عکس و بیوگرافی عارفه معماریان + همسرش ، خانواده‌اش و زندگی شخصی

عکس و بیوگرافی عارفه معماریان + همسرش ، خانواده‌اش و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

670

1398/8/22

19:36


عکس های عارفه معماریان خواهر کاوه در سریال مانکن + بیوگرافی عارفه معماریان

عارفه معماریان ، عکس عارفه معماریان و همسرش ، بیوگرافی عارفه معماریان ، uhvti lulhvdhk

نمکستان: عارفه معماریان بازیگر جوان ایرانی متولد شهر شاهرود است. این بازیگر جوان، فعالیت در عرصه هنر و بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و با پشتکار فراوان هر ساله پیشرفتی رو به جلو داشته است. در ادامه با بیوگرافی و جدیدترین عکس های عارفه معماریان بازیگر نقش بهاره صوفیان در سریال مانکن همراه ما باشید.

عارفه معماریان

خانواده عارفه معماریان :

عارفه معماریان اصالتاً شاهرودی است و دو خواهر به نام های آزاده و عادله دارد.

صفحه اینستاگرام :

عارفه معماریان با آیدی arefememarian در اینستاگرام فعالیت دارد و  عکس های شخصی و کاری خود را با دوستان و دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک  می گذارد.

صفحه اینستاگرام عارفه معماریان

سابقه فعالیت عارفه معماریان :

عارفه معماریان بازیگر جوان و مستعد کشورمان فعالیت در عرصه بازیگری را به طور جدی از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. وی با ورود به گروه تئاترهای نمایشی و تمرینات مکرر توانست به توانایی های خود روز به روز بیافزاید. نمایش پایان بدون نقطه به کارگردانی رسول عصاران از جمله کارهای اولیه وی محسوب می شود.

عارفه معماریان در نمایش های بسیاری همچون عطر تقلبی و اطلسی های لگد مال شده، رادیکال ۲ و دیکتاتور عشق حضور فعال داشته و در بیست و ششمین جشنواره تئاتر رضوان با بازی در نمایش “کاش خوابت را ندیده بودم” توانست جایزه بهترین بازیگر  را  از آن خود کند.

عارفه معماریان با بازی در فیلم سینمایی دو روز تا ماندن به کارگردانی عمار خطی برای اولین بار مقابل دوربین رفت.

عارفه معماریان

حضور در سریال نمایش خانگی مانکن :

سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده از کارهای موفق در شبکه نمایش خانگی است. این سریال  هر هفته روز دوشنبه با نقش آفرینی بازیگران محبوبی همچون امیرحسین آرمان و مریلا زارعی منتشر می گردد.

عارفه معماریان با نقش بهاره صوفیان (خواهر کاوه) در سریال مانکن توانست در میان مردم شناخته و دیده شود. این سریال می تواند پله ی ترقی برای عارفه باشد. وی در واقع نقش دختر الهام پاوه نژاد را در این سریال بازی می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو