلوار جین فاق بلند مردانه یک شلوار مناسب و بسیار راحت است. بنابراین بسیار برای تیپ‌های روزمره و اسپرت مناسب خواهد بود؛ زیرا شما در طول روز، در محل کار یا مکان‌های تحصیلتان از آن استفاده می‌کنید و بنابراین باید در آن احساس راحتی و آسایش داشته باشید و این چیزی نیست که با شلوار فاق کوتاه بتوانید آن را تجربه کنید. پس برای استایل روزمره و کژوالتان از شلوار جین فاق بلند مردانه به همراه یک بلوز یا تی‌شرت ساده استفاده کنید. این استایل مینیمال به شما جذابیت یک استایل ساده اما شیک و راحت را هدیه می‌کند. برای تکمیل این استایل، یک کت ساده یا ژاکت و کاپشن اسپرت و ورزشی کارساز است.

شلوار جین فاق بلند مردانه

 

بیشتر ببینید: چطور با استایل روزمره مردانه، خاص و مرتب دیده شویم؟

 

استایل مینیمال روز به روز فراگیرتر می‌شود و یکی از پایه‌های ثابت آن هم استفاده از شلوار و بلوز‌های ساده و تک رنگ است. در این مدل استفاده از شلوار جین فاق بلند مردانه و یک بلوز مشکی به همراه یک کت جین در یک استایل مینیمال و خاص مشاهده می‌شود.

شلوار جین فاق بلند مردانه


۷. یک ترکیب فوق‌العاده دیگر

باز هم یک ترکیب خلاقانه‌ی دیگر از شلوار جین فاق بلند مردانه در استایل اسپرت و کژوال مردانه! دستورالعمل بسیار ساده است: شلوار جین فاق بلند مردانه + تیشرت یقه گرد + ژاکت بافتنی + کتانی اسپرت و در نهایت یک استایل اسپرت مردانه شیک و جذاب! 

شلوار جین فاق بلند مردانه


در آخر

با شلوار جین فاق بلند مردانه آشنا شدیم و نحوه‌ی ست کردن آن را با سایر آیتم‌ها در استایل‌های مختلف مردانه دیدیم. حالا که این شلوار ترند سال شده و محبوب پسران و دختران جوان است، پیشنهاد می‌کنیم از آن در استایل پاییزه و زمستانه‌تان استفاده کنید، به خصوص که ست آن‌ها با پلیور‌های یقه هفت بسیار جذاب و شیک خواهد بود. به طور کلی، تیپ جین یکی از زیباترین تیپ‌های کژوال و حتی گاهی رسمی آقایان است؛ به همین خاطر از شما دعوت می‌کنیم تا با ۳۰ مدل تیپ جین مردانه نیز آشنا شوید و از آن‌ها برای تهیه ست مناسب ایده بگیرید. نظر شما راجع به شلوار جین فاق بلند مردانه چیست؟ می‌توانید نظرات و تجربیاتتان را در قسمت نظرات و پرسش‌ها با ما و دیگر مخاطبان ستاره در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو