دستگیری شرور محله فلاح در کمتر از ۲۴ساعت

منبع: برترین ها

117

1398/8/23

22:02


رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری شروری که با سلاح سرد ۲ تن از اعضای یک خانواده را مصدوم کرده بود، خبر داد و گفت: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری شروری که با سلاح سرد ۲ تن از اعضای یک خانواده را مصدوم کرده بود، خبر داد و گفت: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سعید راستی در توضیح این خبر اظهار کرد: روز گذشته وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح با سلاح سرد در محله فلاح به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و شهروندان اظهار داشتند: فرد شرور ضمن درگیری با ۲ تن از اعضای یک خانواده، با سلاح سرد آنان را مصدوم و از محل گریخته است.

وی عنوان کرد: تیمی از ماوران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه و مشاهده کردند که عوامل اورژانس نیز در محل حاضر هستند.

وی با اشاره به اینکه به علت شدت جراحات وارده هر ۲ مصدوم به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند، بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که مصدومان اعضای یک خانواده بوده و فرد شرور را از قبل می شناختند. به علت اختلاف مالی که داشتند فرد شرور در روز حادثه با آنان درگیر و سپس با سلاح سرد آنان را مصدوم کرده است.

راستی افزود: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی محله فلاح، مخفیگاه متهم تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت و با هماهنگی های قضائی، ماموران اعزامی موفق شدند، این فرد شرور را در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی منتقل کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده ۲۸ ساله و سابقه دار می باشد، خاطر نشان کرد: متهم ظرف مدت ۲۴ ساعت دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو