مجید انتظامی: وظیفه اصلی هنرمندان شناساندن شهدا به جامعه است

منبع: سینما پرس

77

1398/8/19

23:20


سینماپرس: مجید انتظامی خالق آثار ماندگار موسیقیایی سینمای دفاع مقدس بر ضرورت برگزاری مراسم پاسداشت شهدای هنرمند تأکید کرد.

مراسم بزرگداشت مجید انتظامی

سینماپرس: مجید انتظامی خالق آثار ماندگار موسیقیایی سینمای دفاع مقدس بر ضرورت برگزاری مراسم پاسداشت شهدای هنرمند تأکید کرد.

به گزارش سینماپرس، مجید انتظامی ‌آهنگساز و نوازنده برجسته موسیقی کشور ضمن تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر پاسداشت شهدای هنرمند گفت: درخصوص ضرورت و چرایی برگزاری این‌گونه مراسم‌ها باید بگویم که کمترین و کوچک‌ترین اثر این‌گونه مراسم‌ها و نکوداشت‌ها این است که مردم و جامعه ما با این قشر هنرمند شهید آشنا خواهند شد و جامعه متوجه می‌شود که در کنار سایر اقشار و صنوف، جامعه هنری ایران نیز در راه اعتلای میهن و سرفرازی کشور ادای دین کرده است و شهید داده است.

برنده چندین سیمرغ بلورین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همچنین گفت: به‌نظرم یکی از اهم وظایف هنرمندان و نویسندگان و فرهیختگان جامعه به‌عنوان قشر نخبه و اثرگذار این است که به شهدای هنرمند بیشتر بپردازند و شمه‌ای از جلوه‌های ایثار و پایداری این شهدای گرانقدر را در آثار سمعی و بصری و مکتوب خویش منعکس کنند.
گفتنی است، مراسم پاسداشت شهدای هنرمند باعنوان «شاهدان شیدایی» به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور بیست و هفتم آبان ماه در تالار اندیشه حوزه هنری باحضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان لشکری و کشوری و جامعه فرهنگ و هنر کشور برگزار خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو