سریال های در حال ساخت و پخش نمایش خانگی

سریال های در حال ساخت و پخش نمایش خانگی


منبع: نمناک

499

1398/8/20

12:46


به بهانه استقبال مردم از سریال های نمایش خانگی مروری بر سریال های در حال پخش و ساخت نمایش خانگی داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

چه خبر از جدیدترین سریال های نمایش خانگی

اوایل دهه نود بود که اولین سریال نمایش خانگی با عنوان قلب یخی به کارگردانی محمدحسین لطیفی راهی شبکه نمایش خانگی شد و بعد از آن ساخت سریال هایی برای نمایش خانگی آغاز شد.

استقبال مردم از سریال های نمایش خانگی فیلمسازان را تشویق میکرد تا آثارشان را در نمایش خانگی عرضه کنند و همین امر به ساخت سریال هایی متعدد برای نمایش خانگی منجر شد.

این روزها تب حضور سریال ها در نمایش خانگی حسابی داغ است و به بهانه استقبال مردم از این سریال ها مروری بر جدیدترین های نمایش خانگی داشته ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

مروری بر جدیدترین سریال های نمایش خانگی

حدود 10 سالی از توزیع اولین سریال در نمایش خانگی میگذرد و معمولا سریال های متفاوتی در طول این سالها به نمایش خانگی آمده اند که گاهی مورد استقبال قرار گرفته و گاهی با انتقادهای زیادی روبرو شده اند.

این روزها شبکه نمایش خانگی شاهد ساخت و پخش چند سریال است که در ادامه به معرفی بیشتر آنها می پردازیم.

سریال مانکن

سریال مانکن سریال جدید نمایش خانگی است که به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی از دوم شهریورماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

امیرحسین آرمان و مریلا زارعی

سریال مانکن با توزیع چندین قسمت توانست نظرات موافقی را از سوی مخاطبان دریافت کند و انتظار برای رسیدن دوشنبه ها و توزیع این سریال در نمایش خانگی در میان علاقه مندان این سریال دیده میشود.

مانکن روایتگر داستان دلدادگی کاوه و همتا دختر و پسر جوانی است که درگیر مشکلات اقتصادی میشوند و همین امر راه را برای اتفاقات متعدد این سریال باز میکند و مسیر زندگی آنها را تغییر میدهد.

امیرحسین آرمان و مریلا زرعی

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی و امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی فرهنگی،رابعه مدنی، پانته آ کی قبادی، بهزاد محسنی، بهزاد خلج،الهام پاوه نژاد، رضا توکلی ،همایون ارشادی، لیندا کیانی، شبنم قلی خانی ، محمد صادقی و عارفه معماریان بازیگران سریال مانکن را تشکیل میدهند.

سریال کرگدن

سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری یکی دیگر از جدیدترین های نمایش خانگی است که از شنبه 18 آبان ماه به نمایش خانگی آمد.

سارا بهرامی و مصطفی زمانی

کرگدن سریالی در ژانر اکشن و اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است:٥ جوان، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست ، غافل از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می زنند.

بازیگران سریال کرگدن

سارا بهرامی ، پانته آ پناهی ها ، مصطفی زمانی، هدی زین العابدین ، کاظم سیاحی، بانیپال شومون ، نادر فلاح،الهام کردا، ستاره پسیانی،شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، معصومه قاسمی پور، الهام کردا ،مجید آقاکریمی، محمد امین و مهدی کوشکی بازیگران سریال کرگدن را تشکیل میدهند.

سریال دل

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی سریال جدیدی است که به زودی به نمایش خانگی می آید.

حامد بهداد و ساره بیات

منوچهر هادی کارگردان جوانی که سابقه ساخت سریال عاشقانه را در نمایش خانگی داشت بار دیگر با داستانی عاشقانه و روایت دلدادگی یک دختر و پسر به نمایش خانگی می آید.

حامد بهداد و ساره بیات

بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر بازیگران سریال دل را تشکیل میدهند.

سریال خواب زده

سریال خواب زده ها به نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی الهام غفوری ساخته جدید سیروس مقدم است که به زودی فصل اول این سریال در نمایش خانگی توزیع میشود.

مهدی سلطانی

سریال خواب زده با دیگر سریال های نمایش خانگی تفاوت دارد و این سریال در ژانر وحشت و ماورایی ساخته میشود و ممکن است شباهت هایی به تجربه های گذشته سیروس مقدم در سریال اغما و روز حسرت داشته باشد.

لادن مستوفی

کوروش سلیمانی ، مهدی سلطانی ،علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی و ریحانه پارسا، پریوش نظریه، سام درخشانی، ایرج نوذری، لادن مستوفی، سیما بابایی، فرید سجاد حسینی و امیر علی دانایی بازیگران سریال خواب زده را تشکیل میدهند.

سریال آقازاده

آقازاده یکی دیگر از سریال های جدید نمایش خانگی است که به زودی به نمایش خانگی می آید.

بهرنگ توفیقی و حامد عنقا

بهرنگ توفیقی و حامد عنقا که تجربه های مشترکی چون سریال پدر ، بر سردوراهی و انقلاب زیبا را در کارنامه هنری شان دارند در جدیدترین تجربه همکاری برای نمایش خانگی سریال آقازاده را جلوی دوربین بردند.

مهدی سلطانی و بهرنگ توفیقی

امین تارخ، مهدی سلطانی، امین حیایی، جمشید هاشم پور، کامبیز دیرباز ، نیکی کریمی و سینا مهراد بازیگران سریال آقازاده را تشکیل میدهند.

سریال قورباغه

هومن سیدی بازیگر و کارگردان جوان کشورمان در اولین تجربه سریال سازی برای نمایش خانگی به سراغ ساخت سریالی با عنوان قورباغه رفت.

نوید محمدزاده و صابر ابر

سریال قورباغه با حضور بازیگرانی چون نوید محمدزاده ، صابر ابر ، سحر دولتشاهی ، فرشته حسینی و نوید پورفرج روایتگر داستانی است که در خلاصه آن آمده است:دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضی اوقات فکر می کنم دارم خفه می شم. احساس می کنم همه جا بسته است و من نمی تونم نفس بکشم....

هومن سیدی

اولین سریال هومن سیدی این روزها در حال ساخت است و بهار 99 در نمایش خانگی توزیع میشود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو