شباهت برکناری منوچهر متکی و سعید فتاحی!

منبع: دوستان

106

1398/8/20

23:31


منوچهر متکی به عنوان وزیر خارجه ایران به منظور ابلاغ پیام احمدی نژاد به رئیس جمهور سنگال در این کشور حضور داشت که پیام برکناری اش را شنید؛ بنده خدا همانطور که بعد ها هم گفت در مقابل طرف سنگالی خجول و شرمنده شده بود.

www.dustaan.com شباهت برکناری منوچهر متکی و سعید فتاحی!

آن سالها-حوالی ۱۳۸۹- خیلی ها این کار احمدی نژاد را عجولانه و مغایر با عرف دیپلماتیک دانستند؛آنها معتقد بودند چه عجله ای بود؟ احمدی نژاد اجازه می داد متکی از سفر بازگردد بعدا حکم برکناری را دستش می داد.

روز گذشته با شنیدن خبر برکناری ناگهانی سعید فتاحی مسئول سابق برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال، یاد منوچهر متکی و نوع برکناری اش در خاطرم زنده شد.

همانگونه که متکی خبر برکناری اش را در سنگال شنید فکر کنم فتاحی هم خبر برکناری اش را در شیراز شنید زمانی که مشغول بازدید از ورزشگاه پارس شیراز و رایزنی با مدیر کل ورزش و جوانان فارس بود تا فینال جام حذفی کشور به بهترین شکل در این ورزشگاه انجام شود.

معتقدم اگر قرار بر برکناری فتاحی بود او باید در قبال اتفاقات مسابقه فینال جام حذفی خرداد گذشته از سمت خود عزل می شد؛فینالی که با ناهماهنگی، بی‌نظمی و حواشی زیادی همراه شد. به جای رعایت قانون ۵۰ – ۵۰ برای ورود هواداران دو تیم، تمام سکوهای ورزشگاه محل برگزاری این دیدار با هواداران قرمزپوش پر شده بود که اعتراض هواداران و اعضای تیم داماش را به همراه داشت. بعد از حدود ۱۴۰ دقیقه تنش که تا مرز لغو این دیدار پیش رفت، در نهایت بازی با تاخیر زیاد برگزار شد.

حالا این که برکناری فتاحی چه ماجرای پشت پرده ای بوده و شایعات مطرح شده تا چه اندازه صحیح است باید منتظر مرور زمان باشیم؛احتمالا همه چیز مشخص می شود./خبرورزشی

Looks like you have blocked notifications!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو