عکس و بیوگرافی فرشته صدرعرفایی + همسر سابقش کامبوزیا پرتوی

منبع: نمکستان

182

1398/8/22

18:38


عکس های فرشته صدرعرفایی و خانوادش + بیوگرافی کامل

فرشته صدرعرفایی, بیوگرافی فرشته صدرعرفایی, عکس فرشته صدرعرفایی ، tvaji wnvuvthdd

نمکستانفرشته صدرعرفایی متولد سال ۱۳۴۱ در تهران بازیگر، گوینده و عروسک گردان ایرانی است. وی مدرک تحصیلی دیپلم دارد و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۶۲ شروع کرد. این بازیگر در جشنواره فیلم فجر ۹۷ جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برنده شد.

عکس های فرشته صدر عرفایی

ازدواج فرشته صدرعرفایی :

فرشته صدر عرفایی با کامبوزیا پرتوی فیلمنامه نویس و کارگردان ایرانی ازدواج کرد اما پس از مدتی در  سکوت خبری از هم جدا شدند.

کامبوزیا پرتوی اهل رشت بوده و  دانشجوی انصرافی دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد. وی فعالیت خود را با ساخت فیلم های کوتاه در سینمای آزاد دماند شروع کرد و در سال ۲۰۱۳ جایزه بهترین فیلم نامه را از جشنواره فیلم برلین به طور مشترک به همراه جعفر پناهی به خاطر فیلم پرده از آن خود کرد. کامبوزیا پرتوی پس از جدایی از خانم صدرعرفایی در بهمن ۱۳۹۶ با نسرین مرادی ازدواج کرد.

فرشته صدر عرفایی و همسر سابق

سابقه فعالیت فرشته صدرعرفایی :

فرشته صدر عرفایی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۲ با حضور در کلاس‌های تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش کودکان و نوجوانان شروع کرد. از سال ۱۳۶۲ کار خود را در سینما با بازی در نمایش تلویزیونی «ببری طوفان عظیم جنگل» شروع کرد و از آن زمان در ۱۸ مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی به عنوان گوینده و عروسک گردان حضور پیدا کرد.

عرفایی اولین تجربه سینمایی خود را سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم سینمایی روزهای انتظار ساخته اصغر هاشمی به دست آورد. در عرصه کارگردانی ۴ مجموعه تلویزیونی به نام‌های «لی لی حوضک»، «گربه جله و آقاپسر»، «عید اومد بهار اومد» و «پلیس آسمانی» را ساخته‌است. فرشته صدر عرفایی با نقش آفرینی در فیلم ” شبی که ماه کامل شد ” ساخته نرگس آبیار توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فیلم فجر سال ۹۷ را به دست آورد. وی در این فیلم نقش مادر عبدالحمید را بازی کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو