با این جاذبه‌ها، یک سفر خاطره‌انگیز از تور کیش داشته باشید

منبع: آرگا

141

1398/8/25

17:55


خیلی از هموطنان ما که متقاضی تور کیش هستند این سوال را دارند که با وجود تنوع جاذبه‌ها در کیش، کدام دسته از آنها جذاب هستند.

بخش تحقیقات مشتریان آژانس ما (آژانس گردشگری نهال‌گشت) برای کمک به شما تحقیق متفاوتی را انجام داده است.

سفر خاطره‌انگیز از تور کیش

تیم ما از مسافران تورهای ارزان کیش و تور لحظه آخری کیش سوالی را پرسیده‌اند:

“کدام یک از جاذبه‌های کیش برایتان جذاب بود؟”

هر یک از مسافران ما که از تیپ‌های مختلف سنی با سلائق مختلف بودند (مثلا یکی جوان بود، دیگری علاقمند به ابنیه تاریخی، دیگری خانم بود و مسافر دیگر اهل ورزش و هیجان) به این سوال پاسخ دادند و در نهایت گزیده‌ای از پاسخ‌های آنها را در این مقاله گرد‌آوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم دید جامعی نسبت به جاذبه‌های مختلف در تور کیش داشته باشید.

اگر به دنبال هیجان و سواری هستید:

  • مجموعه تفریحی جزیره کیش:

سافاری، موتورسواری، کارتینگ و شترسواری از تفریحات این مجموعه در جزیره کیش است. بنا به سلیقه و روحیاتتان  می توانید هر یک از این تفریحات را انتخاب کنید. مثلا جوان‌ترها سافاری و کارتینگ را می‌پسندند. البته شترهای آرام و نجیب هم گزینه خوبی برای سواری و سلفی گرفتن هستند. آنها آرام و مطیع شما هستند. تا می‌توانید آنها را نوازش کنید و سلفی بگیرید.

سفر خاطره‌انگیز از تور کیش

اگر تفریح‌های آبی و دریایی برایتان جذاب است:

  • ساحل مرجانی:

ساحل مرجانی در بخش شرقی کیش یکی از زیباترین جاذبه‌های این جزیره است. آب شفاف، مرجان‌های زیبای ساحل، آلاچیق‌ها و درختان نخل منظره زیبایی را برای آفتاب گرفتن، پیاده‌روی و ماجراجویی در ساحل فراهم می‌کنند.

راستی هنگام بازی در ساحل مراقب باشید بچه‌ها به مرجان‌ها و عروس‌های دریایی دست نزنند، زیرا سمی هستند و سم آنها از طریق تماس وارد بدن می‌شود.

  • بازی های ساحلی:

پاراسل، بنانا، شاتل، جت‌اسکی، اسکی روی آب و غواصی از تفریحات پرهیجان آبی در تور کیش است. مراکز ارائه‌دهنده این تفریحات در سواحل جزیره قرار گرفته‌اند. هزینه این بازی‌ها برای هر نفر به طور میانگین ۱۰۰ هزارتومان است که می‌توانید به صورت فردی یا گروهی از آنها استفاده کنید.

  • کشتی های تفریحی:

کشتی‌های تفریحی با اجرای موسیقی و برنامه‌های تفریحی به صورت زنده، مسافران را به قلب دریا می‌برند. همچنین کشتی‌هایی با نام کشتی‌های آکواریومی وجود دارند که مسافران را به محل زندگی آبزیان می‌برند و با استفاده از آنها می‌توان محل زندگی آبزیان را در اعماق دریا مشاهده کرد.

برای سوار شدن بر کشتی‌های تفریحی باید به اسکله تفریحی جزیره بروید.

  • پارک آبی اوشن:

یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی ایران در جزیره کیش واقع شده است. در این مجموعه علاوه بر راید‌های مختلف که به سه دسته آرام، تند و هولناک تقسیم شده‌اند می‌توانید از استخرهای مختلف و جکوزی نیز استفاده کنید.

در ضمن، خانم‌ها نگران نباشند، چون این مجموعه سانس‌های جداگانه‌ای برای بانوان دارد. همچنین امکاناتی مثل پارکینگ، اینترنت، صندوق امانات و بوفه نیز در آن وجود دارد.

اگر خانم هستید:

  • پلاژ بانوان:

اصلی‌ترین کاربرد این پلاژها داشتن محیطی مخصوص شنا و آفتاب گرفتن برای بانوان است. این پلاژها یکی از مجهزترین پلاژها در ایران هستند و بانوان می‌توانند در محیطی آرام و امن شنا کنند و حمام آفتاب بگیرند.

دسترسی راحت، غریق نجات، صندوق امانات، بوفه خوراکی، پارکینگ، سالن‌های ورزشی و بدنسازی، استخر، سالن‌‌های مد و زیبایی، زمین مخصوص والیبال ساحلی، رختکن، سایه‌بان، وسایل بازی کودکان و صندلی‌های آفتاب‌گیری از سایر امکانات این مجموعه است.

اگر می‌خواهید هم تفریح کنید و هم ورزش:

  • پیست مخصوص دوچرخه سواری:

اگر هم می‌خواهید ورزش کنید و هم تفریح؛ دوچرخه‌سواری در ساحل گزینه بسیار مناسبی است. در کیش می توانید با کرایه ساعتی دوچرخه‌های مجهز تک نفره و تنها با ارائه کارت ملی از گردش دور پیست‌ ساحلی در غروب آفتاب لذت ببرید. این پیست از پرطرفدارترین جاذبه های کیش است و می‌توان ساعت‌ها در آن رکاب زد و لحظات خاطره‌انگیزی را در ذهن ثبت کرد.

دوچرخه سواری یکی از پرمخاطب‌ترین تفریحات مسافران تورهای ارزان کیش و تورهای لحظه آخری است، چون هیچ هزینه‌ای ندارد و برای آنهایی که به دنبال کاهش هزینه‌ها هستند بسیار مناسب است.

اگر اهل تاریخ و دیدن مناطق باستانی هستید:

  • شهر زیرزمینی چندمنظوره کاریز:

این شهر زیرزمینی چند منظوره مسقف به دیواره مرجانی است و در حدود ۲۰۰۰ سال قدمت دارد. بسیاری از هموطنان ما برای خرید صنایع دستی و بازدید از آمفی‌تئاتر آن به سراغ این شهر باستانی می‌روند. همچنین انواع رستوران‌های سنتی و چایخانه‌ها در این مجموعه وجود دارد و با استفاده از آنها می‌توانید دمی بنشینید، دلی از عزا در بیاورید و به موسیقی زنده گوش جان بسپارید.

  • آب‌انبار دوقلو:

یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش برای طرفداران معماری باستانی و تمدن ایرانی آب‌انبار دوقلو جزیره کیش است. این آب‌انبار از جاذبه های دیدنی جزیره کیش است که دارای دو گنبد و پنج بادگیر هستند. این بادگیرها وظیفه‌ ورود و خروج هوا و خنک کردن آب درون آب انبار را بر عهده دارند.

سفر خاطره‌انگیز از تور کیش

  • شهر باستانی حریره:

شهر باستانی حریره در قسمت شمالی جزیره قرار دارد و نشانه‌هایی از معماری دوران قدیم در آن قابل مشاهده است. قدمت حریره به قرن هشتم می‌رسد و گفته می‌شود که در گلستان سعدی نیز به این مکان اشاره شده است.

باستان‌شناسان تخمین زده‌اند که این شهر باستانی حدود ۱۰۰۰ سال پیش شکل گرفت و تقریبا ۶۰۰ سال بعد از آن متروکه شد. از ویرانه‌های باقیمانده در آن می‌توان حدس زد که این منطقه سابقا پررونق بوده است.

  • دره پرتغالی‌ها و درخت سبز:

 درخت سبز با قدمت ۶۰۰ سال در قسمت شمالی جزیره در دره پرتغالی‌ها و در اطراف یکی از کهنسال‌ترین درختان جزیره کیش موسوم به درخت لور یا انجیر معابد ساخته شده است. بسیاری از مردم برای حاجت گرفتن به آنجا رفته و به شاخه‌های ضخیم و درهم پیچیده‌اش دخیل می‌بندند.

با توجه به اینکه تفریحات گفته شده جزو پرمخاطب‌ترین تفریحات جزیره کیش هستند، پیشنهاد می‌کنیم آنها را از دست ندهید.

سخن آخر با شما که می‌خواهید به تور کیش بروید:

این مقاله را در گوشی خود ذخیره کنید تا هنگام سفر به کیش، جاذبه‌های منتخب آن را یک جا نزد خود داشته باشید .

اگر هم سوالی درباره انواع تفریحات و جاذبه‌ها در تورهای کیش و یا پکیج‌ها و قیمت‌های تور ارزان کیش و تور لحظه آخری کیش دارید می‌توانید با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳ تماس بگیرید تا همکاران ما به صورت رایگان به شما مشاوره دهند.

قیمت تورهای کیش در آژانس گردشگری نهال‌گشت از ۷۰ درصد سایر آژانس‌های گردشگری دیگر پایین‌تر است و ۹۰ درصد مشتریان ما از خدماتمان رضایت کامل داشته‌اند. کافی است به لینک‌های بالا سر بزنید تا صداقتمان به شما ثابت شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو