نحوه ست کردن شلوار اسلش برای آقایان و خانم‌ها

نحوه ست کردن شلوار اسلش برای آقایان و خانم‌ها


منبع: ستاره

1,303

1398/8/27

23:35


برای ست کردن شلوار اسلش چه لباس‌هایی نیاز داریم و نحوه‌ی ست کردن شلوار اسلش در استایل زنانه و مردانه چگونه است؟ برای این سوالات پاسخ‌های گوناگونی وجود دارد.

ست کردن شلوار اسلش


ستاره |
سرویس مد و پوشاک - 
این روز‌ها که تیپ و استایل اسپرت و کژوال ترند شده و استایل‌ها حالت ورزشی و راحت پیدا کرده‌اند، ست کردن شلوار اسلش اهمیت زیادی پیدا کرده است. این مدل شلوار که همه آن را به عنوان شلوار ورزشی می‌شناختند، حالا با ظاهر و کاربردی جدید وارد صنعت مد و پوشاک شده و به یکی از شلوار‌های همه کاره تبدیل شده است. این شلوار راحت و زیبا استایلی اسپرت و بسیار مدرن به شما داده و شما را از دردسر‌های شلوار جین و پارچه‌ای کلاسیک نجات می‌دهد. اما پوشیدن این شلوار هم مثل سایر لباس‌های دیگر نکات و فنونی می‌خواهد که باید آن‌ها را رعایت کرد تا بتوانید ظاهری شیک و زیبا داشته باشید. پس تصمیم گرفتیم در این مطلب به نحوه‌ی ست کردن شلوار اسلش در استایل زنانه و مردانه بپردازیم و مدل‌های زیبا و جذابی از ست‌های مختلف با شلوار اسلش را با هم مشاهده کنیم.

 

شلوار اسلش چیست؟

این شلوار ظاهری اسپرت و ورزشی دارد، چراکه از قدیم تنها در ورزش و یا به عنوان شلوار خانه راحتی از آن استفاده می‌شد. برش و دوخت این شلوار به گونه‌ای است که از قسمت ران تا مچ پا تنگ می‌شود و به همین علت بسته به میزان این تنگ شدن، شلوار در قسمت ران‌ها کمی پف‌دار نشان داده می‌شود. اغلب شلوار‌های اسلش در قسمت مچ پا دارای کش هستند تا به مچ پا بچسبند و اگر این کش را نداشته باشند، شما باید قسمت مچ پا را به شکل پاکتی چند لا تا بزنید تا روی مچ پا محکم شود.

حالا که این شلوار طرفداران زیادی پیدا کرده، می‌توانیم استفاده از شلوار اسلش را در هر مدل استایلی ببینیم، از استایل اسپرت و ورزشی گرفته تا در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها به عنوان استایل نیمه مجلسی. به همین علت هم هست که امروزه این مدل شلوار در جنس‌های مختلف مثل جین، لنین، نخی و ... تولید می‌شود و کمر آن که قبلا فقط به صورت کشی بود، امروزه کمر دار شده و با دکمه و زیپ دوخته می‌شود تا مناسب استایل‌های کمی رسمی‌تر باشد. همچنین در شلوار اسلش مدل زنانه شاهد تزییناتی مثل سگگ روی مچ پا یا زنجیر و یا جیب‌های گلدوزی شده نیز هستیم.

 

 شلوار اسلش

 

نکات ست کردن شلوار اسلش در استایل زنانه

 نکاتی که باید برای ست کردن شلوار اسلش رعایت کرد به این بستگی دارد که برای چه استایلی استفاده می‌شود. با توجه به اینکه شلوار اسلش بیشتر حالت ورزشی و اسپرت دارد تا رسمی، پس می‌توان گفت برای ست کردن شلوار اسلش در تیپ و استایل‌های اسپرت دستمان بازتر است. اگر می‌خواهید از این شلوار در پیاده روی یا باشگاه ورزشی‌تان استفاده کنید و یا به سفر می‌روید و در راه می‌خواهید از شلوار اسلش راحتتان لذت ببرید، پس بهتر است در کنار آن از کفش‌های اسپرت دخترانه یا کتانی استفاده کنید. مدل‌های جدید کتانی دخترانه از کفش‌های ساقدار گرفته تا مدل‌های هولوگرامی که جدیداً ترند شده‌اند، همگی بهترین گزینه برای شلوار اسلش به خصوص در استایل‌های اسپرت و ورزشی هستند.

 

ست کردن شلوار اسلش در استایل زنانه

 

بیشتر ببینید: جدیدترین مدل‌های شلوار اسلش دخترانه

 

ست کردن شلوار اسلش با مانتو

شلوار اسلش دیگر عضوی از استایل مدرن شده است. ممکن است تیپ شما کاملا کژوال و غیر ورزشی باشد اما شلوار اسلش به تن داشته باشید. اگر در فصل تابستان هستید، شما می‌توانید در کنار مانتوی بلند و جلو بازتان یک شلوار اسلش به پا کنید و برای تکمیل استایلتان یک صندل تخت بنددار بپوشید و یک استایل فوق‌العاده‌ی تابستانی داشته باشید. همچنین اگر در فصل پاییز یا زمستان هستید، می‌توانید شلوار اسلشتان را با یک کتانی یا نیم‌بوت تخت به پا کنید و تیپتان را با بارانی‌های رنگارنگ زنانه ارتقا دهید. البته برای ست کردن شلوار اسلش با مانتو هیچگونه سردرگمی و پیچیدگی نخواهید داشت؛ چون این مدل شلوار اسلش به قدری ظاهر زیبا و مناسبی دارد که با انواع مانتو‌های کوتاه و بلند و یا جلو باز و جلو بسته به راحتی ست می‌شود.

ست کردن شلوار اسلش با مانتو

 

ست کردن شلوار اسلش در استایل‌های نیمه رسمی زنانه

اگر بگوییم ست کردن شلوار اسلش در استایل‌های نیمه رسمی هم امکانپذیر هست، حتما تعجب می‌کنید. اما این یکی از ویژگی‌های دنیای خارق‌العاده‌ی خانم‌هاست که دستشان در ست کردن هر آیتمی باز بوده و این باعث تنوع بی‌نظیر دنیای مد خانم‌ها می‌شود. اگر به مهمانی دعوت هستید و می‌خواهید شلوار اسلشتان را به پا کنید نگران نباشید. برای ست کردن شلوار اسلش می‌توانید کفش پاشنه بلندتان را از کمد لباستان در بیاورید و تیپ و استایلتان را با یک نیم‌تنه یا بلوز کوتاه کامل کنید. اگر در تیپ‌های رسمی از شلوار‌های اسلش که کمر و دکمه دارند و یا شلوار‌هایی که روی مچ پاها سگک یا زنجیر تزیینی دارند استفاده کنید، ظاهر شیک‌تری خواهید داشت.  اگر بخواهید می‌توانید شلوار اسلشتان را با یک کفش اسپرت یا صندل و تی‌شرت یا نیم‌تنه هم ست کنید و در مهمانی‌ها و دوره همی‌ها خاص و شیک باشید.

ست کردن شلوار اسلش با کفش پاشنه بلند


ست کردن شلوار اسلش در استایل مردانه

قبل از هر چیزی باید بگوییم که با پوشیدن شلوار اسلش شما وارد یک دنیای راحت و شاید بتوان گفت بی‌خیال می‌شوید! ست کردن شلوار اسلش در استایل مردانه بسیار راحت و آسان است و با رعایت چند نکته اصلی می‌توانید شاهد استایل اسپرت یا نیمه رسمی جذابی با شلوار اسلشتان باشید. ذات اصلی شلوار اسلش راحت و اسپرت است پس بدیهی است که شما هم در ست کردن شلوار اسلش راحت هستید! شما می‌توانید به راحتی این شلوار را با یک تی‌شرت ساده و کفش کتانی یا لوفر بپوشید و برای تکمیل استایلتان یک پیراهن روی تی‌شرتتان بپوشید و دکمه‌های آن را باز بگذارید. استایل‌های روزمره و کژوال متنوعی می‌توان با شلوار اسلش ایجاد کرد. برای مثال در فصل زمستان می‌توانید در کنار شلوار اسلش یک پیراهن پشمی و یک کاپشن بادی بپوشید و کفش مناسب فصل مثل بوت به پا کنید و از استایلتان لذت ببرید. اگر در فصل تابستان هستید می‌توانید با شلوار اسلشتان صندل‌های چرمی مردانه را امتحان کنید و در آخر پوشیدن یک تی‌شرت ساده نیز کفایت می‌کند.

 

بیشتر ببینید: ۱۳ مدل جذاب شلوار اسلش پسرانه

 

ست کردن شلوار اسلش در استایل‌های نیمه رسمی مردانه

ست کردن شلوار اسلش در استایل‌های نیمه رسمی مردانه بسیار جذاب و البته جدید است. شما می‌توانید برای داشتن یک استایل نیمه رسمی برای موقعیت‌هایی مثل قرار ملاقات در رستوران یا دوره‌همی‌های خودمانی از شلوار اسلش در کنار کفش اسپرت یا لوفر و یا کالج‌های مردانه استفاده کنید. همچنین انتخاب پیراهن مردانه یا بلوز‌های آستین بلند برای فصل گرما و نیز پلیور‌های یقه اسکی با یک جفت بوت در فصل سرما به جذابیت شما خواهد افزود. برای ارتقای استایلتان می‌توانید از اکسسوری‌هایی مثل کلاه کپ، کلاه‌های زمستانی و یا اگر شلوارتان جای کمربند دارد، از کمربند‌های پارچه‌ای و اسپرت استفاده کنید.

ست کردن شلوار اسلش مردانه در استایل نیمه رسمی


ست کردن شلوار اسلش مردانه با کت تک

همانطور که اشاره کردیم شلوار اسلش دیگر به یک شلوار ورزشی محدود نمی‌شود و حالا یکی از آیتم‌های لباس مدرن است. اگر شلوار اسلشتان کمردار است و در قسمت مچ پا کش ندارد می‌توانید از آن در استایل‌های کمی رسمی‌تر مثل محل کار یا قرار ملاقات‌های مهم و یا حتی مهمانی‌ها و مجالس استفاده کنید. در اینگونه ست کردن شلوار اسلش باید از پیراهن‌های مردانه و کفش‌های کمی مجلسی و رسمی استفاده کنید و برای ارتقای استایلتان، کت‌های تک مردانه و یا کت‌های چرم بپوشید و یک تیپ خاص و جذاب در مهمانی‌ها داشته باشید.

 

ست کردن شلوار اسلش با کت تک


جدیدترین و خاص‌ترین مدل‌های ست کردن شلوار اسلش زنانه

۱. ست کردن شلوار اسلش زنانه با کفش پاشنه بلند مناسب استایل مجلسی

ست کردن شلوار اسلش زنانه در استایل مجلسی


۲. ست کردن شلوار اسلش دخترانه با مانتوی جلوباز و کتانی مناسب استایل تابستانی

ست کردن شلوار اسلش با مانتوی جلوباز و کتانی

 

بیشتر ببینید: ۲۵ مدل کفش اسپرت دخترانه؛ از مدل‌های ساق‌دار تا کتانی

 

 

۳. ست زیبای شلوار اسلش دخترانه و نیم‌تنه‌ی ورزشی

ست کردن شلوار اسلش در استایل اسپرت و ورزشی


۴. ست کردن شلوار اسلش دخترانه با نیم‌تنه مناسب استایل اسپرت

ست کردن شلوار اسلش دخترانه با نیم‌تنه


جدیدترین و خاص‌ترین مدل‌های ست کردن شلوار اسلش مردانه

۱. ست کردن شلوار اسلش مردانه با کتانی سفید و بلوز جین

ست کردن شلوار اسلش مردانه با بلوز لی

 

بیشتر ببینید: 8 ترفند مهم برای شیک پوشی با لباس جین

 

۲. ست کردن شلوار اسلش مردانه مناسب استایل اسپرت زمستانی

ست کردن شلوار اسلش مردانه در استایل زمستانی


۳. ست کردن شلوار اسلش مردانه با پیراهن مردانه مناسب استایل نیمه رسمی

ست کردن شلوار اسلش با کتانی


۴. ست کردن شلوار اسلش مردانه با تی‌شرت و کتانی ساده در استایل اسپرت

ست کردن شلوار اسلش با کتانی و تی‌شرت


در آخر

با شلوار اسلش و شیوه‌های مختلف ست کردن شلوار اسلش در استایل‌های زنانه و مردانه آشنا شدیم و نمونه‌های جذابی از این ست‌ها را مشاهده کردیم که این روزها به ترند محبوب طرفداران مد و استایل تبدیل شده اند. نظر شما راجع به ست کردن شلوار اسلش با این روش‌ها چیست؟ می‌توانید نکات و نظراتتان را با ما و دیگر مخاطبان ستاره در میان بگذارید. در پایان، پیشنهاد می‌کنیم ۲۰ مدل سویشرت دخترانه شیک و زیبا و  ۱۹ مدل برای ست سویشرت شلوار مردانه را نیز از نظر بگذرانید. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو