دانلود بازی Blacksad Under the Skin برای کامپیوتر – نسخه Razor1911

دانلود بازی Blacksad Under the Skin برای کامپیوتر – نسخه Razor1911


منبع: دانلود ها

215

1398/8/24

03:42


بازی Blacksad Under the Skin درباره ی کارآگاهی کاریزماتیک به نام John Blacksad می باشد که در شهر نیویورک با تمام آبروریزی ها و جرایم متعددش روایت می شود. این بازی اثری ماجراجویانه و معمایی از استودیو Pendulo و YS Interactive است که حال و هوایی Noir در سرتاسر آن به چشم می خورد. داستان بازی در دهه ۵۰میلادی آغاز می شود؛ وقتی که صاحب یک باشگاه بوکس به نام Joe Dunn به قتل می رسد. این بازی که بر اساس داستان اصلی کامیک Blacksad ساخته شده، شما را به شهری می‌برد که تمامی افراد در آن به شکل یک حیوان اعم از گربه، سگ، کرگدن و مواردی از این دست هستند. در این بین، یکی از ستاره‌های ورزش بوکس به نام Bobby Yale که توسط شخص مقتول آموزش داده شده نیز گم شده است. کارآگاه John Blacksad را نیز دختر شخص مقتول، که در حال حاضر مسئولیت کلوب بوکس پدرش را بر عهده دارد، خبر کرده تا با تحقیقات خود متوجه شود که چه بر سر پدر و شاگردش آمده است.

Blacksad Under the Skin PC-Razor1911 (GOG)

دانلود-بازی-Blacksad-Under-the-Skin

ادامه‌ی داستان بازی Blacksad Under the Skin پر است از دسیسه‌چینی‌های متعدد توسط شخصیت‌های داستان. شما در نقش گربه‌ی کارآگاه باید وارد یک سری مسائل پلیسی پیچیده شوید و به واسطه‌ی حل پازل‌ها و مسائل مختلف، رویدادهای سریع و ناگهانی و همچنین انتخاب دیالوگ‌ مناسب از بین چندین دیالوگ، به دنبال اتخاذ بهترین تصمیم ممکن برای هر رخداد باشید. در این مسیر پر پیچ و خم نیز با بیش از ۳۰ شخصیت متفاوت سر و کار دارید که نحوه‌ی رفتار شما با ایشان و همچنین انتخاب تصمیمات گوناگون، می‌تواند در رفتار آن‌ها نسبت به شما موثر باشد.

توسعه‌دهندگان بازی Blacksad Under the Skin به دنبال این بوده‌اند که سبک و گیم‌پلی بازی را تا حد ممکن به داستان و کامیک اصلی وفادار نگه دارند. تم و حال و هوای بازی تیره و تار است و صدای شخصیت‌های آن زمخت و شبیه به صدای خلاف‌کاران دنیای واقعی است. همه‌ی این‌ها در کنار موسیقی جازی که در حال نواخته شدن است، حال و هوای دهه‌ی ۵۰ شهر نیویورک را به خوبی به بازیکن منتقل می‌کنند.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

info

A dark corruption scandal in the heart of the New York City’s underworld for charismatic detective John Blacksad!

The 50s, New York City: Joe Dunn, owner of a boxing club, is found dead. Meanwhile, rising star Bobby Yale, due to take to the ring for the most important fight of his career, has mysteriously disappeared. Sonia Dunn, Joe’s daughter, takes over the gym and must deal with its financial woes. She hires private detective John Blacksad to investigate Yale’s disappearance. This sinister case will take our investigator to the darkest, most dismal depths of New York.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bits Windows 7

Processor: Intel Core i5 (3GHz) or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD R7 260X / Nvidia GTX 750 Ti 2 GB

DirectX: Version 11

Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: 64-bits Windows 10

Processor: Intel Core i7 (3GHz) or equivalent

Memory: 16 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX VEGA 64 / Nvidia GTX 1080

DirectX: Version 12

Storage: 30 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک نیست.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Blacksad Under the Skin-Razor1911:

در حال آماده سازی…! (حدود 03:00 امشب)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو