دانلود نرم افزار بهینه سازی تصاویر JPEGmini Pro 2.1.0.7 + Portable

دانلود نرم افزار بهینه سازی تصاویر JPEGmini Pro 2.1.0.7 + Portable


منبع: دانلود ها

132

1398/8/23

04:16


نرم افزار JPEGmini Pro را می توان یکی از بهترین ابزارهای بهینه سازی عکس دانست که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و بالاترین کیفیت تصاویر را با کمترین حجم، تحویل کاربران می دهد. این برنامه می توانید تصاویر شما را بهینه سازی کنید و بدون اینکه لکه ای به کیفیت آن بیفتد، حجم آن را به صورت قابل توجهی کاهش دهد. دانلود JPEGmini با بسیاری از نرم افزارهای محبوب، نظیر فتوشاپ و لایتروم همگام شده است و می توانید در کنار آنها از این برنامه استفاده کنید. عملکرد این برنامه بسیار پیشرفته است و شما با چند کلیک ساده می توانید تصاویر خود را به صورت خودکار دریافت کنید.

با دانلود JPEGmini Pro می توانید ابتدا فایل های خود را به برنامه درگ و دراپ کنید و سپس فایل کم حجم شده آن ها را روی همان دایرکتوری خود تحویل بگیرید. در واقع این نشان از سرعت بالای این برنامه دارد و حتی می توانید کم حجم کردن تصاویر خود را به صورت دسته ای نیز انجام دهید. می توانید با یک بار امتحان؛ شگفت انگیز بودن این برنامه را درک کنید و مشتری دائمی این برنامه شوید. اطلاعات کاملی از پردازش های صورت گرفته در انتها در یک پنل دایره ای شکل نمایش داده می شود و می توانید کاهش حجم انجام داده شده و تعداد تصاویر پردازش شده را مشاهده کنید.

جلوه های ویژه گرافیکی به صورت کامل برای همه پردازش ها داده می شود و می توانید زیبایی چنین تبدیل هایی را در برنامه مشاهده کنید. نسخه Pro این برنامه که هم اکنون در اختیار شما قرار داده شده است، دارای ویژگی های جذاب تری است و کاهش حجم تصاویر شما را با الگوریتم منحصربفردی انجام می دهد.

کاور-JPEGmini-Pro

ویژگی های کلیدی نرم افزار JPEGmini Pro:

  • ارائه حداکثر کیفیت، حداقل حجم فایل
  • عملکرد بسیار پیشرفته
  • متناسب با جریان کاری نرم افزارهای شما
info

JPEGmini Pro. The Photo Optimization Tool. Trusted by Thousands of Image Perfectionists. Get the smallest file size without compromising quality or changing your workflow.

Features:
Maximum Quality, Minimum File Size
Enhanced Performance
Fits Into Your Workflow

سیستم مورد نیاز

Windows 7, Windows 8 and Windows 10 (64-bit)

Adobe Lightroom 5 and up.

Photoshop: CC 2015.1 and up.

راهنمای نصب

1) پس از اتمام نصب، حتما مطمئن شوید که دسترسی به اینترنت دارید. نرم افزار را اجرا کنید. بخش License Agreement نرم افزار را قبول کنید تا محیط اصلی نرم افزار ظاهر شود. پیغام آزمایشی بودن نسخه شما (Trial) ظاهر خواهد شد. حال، نرم افزار را ببندید.

2) محتوای درون پوشه Crack را به محل نصب نرم افزار منتقل کرده و جایگزین فایل اصلی نمایید.

=======

اگر می خواهید پلاگین فتوشاپ را نصب کنید، کافیست تا ستاپ آن را اجرا کنید و پس از اتمام نصب، محتوای پوشه Crack مربوط به آن را در محل نصب پلاگین جایگزین نمایید.

=======

محل کپی کردن کرک نرم افزار اصلی:

C: / Users / USER / AppData / Local / JpegminiPro

محل کپی کردن کرک پلاگین فتوشاپ:

C: / Program Files (x86) / Common Files / Adobe / CEP / extensions / com.beamr.jpegmini / binary

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو