آشنایی با  شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی

آشنایی با  شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی


منبع: تاپ تراول

223

1398/8/22

17:04


سفر باتو

خرید بلیط هواپیما

شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی با پوشش گیاهی و جانوری فراوان و داشتن سواحل تمیز و آب زلال مورد توجه همه ی گردشگران است در آب های این جزیره می توانید به شنا و ماهیگیری و همچنین قایق رانی بپردازید و یک خاطره ی بی نظیری را برای خود فراهم کنید .


   تبلیغات    

            | بلیط هواپیما در طاهاگشت |


تور کوش آداسی  و شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی یکی از زیباترین جزایر این ناحیه است که همواره مورد توجه همه ی گردشگرانی که به این جا سفر می کنند قرار می گیرد و در تور کوش آداسی نیز همواره برنامه ی کافی برای بازدید از این ناحیه در نظر گرفته می شود . در نظر داشته باشید که شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی با داشتن سواحل تمیز و آب زلال و از همه مهمتر امکانات عالی و پوشش گیاهی و جانوری غنی توانسته است در بین گردشگران جایگاه ویژه ای را کسب کند .

728 90 - آشنایی با  شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی

 

اگر با تور کوش آداسی به سفارش سفر باتو سفر کنید همه ی اقدامات مربوطه و لازم برای رسیدن به شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی توسط مسئولان برگزار کننده ی این تور انجام می گردد ولی اگر خودتان به تنهایی قصد سفر به این جزایر را دارید بهتر است بدانید برای دست یابی به این ناحیه دو حق انتخاب دارید هم می توانید با اتوبوس هایی که هر نیم ساعت عازم شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی می شوند باشید و هم اینکه از قایق هایی که در کنار ساحل منتظر شما هستند استفاده کنید . این فایق ها بین بازه ی زمانی صبح ۵ تا بعد از ظهر ۶ در این مسیر رفت و آمد دارند .

شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی

حیات وحش و پوشش گیاهی جزیره دیلک کوش آداسی

حیات وحش و پوشش گیاهی غنی بر شبه جزیره ی کوش آداسی حاکم است .  سواحل جنوبی شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی یک دنیای کاملا متفاوتی است به گونه ای که می توانید ۷۲ نوع پرنده ی گوناگون در این ناحیه مشاهده کنید . انواع گوناگونی از فلامینگو ها در این ناحیه زیست گاه دارند اگر چه پوشش جانوری آبزی غنی نیز وجود دارد و اجازه ی ماهیگیری در این ناحیه فراهم است ولی ماهیگیری یاد شده فقط به امر تفریح می باشد و نظارت های ویژه ای برای جلوگیری از صید بیش از حد جانداران آبزی در این ناحیه انجام می شود . تور مارماریس را از دست ندهید.

دیدن خرس های وحشی در کنار سواحل شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی امری غیرمنتظره نیست این گونه جانداران چنان به اقلیم و انسان های این ناحیه عادت کرده اند که به طور آزادانه و بی ًرر در این ناحیه در تردد هستند . البته اگر خوش شانس باشید می توانید شاهد اسب های وحشی  نیز در زمان اقامت خود در این ناحیه باشید . در تور کوش آداسی همواره بازدید از این ناحیه در اولویت قرار می گیرد .مگر می شود به کوش آداسی سفر کرد و بدون بازدید از شبه جزیره دیلک کوش آداسی برگشت .

در این شبه جزیره می توانید پوشش گیاهی مختص به ۴ ناحیه ی مختلف را به طور همزمان مشاهده  کرد . با توجه به موقعیت آب و هوایی که بر این ناحیه حاکم است این عامل بسیار مطلوب گردیده است . برخی گیاهان مربوط به دریای مدیترانه و مرمر و دریای سیاه نیز در بین پوشش گیاهی این ناحیه قابل مشاهده است .

جاذبه های تفریحی شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی

طبیعت گردی از جمله مهمترین جاذبه های تفریحی شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی می باشد که می توانید در داخل جنگل های زیبای این جزیره به پیاده روی و حتی کوهنوردی بپردازید . در نظر داشته باشید هیچ گونه امکانات رفاهی شبانه برای اقامت در پارک شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی وجود ندارد به همین دلیل می بایست مکان اقامتی دیگری را برای خود پیدا کنید ولی در کنار سواحل این جزایر می توانید بر روی شن های بی نظیر قدم بگذارید و منظره و چشم انداز فوق العاده ای را مشاهده کنید .

در سواحل شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی می توانید شنا کنید به ماهیگیری و قایق رانی بپردازید همچنین زیر درختان بلوط بنشینید چه فرصت جالی که در میان انبوهی از درختان کاج به دوچرخه سواری بپردازید . در این قسمت از طبیعت می توانید به شگفتی های طبیعت اطراف خود بیشتر پی ببرید . آب زلال در این ناحیه همواره مورد ت جه گردشگران بوده است . چرا با تور بدروم سفر کنیم؟

قایق سواری در این ناحیه از جمله اولویت های اصلی گردشگران است در تور کوش آداسی نیز همواره فرصت برای قایق رانی فراهم است از آن جا که شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی به جزایر یونانی نزدیک است می توانید از چشم انداز چنین جزایری نیز در داخل قایق خود بهره مند شوید . آب های موجود در این ناحیه از پوشش حیوانات آبزی بسیاری بهره مند است و اگر شما خوش شانس باشید در این صورت احتمال این بیشتر است که بتوانید انواعی از دولفین ها را در ابن منطقه مشاهده کنید .

یک سایت باستانی مجهز نیز در شبه جزیره ی دیلک کوش آداسی وجود دارد که قدمت آن بسیار طولانی است و همواره مورد توجه گردشگران به ویژه افرادی که به تاریخ و باستان شناسی علاقه دارند است . مطمئن باشید در تور کوش آداسی که به این ناحیه سفر کردید همواره زمان برای بازدید از همه ی مکان های این جزیره کم خواهید داشت .


  تبلیغات   

                        | لمینت دندان |   کامپوزیت دندان | ایمپلنت | ارتودنسی |


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو