عکس و بیوگرافی سمیرا حسینی + همسرش ، خانواده‌اش و زندگی شخصی

عکس و بیوگرافی سمیرا حسینی + همسرش ، خانواده‌اش و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

385

1398/8/22

18:38


عکس های جدید سمیرا حسینی و همسرش + بیوگرافی سمیرا حسینی

سمیرا حسینی ، عکس سمیرا حسینی و همسرش ، بیوگرافی سمیرا حسینی Samira Hosseini

نمکستان: سمیرا حسینی بازیگر جوان ایرانی متولد آبان ۱۳۶۳ در شهر تهران می باشد. رشته ی وی در دبیرستان علوم تجربی بوده و لیسانس تئاتر خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اخذ کرده است. در ادامه با بیوگرافی کامل سمیرا حسینی و عکس های جدیدش همراه ما باشید.

زندگینامه سمیرا حسینی

همسر و خانواده سمیرا حسینی :

سمیرا حسینی در خانواده ای تقریبا پر جمعیت متولد شد. با توجه به عکس هایی که در اینستاگرام منتشر کرده نشان می دهد که وی دو برادر و یک خواهر دارد.

این بازیگر در ابتدای حضورش در عرصه بازیگری با مخالفت خانواده اش روبرو شد که با گذشت زمان خانواده اش نیز حامی وی شدند. البته خود در مصاحبه ای گفت که ای کاش به حرف های پدر و مادرم توجه می کردم و در رشته دیگری تحصیل می کردم.

سمیرا حسینی و مادرش

سابقه فعالیت هنری سمیرا حسینی :

سمیرا حسینی بازیگر خوب کشورمان فعالیت در عرصه بازیگری را از دوران دبیرستان و نوجوانی با تئاتر آغاز کرد. وی همیشه در محیط های هنری و نمایش های مدرسه حضور فعال داشت و از همان دوره با علاقه این حرفه را دنیال می کرد.

این بازیگر فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی است و با ورود به دانشگاه به طور جدی تری تمرینات خود را آغاز کرد. وی برای اولین بار در یکی از سریال های ایام محرم ایفای نقش نمود که در آن مورد توجه قرار نگرفت. سریال صاحبدلان به کارگردانی محمدحسین لطیفی اولین کار حرفه ای سمیرا حسینی است که توانست در آن  استعداد و توانایی اش را به دیگر کارگردانان نشان دهد. این سریال سال ۸۵ از شبکه یک سیما پخش شده است.

ورود به سینما :

خانم حسینی در سال ۱۳۸۵  اولین تجربه سینمایی اش را با نقش آفرینی در فیلم گیس بریده به دست آورد.

عکس سمیرا حسینی

تئاتر :

سمیرا حسینی اجرا روی صحنه تئاتر را به بازیگری در تلویزیون و سینما ترجیح می دهد. از نظرش در تئاتر می تواند نقش های مختلفی را تجربه کند اما در تلویزیون و سینما پیشنهادها به شخصیت اصلی وی نزدیک است.

نویسندگی : 

سمیرا حسینی علاوه بر بازیگری در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد. البته خود بازیگری را به نویسندگی ترجیح می دهد. خود در این مورد می گوید:

علاقه اول من بازیگری است ولی دستی به قلم هم دارم، وقتی که در دبیرستان بودم تئاتر کار می‌ کردم تا زمانی که در دانشگاه رشته تئاتر قبول شدم، و از سال دوم تحصیلم به صورت حرفه‌ ای وارد بازیگری شدم  دوست داشتم از همان اول بر اساس توانایی‌ هایم کار کنم، البته گرایش تحصیلی من در دانشگاه ادبیات نمایشی بود، از همان موقع بود که دست به نوشتن داشتم و چند فیلم نامه نیز نوشته ام از جمله فیلم آوای گمشده در سال ۸۸ به کارگردانی آقای ابراهیمی فر می باشد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو