جی.جی آبرامز از تأثیر ریان جانسون بر انجام تصمیمات شجاعانه‌اش در فیلم خیزش اسکای‌واکر می‌گوید

منبع: گیمفا

158

1398/8/23

00:31


جی.جی آبرامز از تأثیر ریان جانسون بر انجام تصمیمات شجاعانه‌اش در فیلم خیزش اسکای‌واکر می‌گوید

Total Film در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود با جی.جی آبرامز از او در مورد رویکرد جدید فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker و میزان تفاوتش از The Force Awakens پرسید. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

آبرامز گفت:

در قسمت هفتم، به راه و رویکردی پایبند بودم که در سرم به نظر درست می‌رسید. این قضیه شامل یافتن زبانی بصری می‌شد، به‌طور مثال تا حد و جای ممکن فیلم‌برداری کردن در مکان‌های مختلف [بدون استفاده از پرده‌ی سبز] و انجام عملی و فیزیکی چیزها [بدون استفاده از جلوه‌های ویژه‌ی رایانه‌ای] شامل این تفکر بودند. ما این رویه را در قسمت نهم نیز ادامه دادیم اما همچنین در این قسمت خودم را در حال انجام کارهایی پیدا کردم که مطمئن نیستم حین ساخت قسمت هفت جرئت انجامشان را داشته‌ام یا نه.

آبرامز فاش کرد که ریان جانسون (Rian Johnson) رویکردی شجاعانه در The Last Jedi داشته است. این دلیلی است که موجب رفع دودلی او درباره‌ی انجام تصمیمات خطرناک‌تر و ریسکی در The Rise of Skywalker نسبت به The Force Awakens شد.

آبرامز بیشتر توضیح داد:

رایان کمک کرد که به یاد بیاورم چرا ما بر روی این فیلم‌ها کار می‌کنیم. قصد ندارم که بگویم در قسمت ۷ محدود بوده‌ام، اما حس می‌کردم که باید بیشتر به سه‌گانه‌ی اصلی وفادار باشم و در قسمت ۹، حس کردم که باید از آن‌هم مقداری فراتر بروم.

دیزی ریدلی (Daisy Ridley)، آدام درایور (Adam Driver)، جان بویگا (John Boyega)، اسکار ایزاک (Oscar Isaac)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، دونال گلیسن (Domhnall Gleeson)، کلی ماری ترن (Kelly Marie Tran)، جوناس سوتامو (Joonas Suotamo) و بیلی لورد (Billie Lourd) بازیگرانی هستند که به نهمین فیلم از این مجموعه بازگشته‌اند. نائومی آکی (Naomi Ackie)، ریچارد گرنت (Richard E. Grant)، مت اسمیت (Matt Smith) و کری راسل (Keri Russell) بازیگران جدید این اثر هستند که به بازیگران قدیمی شامل مارک همیل (Mark Hamill)، آنتونی دنیلز (Anthony Daniels) و بیلی دی ویلیامز (Billy Dee Williams) در نقش لاندو کالریسیان پیوسته‌اند.

کری فیشر (Carrie Fisher) فقید، مجدداً نقش لیا اُرگانا را با استفاده از فیلم‌های استفاده نشده‌ای که در Star Wars: The Force Awakens از او گرفته شده بود، ایفا خواهد کرد.

جی جی ابرامز (J.J. Abrams) قسمت نهم جنگ‌های ستاره‌ای را کارگردانی و در کنار کریس تریو (Chris Terrio) نویسندگی کرده است. آهنگسازی این عنوان نیز مانند باقی قسمت‌ها برعهده‌ی جان ویلیامز (John Williams) خواهد بود. کتلین کندی (Kathleen Kennedy)، جی جی ابرامز و میشل ریوان (Michelle Rejwan) تهیه‌کنندگان این قسمت هستند و کالم گرین (Callum Greene) و جیسون مک‌گاتلین (Jason McGatlin) تهیه‌کنندگی اجرایی آن را انجام خواهند داد.

قسمت نهم جنگ‌های ستاره‌ای بانام جنگ‌های ستاره‌ای: خیزش اسکای‌واکر ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو