عکس های خانوادگی شهرام پوراسد و همسرش و دخترش + بیوگرافی کامل

منبع: نمکستان

234

1398/8/22

19:36


عکس های جدید شهرام پوراسد و همسرش + بیوگرافی شهرام پوراسد

شهرام پوراسد ، عکس شهرام پوراسد و همسرش ، بیوگرافی شهرام پوراسد ، aivhl ,vhsn

نمکستان: شهرام پوراسد از بازیگران تلویزیون و سینمای ایران متولد ۱۳۴۷ بوده و فارغ التحصیل رشته تئاتر در مقطع کارشناسی است. وی فعالیت در عرصه هنر را با دوره های حرفه ای عکاسی آغاز کرد و سپس پا به عرصه سینما و تلویزیون گذاشت. پوراسد علاوه بر بازیگری سال ها به عنوان گوینده در رادیو نیز فعالیت داشت. در ادامه با بیوگرافی کامل شهرام پوراسد و عکس های جدیدش همراه ما باشید.

شهرام پوراسد

همسر و دختر شهرام پوراسد :

شهرام پوراسد سال ها پیش ازدواج کرده و متاهل است. وی ازدواج موفقی داشته و صاحب یک فرزند دختر می باشد.

سابقه فعالیت هنری شهرام پوراسد :

شهرام پوراسد از نوجوانی به هنر علاقه مند بود و به همین دلیل برای ادامه تحصیل در هنرستان عالی موسیقی ثبت نام کرد. وی در آن سالها به طور حرفه ای به نوازندگی ساز زهی ویولن می پرداخت تا اینکه پس از موسیقی تصمیم گرفت دوره های حرفه ای عکاسی را بگذراند.

با حمایت پدر دوره های آموزش عکاسی را ابتدا در کشور خود و سپس برای پیشرفت بیشتر در آلمان گذراند. شهرام در این راه موفق بوده و در سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۱۴ توانست نمایشگاه های عکاسی زیادی را برگزار نماید.

عکس شهرام پوراسد و همسر و دخترش

ورود به بازیگری :

شهرام پوراسد با ورود به دانشگاه فعالیت خود را در عرصه بازیگری با تمرینات تئاتر های دانشجویی آغاز کرد البته حرفه عکاسی را رها نکرد و همزمان به هر دو حرفه می پرداخت. وی در دوران دانشجویی تجربه اجرای چندین تئاتر همچون اطلسی های  لگدمال شده، آهو، گیلگمش و دیکته را به دست آورد و در نهایت در سن ۲۵ سالگی برای اولین بار مقابل دوربین سینما قرار گرفت.

فیلم سینمایی آخرین شناسایی ساخته علی حاتمی در سال ۱۳۷۲ اولین تجربه سینمایی شهرام پور اسد می باشد. وی همچنین پس از گذشت دو سال توانست با نقش آفرینی در سریال فرار پا به عرصه تلویزیون نیز بگذارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو