معرفی جگوار XE SV پروجکت ۸ تورینگ، ساده اما جذاب!

منبع: نوداد

108

1398/3/18

13:09


جگوار XE SV پروجکت ۸ خودرویی دیوانه کننده است. با وجود یک پیشرانه ی ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار ۵۹۲ اسب بخاری، این گربه ی بریتانیایی تنها در عرض ۳.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت ۳۲۱ کیلومتر در ساعت را نیز ثبت می نماید.

با این وجود جگوار امروز نسخه ای تولید محدود و ساده تر از این خودرو را با نام تورینگ معرفی کرده است. این خودرو که فاقد بال عقب و گرافیک های سفارشی بدنه است با چهار رنگ نارنجی، خاکستری، سبز و آبی در دسترس می باشد. نتیجه ی نهایی تولید یک سوپر سدان با پروفایلی کاملاً گول زننده است که همچنان قدرت قبلی را تولید می کند.

پیشرانه ی ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار این خودرو تغییری نسبت به قبل نداشته است. مدل تورینگ همچنان شتاب ۳.۳ ثانیه ای داشته اما حداکثر سرعت آن به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت کاهش یافته که البته خیلی نمی توان درباره ی آن گله و شکایتی داشت.

معرفی جگوار XE SV پروجکت 8 تورینگ، ساده اما جذاب!

مدیر جگوار SVO می گوید:

معرفی جگوار XE SV پروجکت 8 تورینگ، ساده اما جذاب!

پروجکت ۸ از زمان عرضه تاکنون خبرساز بوده و توانایی های تیم عملیات ویژه ی جگوار برای تولید یک سدان جمع وجور با پرفورمنسی در حد سوپرکارها را نشان داده است. مدل تورینگ جذابیت این خودرو را گسترش داده و برای خریدارانی است که ظاهری ساده تر اما دینامیک رانندگی پرهیجان را ترجیح می دهند.

خریداران مشتاق بهتر است دست بجنبانند زیرا تنها ۱۵ دستگاه از این سدان ساده شده تولید خواهد شد. البته فعلاً مشخص نیست که آیا این خودرو ارزان تر خواهد بود یا اینکه همچنان قیمت پایه ی ۱۸۸۴۹۵ دلاری پروجکت ۸ استاندارد را خواهد داشت.

معرفی جگوار XE SV پروجکت 8 تورینگ، ساده اما جذاب!



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو