لذت واقعی خرید را در دبی مارینا مال تجربه کنید

لذت واقعی خرید را در دبی مارینا مال تجربه کنید


منبع: همگردی

360

1398/8/25

22:07


در دنیای مدرن امروزی خرید کردن و پاساژگردی تبدیل به یکی از تفریحات سرگرم کننده زندگی ماشینی شد. در این میان، پاساژها و مرکزهای خرید با ایجاد امکانات و خدمات مختلف سعی در جذب مشتری بیشتر و بالا بردن حاشیه سود خود دارند. با ظهور صنعت گردشگری به عنوان یکی از منابع درآمد کشورها، پاساژها و مرکزهای خرید هم از این قافله جا نماندند و با افزایش زرق و برق های خود و تشویق حضور برندهای جهانی سعی در جذب توریست هایی داشتند که برای تفریح و گذراندن تعطیلات به یک مقصد توریستی رفته و در میان این وقت آزاد، بی تردید خرید را هم بخشی از سفر خود لحاظ خواهند کرد. کشور امارات متحده عربی و بالاخص شهر دبی در همین راستا با ایجاد فرودگاه، تور و هتل های مجلل، یکی از موفق ترین مکان هایی بوده که گردشگران فراوانی را هر ساله به منطقه خود می کشاند. مرکز خریدهای مختلف و متعدد شهر دبی با رقابتی تنگاتنگ و ایجاد امکانات و خدمات متفاوت، سعی در جذب مشتریان این صنعت به سمت خود دارند. یکی از این مراکز خرید، مرکز خرید دبی مارینا مال یا Dubai Marina Mall بوده که می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در آن پیدا کنید.

مرکز خرید دبی مارینا مال

مرکز خرید مارینا مال شهر دبی (Dubai Marina Mall)

پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم برقی، ساعت، جواهرات و بسیاری دیگر از اصناف همگی در صد و سی فروشگاه فعال مرکز خرید مارینا مال دبی حضور دارند، مرکز خریدی که در چهار طبقه و به مساحتی در حدود سیصد و نود هزار فوت در کنار ساحل شهر دبی برپاست. این مرکز خرید که ساخت آن از سال 2005 میلادی تا سال 2008 میلادی طول کشید، در حال حاضر یکی از معتبرترین مراکز خرید شهر دبی است. وجود سالن بولینگ، سینما، کافی شاپ، پارک مخصوص کودکان و رستوران های مشهور در کنار حضور تاجران ایرانی فعال در مرکز خرید دبی مارینا مال می تواند روز خوبی را برای گردشگران و توریست ها فراهم کند، به شرطی که جیبشان پر پول باشد تا بتوانند از تهیه انواع برندها لذت بیشتری ببرند. البته قرار گرفتن این مرکز خرید در کنار ساحل باعث شده که نوشیدن قهوه در کافی شاپ ها یا میل غذا در رستوران های آن هم خالی از لطف نباشد. یکی از نکات جالب در طراحی داخلی مرکز خرید مارینا مال شهر دبی یا Dubai Marina Mall، شباهت سقف این مجموعه با سقف مدرسه جادوگری هاگواترز در هری پاتر است. عکس گرفتن در کنار آب نماهای زیبا و نورپردازی های متنوع آن ها در شب هم از دیگر نکات جذب توریست بوده که زیبایی های این مجموعه را بیشتر کرد. البته نمی توان به سادگی از حضور برند معتبری چون ویت رز (Waitrose ) گذشت. این برند انگلیسی یکی از معتبرترین عرضه کننده های مواد غذایی باکیفیت در سراسر جهان بوده که در مرکز خرید مارینا مال شهر دبی یا Dubai Marina Mall هم شعبه دارد. البته برندهای معتبری فراوانی در این مجموعه وجود دارند، برندهایی چون زارا (ZARA)، آدیداس (adidas)، اچ اند ام (H&M)، ریبوک (Reebok)، منگو (MANGO).

مرکز خرید مارینا مال شهر دبی (Dubai Marina Mall)

درباره فروشگاه زنجیره ای ویت رز (Waitrose) بیشتر بدانیم

دلیل تاکید بر حضور برند معتبری چون Waitrose در مرکز خرید دبی مارینا مال این بوده که Waitrose یک فروشگاه زنجیره ای است که در بسیاری از شهرهای جهان شعبه دارد و شهرت آن به توزیع بهترین و باکیفیت ترین محصولات غذایی است. این فروشگاه زنجیره ای که اصالتا انگلیسی است، با انواع گوشت های تازه، نان های باکیفیت، میوه و سبزیجات عالی در انتظار مشتریان خود هست. معمولا در جایی که این برند حضور داشته باشد، خرید کردن از فروشگاهی دیگر بی معناست. این فروشگاه از یازده صبح تا هشت شب فعالیت دارد. البته در زیرزمین مرکز خرید کارینا مال شهر دبی یا Dubai Marina Mall یک هایپرمارکت دیگر هم وجود دارد که برند آن شاید برای ایرانی ها بیشتر آشنا باشد. این برند فرانسوی با نام کارفور (Carrefour) در زمینه توزیع مواد غذایی کم از رقیب انگلیسی خود ندارد.

درباره فروشگاه زنجیره ای ویت رز (Waitrose) بیشتر بدانیم

برای رسیدن به مرکز خرید مارینا مال شهر دبی چه راه هایی دارید؟

سمت شرقی محله مارینا جایی است که این مرکز خرید باشکوه در آن قرار دارد. اگر به دنبال آدرس پستی مرکز خرید مارینا مال شهر دبی یا Dubai Marina Mall باشید، می توانید به تاکسی ها این آدرس را بدهید: دبی، خیابان شیخ زاید (Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates). این مجموعه بی نظیر که تنها چند دقیقه با ساحل زیبای جمیرا فاصله دارد در مجاورت ایستگاه اف سی و هفت (F 37) اتوبوس رانی واقع شده که هر ده تا پانزده دقیقه یک اتوبوس از آن می گذرد. اگر بتوانید ده دقیقه پیاده روی را تحمل کنید، گزینه مترو هم به راه های رسیدنتان اضافه می شود. فراموش نکنید که مرکز خرید دبی مارینا مال همه روزه از ده صبح تا ده شب باز بوده و در روزهای پنجشنبه و جمعه با افزایش ساعت کاری خود تا نیمه شب پذیرای مشتریان خود هست.

برای رسیدن به مرکز خرید مارینا مال شهر دبی چه راه هایی دارید؟

پروژه دبی مارینا مال

قبل از آنکه وارد بخش معرفی بخش های مختلف مرکز خرید مارینا مال شهر دبی شویم، بهتر است بدانیم که این مرکز خرید وسیع تنها بخشی از پروژه عظیم دبی مارینا مال بوده که در واقع محله ای است در شهر دبی. در این پروژه با کشیدن کانال آبی به طول سه کیلومتر از خلیج فارس، اقدام به ایجاد شهری نموده اند که از همه لحاظ یک شهر مدرن و امروزی باشد. برج های مسکونی که در اطراف این کانال در حال احداث است و هتل پنج ستاره در حال ساخت کنار مرکز خرید مارینا مال یا Dubai Marina Mall، بخشی از بلندپروازی های شهر دبی بوده که قصد دارد یکصد و بیست هزار نفر را در این مجموعه برای زندگی جای دهد.

پروژه دبی مارینا مال

مراکز تفریحی و سرگرمی مرکز خرید مارینا مال شهر دبی

همانطور که گفتیم، مراکز خرید سراسر دنیا برای جذب مشتری اقدام به ایجاد فضاهایی جهت تفریح و سرگرمی مشتریان خود نموده که از این راه ها علاوه بر کسب درآمد به تعداد مشتریان خود نیز می افزایند. مرکز خرید دبی مارینا مال در کنار شش سالن سینمای خود در طبقه آخر، دارای امکانات تفریحی دیگری چون سالن تیراندازی، بازی های ویدئویی، تنیس روی میز، سالن بولینگ است. همچنان با ما همراه باشید تا با برخی از این امکانات تفریحی بیشتر آشنا شوید.

مراکز تفریحی و سرگرمی مرکز خرید مارینا مال شهر دبی

سینمای مدرن مرکز خرید مارینا مال شهر دبی (Reel Cinemas)

سالن های سینمای مرکز خرید مارینا مال شهر دبی یا Dubai Marina Mall یکی از مدرن ترین سالن های سینمایی در جهان بوده که می تواند حسی متفاوت را برای شما فراهم کند. شش سالن مجلل این سینما امکانات فراوانی برای راحتی شما فراهم می آوردند و البته با پرداخت پول بیشتر می توانید از متصدیان سینما بالش و پتو هم بگیرید و دراز کش و در حال نوشیدن و میل غذا، از دیدن فیلم لذت بیشتری ببرید. قیمت بلیط های سالن ها بسته به روز و سانس تفاوت دارد، اما باید مبلغی در حدود پنجاه درهم را در نظر داشته باشید.

سینمای مدرن مرکز خرید مارینا مال شهر دبی (Reel Cinemas)

سالن بولینگ مرکز خرید مارینا مال شهر دبی (Emirates Bowling Village)

دهکده تفریحی بولینگ نام مجموعه ای است که هنگام ورود از در جنوبی مارینا مال با آن مواجه خواهید شد، یک مرکز تفریحی فوق العاده نشاط آور و هیجان انگیز برای بزرگسالان و کودکان. در این دهکده بولینگ می توانید علاوه بر استفاده از سی و دو خط بولینگ بزرگسال و ده خط بولینگ کودک، به رستوران هم بروید یا از سیزده میز بیلیارد آن استفاده کنید.

سالن بولینگ مرکز خرید مارینا مال شهر دبی (Emirates Bowling Village)

شهربازی سرپوشیده مرکز خرید مارینا مال شهر دبی (Fun City)

کودکان یک تا دوازده سال خود را می توانید در این مرکز تفریحی مهیج بگذارید و با آرامش خیال به خرید بپردازید. علاوه بر آسایش شما، بچه ها هم از این مجموعه لذت می برند و روزی مفرح و شاد را به خاطر می سپارند. البته می توانید با هماهنگی قبلی جشن تولد یا جشن های دیگر را هم در این بخش از مرکز خرید دبی مارینا مال برگزار نمایید.

شهربازی سرپوشیده مرکز خرید مارینا مال شهر دبی (Fun City)

رستوران و فست فودهای مرکز خرید مارینا مال شهر دبی

بسته به ذائقه و سلیقه غذایی خود می توانید به یکی از رستوران و فست فودهای فراوان این مجموعه بروید و از طعم های مختلف عرضه شده، لذت ببرید. جالب است که رستوران های ایرانی هم در این بخش فعالیت فراوانی دارند. اگر هوس میل فست فود کرده اید، پیشنهاد می کنیم به یکی از هشت فست فود این مجموعه که همگی در طبقه اول قرار دارند، مراجعه کنید. به طور مثال، با هزینه میانگین پنجاه درهم می توانید دو نفره یک غذای مناسب در فست فود برگر کینک (BURGER KING) میل کنید و یا با خرج کردن هفتاد درهم باز هم دو نفره در فست فود فوق العاده پاپ ییز (POPEYES) از خود پذیرایی کنید. اما اگر می خواهید یک غذای رستورانی بخورید، بیست گزینه پیش روی خود دارید که در طبقات همکف تا دوم قرار دارند. از منوهای ایتالیایی و فرانسوی تا غذاهای آسیایی و بین المللی در رستوران های مرکز خرید مارینا مال شهر دبی وجود دارند. اگر دو نفر هستید و هوس غذای ایرانی کرده اید، به طبقه دوم بروید و با هزینه میانگین صد درهم در رستوران حاتم (Hatam Restaurant) غذای خود را نوش جان کنید. البته با همین هزینه می توانید در همین طبقه به رستوران کاراکند (Karakand Restaurant) بروید و یک غذای دریایی به سبک لبنانی بخورید. غذاهای آسیایی درجه یک هم در طبقه اول و در رستوران ژاپنی یینگ ینگ (Yin Yang Restaurant) عرضه می شوند که برای دو نفر در حدود هشتاد درهم خرج بر می دارد. اما از کافه های مرکز خرید مارینا مال شهر دبی یا Dubai Marina Mall هم نمی توان به سادگی گذشت.

رستوران و فست فودهای مرکز خرید مارینا مال شهر دبی

کافه های مرکز خرید مارینا مال شهر دبی

خوردن یک دسر خوش طعم بعد از میل غذا می تواند به انداره خود غذا لذت بخش باشد. البته نوشیدن چای یا قهوه هم در یک کافه خوب می تواند راه مناسبی برای رفع خستگی باشد. مرکز خرید مارینا مال شهر دبی با داشتن چهارده کافه معتبر در طبقات همکف، اول و دوم خود جای مناسبی است برای لختی نشستن در یک کافه. اگر قصد دارید دو نفره به یک کافه در مرکز خرید مارینا مال شهر دبی بروید، می توانید با پرداخت میانگین صد و پنجاه درهم به کافه سی هوس لژ (C House Lounge) در طبقه همکف بروید یا با شصت درهم به طبقه اول بروید و در کافه کاریبو (Caribou Coffee) بنشینید و چیزی بنوشید. اما اگر به طبقه دوم بروید و وارد کافه لندن دیری (London Dairy) شوید، می توانید با پنجاه درهم از آن لذت ببرید.

کافه های مرکز خرید مارینا مال شهر دبی

فروشگاه ها و برندهای معتبر فعال در مرکز خرید مارینا مال شهر دبی

در بیشتر زمینه هایی که یک خانواده ممکن است برای خرید به یک مجتمع تجاری بروند، در این مرکز خرید باشکوه و عظیم، فروشگاه وجود دارد. برای آشنایی بیشتر شما قصد داریم به نام تعدادی از این برندها و ذکر طبقاتشان اشاره ای گذرا داشته باشیم.

فروشگاه ها و برندهای معتبر فعال در مرکز خرید مارینا مال شهر دبی

فروشگاه های لوازم الکترونیک و تلفن همراه (Mobile & Electronics)

ده فروشگاه از برندهای معتبر در طبقات مختلف مرکز خرید دبی مارینا مال قرار دارند. در طبقه اول می توانید فروشگاه هایی چون گرند استور (Grand Stores) و سامسونگ (Samsun) را پیدا کنید و در طبقه همکف می توانید به سراغ فروشگاه هایی چون تالک تک (Talk Tech) و آربا تلکام (Areeba Telecom) بروید.

فروشگاه های لوازم الکترونیک و تلفن همراه (Mobile & Electronics)

فروشگاه های محصولات و لوازم ورزشی

ده فروشگاه مختص لوازم ورزشی در مرکز خرید کارینا مال شهر دبی یا Dubai Marina Mall، این مجموعه را به محل مناسبی برای حضور ورزشکاران تبدیل کرد. در طبقه اول این مجموعه می توانید فروشگاه هایی چون سیتی اسپرت (City Sport)، نایک گلف (Nike Golf)، استادیوم (Stadium) و اسکیچرز (Skechers) را ببنید یا در طبقه همکف راهی فروشگاه های آنتا اسپرت (Anta Sports) و کانورس (Converse) شوید.

فروشگاه های محصولات و لوازم ورزشی

فروشگاه های لوازم خانگی و دکوراسیون (Home Decor)

ده فروشگاه مخصوص دکوراسیون و لوازم خانگی در این مرکز خرید وجود دارند که معتبرترین آن ها در طبقه همکف فروشگاه زارا هوم (Zara Home )، در طبقه اول فروشگاه جاشانمال (Jashanmal) و در طبقه دوم فروشگاه زاهراتکس (Zahratex) هستند.

فروشگاه های لوازم خانگی و دکوراسیون (Home Decor)

فروشگاه های جواهر و ساعت (Jewellry & Watches)

ساعت های گران قیمت و جواهرات لوکس را می توانید از شصت فروشگاه برند و معتبر مرکز خرید دبی مارینا مال تهیه کنید. برای خرید بهترین برندهای ساعت می توانید در طبقه همکف به سراغ فروشگاه هایی چون تیسوت (Tissot)، امگا (Omega) و سوآچ (Swatch) بروید و یا وارد فروشکاه رولکس (Rolex) در طبقه اول شوید، اما اگر به دنبال خرید و یا دیدن جواهرات بی نظیر هستید، به حتم فروشگاه های موندوس (Mandoos Jewels) و آل فاتیم (Al Futtaim Jewellery) می توانند برطرف کننده نیازهای شما باشند.

فروشگاه های جواهر و ساعت (Jewellry & Watches)

فروشگاه های عرضه کننده کفش و کیف (Shoes & Bags)

چهل فروشگاه کیف و کفش فعال در دبی مارینا مال نشان دهنده رقابت و فعالیت زیاد این صنف در این مجموعه است. برندهای معتبر و بسیاری در این بخش وجود دارند که بدون شک سلیقه همه برند بازها را بر آورده می کنند. در طبقه اول فروشگاه هایی چون والنسیا (Valencia)، شو سیتی (Shoe Citi) و تیمبرلند (Timberlan) وجود دارند و در طبقه همکف هم فروشگاه های تامز (Tom's)، اکو (Ecco)، کلارکس (Clarks) و فندی (Fendi) در این زمینه محصولات خود را به گردشگران عرضه می نمایند.

فروشگاه های عرضه کننده کفش و کیف (Shoes & Bags)

فروشگاه های پوشاک و لباس کودک (Children’s Fashion)

دوازده فروشگاه در مرکز خرید مارینا مال تنها به فروش پوشاک کودکان اشتغال دارند. در کنار این فروشگاه های البسه کودک، فروشگاه هایی هم به فروش اسباب بازی های فکری و بازی های کامپیوتری مشغول هستند. در طبقه اول فروشگاه های کاتان آن کیدز (Cotton On Kid)، باربری کودکان (Burberry Children) و اَنجلز (Angels) و در طبقه همکف فروشگاه های مون سون (Monsoo)، مادرکر (Mothercar) و پونی (Pone) از مشهورترین آن ها هستند.

فروشگاه های پوشاک و لباس کودک (Children’s Fashion)

فروشگاه های پوشاک و لباس خانم ها (Ladies Fashion)

خانم ها یکی از پرطرفدارترین مشتریان مراکز خرید هستند. مرکز خرید مارینا مال شهر دبی هم برای راضی نگه داشتن این قشر از مشتریان، شصت فروشگاه مختص پوشاک و البسه خانم ها را در خود جای داده است. فروشگاه های ترند (Trend) و ساحارا (Sahara) در طبقه دوم، لیوایز (Levi’s)، کوکون (Cocoon) و کتان (Koton) در طبقه اول و زارا (ZARA)، اچ اند ام (H&M)، اسپریت (Esprit) و منگو (MANGO) در طبقه همکف تعدادی از این برندهای معتبر بوده که در Dubai Marina Mall فعالیت می کنند.

فروشگاه های پوشاک و لباس خانم ها (Ladies Fashion)

فروشگاه های پوشاک و لباس آقایان (Men’s Fashion)

چهل فروشگاه نیز در مرکز خرید مارینا مال شهر دبی به فروش البسه و پوشاک مردانه مشغول هستند. فروشگاه های بوسینی (Bossini)، تیمبرلند (Timberland) و پیر گاردین (Pierre Cardin) در طبقه اول و فروشگاه های تامی هیلیفیگر (Tommy Hilfiger)، دیزل (Diesel)، لاگوست (Lacoste) و آرمانی (Emporio Arman) در طبقه همکف در کنار فروشگاه الگانت من (Elegant Man) در طبقه دوم تعدادی از این فروشگاه های مشهور عرضه پوشاک مردانه هستند.

فروشگاه های پوشاک و لباس آقایان (Men’s Fashion)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو