محمدرضا باهنر، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری، در پاسخ این سوال که براساس شنیده‌ها تعداد قابل توجهی از لیست اصولگرایان را، که قرار است با جوانان بسته شود، طیف جوانان نزدیک به تفکر و بینش سعید جلیلی تشکیل می‌دهند، گفت: چنین چیزی نیست و این صحبت‌ها بی‌خود مطرح می‌شود.

باهنر ادامه داد: واقعیت این است که در بدنه شورای ائتلاف این نظر وجود دارد که هم تعداد جوانان بیشتر شود و هم تعداد خانم‌ها افزایش پیدا کند. چنین تفکری وجود دارد، اما هنوز بر سر اینکه این لیست نهایتاً چگونه بسته شود بحث است.

او درباره اینکه بسیاری معتقدند جوانان نزدیک به سعید جلیلی از کادرسازی قوی‌تری برخوردارند و می‌توانند لیست اصولگرایان را به نفع خود متمایل کنند گفت: این صحبت‌ها توهم است.

او درباره تاثیرگذاری چهره‌هایی مانند خودش، اسدالله بادامچیان و اعضای جامعه روحانیت مبارز در انتخابات پیش‌ رو و تهیه فهرست انتخاباتی اصولگرایان عنوان کرد: ما صرفاً نظرات مشورتی خود را مطرح می‌کنیم و در مدیریت دخالتی نداریم.

باهنر همچنین درباره حضور چهره‌های باتجربه و قدیمی‌تر در لیست نهایی اصولگرایان گفت: من خودم شخصاً اعلام کرده‌ام که در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت نمی‌کنم. همچنین من هنوز از چگونگی چینش حضور باتجربه‌ها اطلاعی ندارم.