سریال «دوستان» و شش ستاره‌اش سرانجام به تلویزیون برمی‌گردند؟

منبع: آی سینما

257

1398/8/22

08:26


سریال «دوستان» و شش ستاره‌اش سرانجام به تلویزیون برمی‌گردند؟

آی سینما: در حالی که طی یک دهه اخیر بارها شایعاتی درباره ساخت دنباله سریال محبوب «دوستان» (Friends) منتشر و سپس تکذیب شده، به نظر می‌رسد این بار در بیست و پنجمین سالگرد پخش این سیت-کام پرطرفدار اتفاق جدیدی در راه است و یک شبکه آنلاین جدید می‌تواند ستاره‌های «دوستان» را دور هم جمع کند.

هالیوود ریپورتر به نقل از منابع آگاه خود خبر داده شش ستاره اصلی و خالقان سریال «دوستان» در حال مذاکره با شبکه اچ‌بی‌او مکس هستند که در قالب یک تجدید دیدار بدون فیلمنامه به شکل بداهه کنار هم قرار بگیرند.

جنیفر انیستن (ریچل)، کورتنی کاکس (مونیکا)، لیزا کودرو (فیبی)، مت لوبلانک (جویی)، متیو پری (چندلر) و دیوید شویمر (راس) همراه با دیوید گرین و مارتا کافمن قرار است در این اپیزود ویژه حاضر باشند.

منابع هالیوود ریپورتر گفته‌اند هنوز قراردادی در کار نیست و برای به ثمر رسیدن مذاکرات باید تقویم کاری همه بررسی شود و اچ‌بی‌او مکس باید با تک تک بازیگران و سازندگان به توافق برسد و ممکن است این روند بار دیگر با شکست مواجه شود.

نکته قابل توجه آن که «دوستان» بعد از سال‌ها شبکه استریم نتفلیکس را ترک می‌کند و به شبکه استریم اچ‌بی‌او مکس می‌رود که متعلق به کمپانی وارنرمدیا است. گفته می‌شود این کمپانی برای حق پخش «دوستان» سالانه ۸۵ میلیون دلار پرداخته و به مدت پنج سال (با مبلغ کلی ۴۲۵ میلیون دلار) حق انتشار آنلاین این سریال را خریده و مشترکان اچ‌بی‌او مکس می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

بعد از به پایان رسیدن فصل دهم «دوستان» هرگز سازندگان و بازیگران این سریال حاضر نشدند در قالب نمایشی این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار شبکه ان‌بی‌سی را احیا کنند.

اخیرا سلفی جنیفر انیستون با سایر بازیگران این سریال و انتشار آن به عنوان اولین پست اینستاگرام خود باعث شد رکورد سریع‌ترین زمان به دست آوردن یک میلیون دنبال کننده شکسته شود.

به هر حال بیست و پنجمین سالگرد «دوستان» نزدیک است و برنامه‌های متفاوتی برای این مناسبت وجود دارد و باید دید تجدید دیدار دوستان اتفاق می‌افتد یا نه.

9410

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو