به گزارش وبسایت کول دانلود قرار است که جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی با نام دل به مرحله پخش برسد.

34434image1

پروانه 5 قسمت آغازین این سریال دریافت شده و این طور به نظر می رسد که دیگر مانعی برای پخش نداشته باشد، البته شرکت سرو رسانه پارسیان به تازگی توزیع سریال کرگدن را نیز استارت زده است و باید دید که آیا دل را پس از کرگدن یا این که همزمان با آن توزیع می کند. به هر حال گفته ها حاکی از این است که سریال دل از آذر یا دی ماه مهمان خانه های علاقمندان به سریال های نمایش خانگی می شود.

از نکات جالب توجه این سریال همکاری سه خواننده مطرح و تراز اولی با این سریال می باشد. شهاب مظفری، محمد علیزاده و رضا بهرام، خوانندگانی هستند که قطعات عاشقانه ای را برای دل خوانده اند.

در سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی، بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر بازی کرده اند. هادی سابقه ساخت یک کار دیگر در مدیوم خانگی را با سریال عاشقانه دارد.

در خلاصه داستان این سریال می خوانیم که: جهان دل، جهان ناشناخته ای است. از تاریکی و نور تا کینه و بخشش و از عشق و تنفر تا شوق وصال و حسرت و جدایی در آن رفت و آمد می کنند و گاه «دل» را تصاحب می کنند و … قصه سریال «دل» در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است. داستان سریال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و …

دریافت قانونی این اثر: دانلود سریال دل

 

ima346imag2

و البته سریالی که این روزها بسیار جا افتاده و مورد استقبال قرار گرفته سریال مانکن می باشد. سریالی که توانسته انتظارات مخاطبین را برآورده کند. به گفته بسیاری، پس از سریال های شهرزاد و عاشقانه تا کنون سریال جذاب و زیبایی مانند مانکن را شاهد نبوده اند.

سریال مانکن در 26 قسمت به وسیله حسین سهیلی زاده ساخته شده و تاکنون تا قسمت 12 آن نیز پخش شده و قرار است که قسمت 13 از روز 27 آبان پخش شود. به هر روی پیشنهاد ویژه در خصوص دانلود این سریال داریم، قطعا پشیمان نخواهید شد.

دریافت قانونی این سریال: دانلود سریال مانکن

ima5885


سوپرایز بعدی ما برای شما عزیزان فیلم فوق العاده جذاب و تماشایی سرخ پوست می باشد. این فیلم از جمله فیلم های موفق اکران تابستان امسال بود که توانست به آمار فروش خیره کننده 15 میلیاردی برسد و با توجه به این که مضمون کمدی هم نداشت، رقم بسیار بالایی بود.

در فیلم سرخ پوست ساخته نیما جاویدی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و مانی حقیقی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم همین چند روز پیش یک نسخه قاچاق و لورفته را نیز در فضای مجازی تجربه کرد و حالا دست اندرکاران آن به فکر پخش سریع آن افتاده اند.

دانلود مجاز این فیلم: دانلود فیلم سرخ پوست

 

imagimag

چهار انگشت نیز نام اثری دیگری است که اکنون در لیست پخش قرار گرفته است. فیلمی طنز و کمدی با بازی امیر جعفری و جواد عزتی. این دو در فیلم اکسیدان هم با یکدیگر همبازی بودند و در واقع این  فیلم به نوعی اکسیدان 2 نیز است، با این تفاوت که در اکسیدان شوخی با مسیحیان در دست فیلمنامه و دستخوش طنز شده بود ولی در این جا حامد محمدی کارگردان فیلم به سراغ بودایی ها رفته است.

دانلود مجاز این فیلم: دانلود فیلم چهار انگشت

 

image5imag34553

و اما سرانجام فیلم بسیار پرفروش و جنجالی رحمان 1400 نیز به مرحله پخش رسیده است. این فیلم هم با لورفتن یه نسخه غیرمجاز و قاچاقی به لیست پخش اضافه شده ولی هنوز موفق به دریافت مجوز نشده است، مسوولین عدم پروانه پخش رحمان 1400 را منوط به مشخص شدن این که چه فرد یا نهادی دست به پخش غیرمجاز این فیلم زده است؛ اعلام کرده اند. شما می توانید این فیلم جذاب را نیز از وبسایت کول دانلود دریافت نمایید.

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم رحمان 1400