عکس های خانوادگی المیرا دهقانی ، پدر ، مادر و خواهرش + بیوگرافی کامل

عکس های خانوادگی المیرا دهقانی ، پدر ، مادر و خواهرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

817

1398/8/22

00:13


عکس المیرا دهقانی و خانواده اش + بیوگرافی المیرا دهقانی و ماجرای ازدواج

المیرا دهقانی ، عکس المیرا دهقانی ، بیوگرافی المیرا دهقانی ، hgldvh nirhkd

نمکستان: المیرا دهقانی بازیگر ایرانی در تاریخ ۵ شهریور ماه ۱۳۷۰ در شهر شیراز متولد شد و اکنون ۲۷ سال سن دارد. این بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته صنایع غذایی بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. این بازیگر نقش یاسمن را در سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان ایفا می کند.

عکس های جدید المیرا دهقانی

خانواده المیرا دهقانی:

از عکس هایی که در صفحه ای المیرا دهقانی ثبت شده می توان حدس زد که خانواده ای ۵ نفره دارد. وی دو خواهر دارد و عاشق پدرش است. اما منبع موثقی در این مورد وجود ندارد.

عکس المیرا دهقانی و خواهرش

همسر المیرا دهقانی :

وی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

صفحه اینستاگرام المیرا دهقانی :

المیرا دهقانی در اینستاگرام با آیدی elmiradehghani فعالیت می کند.

صفحه اینستاگرام المیرا دهقانی

سابقه فعالیت المیرا دهقانی :

المیرا دهقانی بازیگر جوان و با استعداد کشورمان به صورت آکادمیک در رشته صنایع غذایی تحصیل نمود و هیچ تحصیل آکادمیکی در رشته بازیگری و هنر ندارد. وی در سن ۱۵ سالگی، سال ۱۳۸۸ فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر زیر نظر سیامک کمالی سروستانی در شهر شیراز آغاز کرد. پس از قبولی در کنکور برای تحصیل به تهران مهاجرت کرد و دوره بازیگری را زیر نظر محمد معتمدی گذراند.

المیرا دهقانی در محیط های هنری و تئاتر های دانشگاه تهران حضور داشت و از همین طریق با شهرام شاه حسینی کارگردان ایرانی آشنا شد و برای ایفای نقش یاسمن در سریال ” همه چیز آنجاست” انتخاب شد و برای اولین بار مقابل دوربین رفت . دومین تجربه بازیگری وی نقش مریم در سریال پرمخاطب هشت و نیم دقیقه ساخته شهرام شاه حسینی بود که در این سریال گریم بسیار سنگینی داشت. بازی المیرا دهقانی در سریال هشت و نیم دقیقه مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

این بازیگر در نمایش اکوئوس به کارگردانی محمد معتمدی حضور داشت و توانست اجرای موفقی بر روی صحنه تئاتر داشته باشد. وی از شیراز تا تهران چندین تجربه بدست آورد که در مهترین آن با حضور در جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاه تهران در سال ۹۲ بود که نظرها رو به سمت خود جلب کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو