32 مولتی ویتامین مینرال موجود در داروخانه ها بهمراه قیمت

32 مولتی ویتامین مینرال موجود در داروخانه ها بهمراه قیمت


منبع: اوما

989

1398/8/29

00:21


32 مولتی ویتامین مینرال موجود در داروخانه ها بهمراه قیمت

مولتی ویتامین ها رایج ترین مکمل ها در جهان هستند و محبوبیت آنها در چند دهه اخیر به سرعت افزایش یافته است. برخی افراد معتقدند مولتی ویتامین ها می توانند سلامتی را بهبود بخشند، عادتهای غذایی ضعیف را جبران کنند و حتی خطر ابتلا به بیماریهای مزمن را کاهش دهند.

مولتی ویتامین چیست؟

مولتی ویتامین ها مکمل هایی هستند که حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مختلف در کنار سایر مواد تشکیل دهنده می باشند. از آنجا که هیچ استانداردی برای ترکیبات مولتی ویتامین ها وجود ندارد، ترکیبات مغذی آنها با توجه به مارک و محصول تغییر می کند.

  • نام های دیگر مولتی ویتامین ها عبارتند از : مولتی مینرال، مولتیپل ها، مولتیز یا ویتامین های ساده.
  • آنها به اشکال مختلفی از جمله قرص ، کپسول ، آدامس های جویدنی ، پودرها و مایعات در دسترس هستند.
  • بیشتر مولتی ویتامین ها را باید یک یا دو بار در روز مصرف کرد. حتماً برچسب مکمل را بخوانید و دوز مصرفی را طبق دستورالعمل مصرف نمایید.

دوز مناسب اغلب به حلالیت بستگی دارد. بنابراین ویتامین ها به دو گروه طبقه بندی می شوند:

محلول در آب

بدن شما مقادیر اضافی این ویتامین ها را دفع می کند مانند ویتامین سی و ویتامین های گروه ب

محلول در چربی

از آنجا که بدن شما هیچ راه آسانی برای خلاص شدن از این موارد ندارد، مقادیر اضافی در طولانی مدت تجمع می کند. ویتامین های محلول در چربی شامل ویتامین آ، ویتامین دی، ویتامین ای و کا می باشند. در حالی که ویتامین های ای و کا نسبتاً غیر سمی هستند ، ویتامین های آ و دی در صورت مصرف بیش از حد ، می توانند اثرات سمی داشته باشند.

زنان باردار باید در خصوص مصرف بیش از حد ویتامین آ احتیاط کنند، زیرا مقادیر بیش از حد با نقص هنگام تولد مرتبط است. سمیت ویتامین دی بسیار نادر است و بعید است که از مصرف مولتی ویتامین ایجاد شود. با این حال ، سمیت ویتامین آ شایع تر است.

مواد تشکیل دهنده مولتی ویتامین مینرال

سیزده ویتامین و حداقل 16 ماده معدنی برای سلامتی شما ضروری هستند. بسیاری از آنها به واکنشهای آنزیمی در بدن یا عملکرد آنها به عنوان مولکولهای سیگنالینگ یا عناصر ساختاری کمک می کنند. بدن شما برای تولید مثل ، نگهداری ، رشد و تنظیم فرآیندهای بدن به این مواد مغذی نیاز دارد.

مولتی ویتامین ها حاوی بسیاری از این ویتامین ها و مواد معدنی می باشند. این ویتامین ها و مواد معدنی به اشکال و مقادیر مختلف در مولتی ویتامین ها موجود می باشند. همچنین ممکن است مولتی ویتامین ها حاوی مواد دیگری مانند گیاهان دارویی ، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب باشند.

از آنجا که مکمل های غذایی توسط سازمان غذا و دارو (FDA) تنظیم نمی شوند، ممکن است مولتی ویتامین ها حاوی مقادیر بالاتر یا پایین تر از برخی مواد مغذی نسبت به مقدار ذکر شده بر روی برچسب باشند. در بعضی موارد ، حتی ممکن است مولتی ویتامین تمام مواد مغذی ذکر شده را فراهم نکند. بنابراین حتما ویتامین های مصرفی خود را از یک تولید کننده معتبر خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که مواد مغذی موجود در مولتی ویتامین ها ممکن است از غذاهای واقعی تهیه شده باشد یا به صورت مصنوعی در آزمایشگاه ها ایجاد شده باشد.

خلاصه: ممکن است مولتی ویتامین ها علاوه بر ویتامین ها و مواد معدنی، حاوی گیاهان دارویی، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب باشند. البته مقدار و تعداد مواد مغذی موجود در مولتی ویتامین ها متفاوت می باشد. حتماً مولتی ویتامین مصرفی خود را از تولیدکننده ای معتبر خریداری کنید.

عوارض مولتی ویتامین

ممکن است مولتی ویتامین ها در بعضی موارد مضر باشد دوز مصرفی فاکتور مهمی در هنگام مصرف مولتی ویتامین ها می باشد. اگرچه مصرف بیش از حد برخی ویتامین ها و مواد معدنی مشکل ساز نیست، اما مصرف بیش از حد سایر ویتامین ها و مواد معدنی به شدت مضر می باشد.

اگر مولتی ویتامین مصرف کنید و غذاهای غنی از مواد مغذی بخورید، احتمال افزایش مصرف ویتامین ها و فراتر رفتن از حد مجاز بسیار زیاد می باشد. افراد سیگاری باید از مصرف مولتی ویتامین های حاوی مقادیر زیاد بتاکاروتن یا ویتامین آ اجتناب کنند، زیرا این مواد مغذی ممکن است خطر ابتلا به سرطان ریه را افزایش دهند. همچنین ممکن است دوزهای بالای مواد معدنی مضر باشند. به عنوان مثال ، مصرف بیش از حد آهن برای افرادی که به آن احتیاج ندارند خطرناک می باشد.

خطر دیگر محصولات تقلبی است که ممکن است باعث شود مولتی ویتامین ها مقادیر بسیار بیشتری از مواد مغذی نسبت به آنچه بر روی برچسب ذکر شده باشد، داشته باشد.

خلاصه: مکمل هایی که مقادیر زیادی از برخی مواد مغذی داشته باشد می تواند اثرات مضری ایجاد کند. در صورت مصرف یک مولتی ویتامین پرقدرت همراه با رژیم غذایی پر از مواد مغذی، احتمال افزایش اثرات مضر بیشتر می شود.

چه کسی باید مولتی ویتامین مصرف کند؟

مولتی ویتامین ها برای همه مناسب نیستند و حتی ممکن است به برخی افراد آسیب برسانند. با این حال مصرف مولتی ویتامین ها برای دسته ای از افراد مفید می باشد. این افراد عبارتند از:

 افراد مسن

با افزایش سن جذب ویتامین ب 12 کاهش می یابد. افراد مسن نیز ممکن است به کلسیم و ویتامین د بیشتر نیاز داشته باشند.

 گیاهخواران

از آنجا که ویتامین ب 12 فقط در غذاهای حیوانی یافت می شود، در صورتی که رژیم غذایی گیاهی مصرف کنید، بیشتر در معرض خطر کمبود این ویتامین قرار می گیرید. همچنین ممکن است دچار کمبود کلسیم، روی، آهن، ویتامین دی و اسیدهای چرب امگا 3 نیز شوید.

 زنان باردار و شیرده

این خانم ها باید پیش از مصرف مولتی ویتامین با پزشک خود مشورت کنند، زیرا برخی مواد مغذی برای آن ها مفید و برخی دیگر مضر می باشد. به عنوان مثال، ویتامین آ اضافی می تواند منجر به نقص تولد شود. افراد دیگری که می توانند از مولتی ویتامین ها بهره مند شوند عبارتند از افرادی که تحت عمل جراحی کاهش وزن قرار گرفته اند، رژیم های کم کالری دارند، اشتهای ضعیفی دارند یا به مقدار کافی مواد مغذی مصرف نمی کنند.

خلاصه: برخی افراد، از جمله سالمندان ، گیاهخواران و زنان باردار یا شیرده به مقادیر بیشتری از ویتامین ها یا مواد معدنی خاص احتیاج دارند.

معرفی مولتی ویتامین های موجود در داروخانه ها

1-تاپ فیز (Topfitz)

مولتی ویتامین تاپ فیز

پیشگیری از بروز کمبودهای تغذیه ای، تامین نیاز های تغذیه ای در رژیم های کاهش وزن، تصحیح کمبود های تغذیه ای در افراد دارای دیابت نو 2، تامین نیازهای تغذیه ای ورزشکاران، بدون قند، با طعم طبیعی پرتقال

قابلیت جذب بالا، حاوی 15 نوع ویتامین و ماده معدنی، عدم استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی

روش مصرف: روزانه 1 قرص جوشان را در 150 میلی لیتر آب کاملا حل کرده و میل نمایید.

کشور سازنده: آلمان

تعداد : 20 عدد

قیمت: 40 هزار تومان


2-مولتی دیلی نیچرمید (Multi Daily Nature Made)

مولتی ویتامین نیچرمید

مولتی ویتامین - مینرال ویژه بزرگسالان

روش مصرف: روزانه 1 عدد قرص همراه با غذا میل شود.

قیمت: 170 هزار تومان

تعداد : 100 عدد

کشور سازنده: امریکا


3-دی ویت اکتیو (Day Vit Active)

مولتی دی ویت اکتیو

تأمین کننده 100% نیاز روزانه به کلیه ویتامین های مورد نیاز بدن، تأمین کننده مواد معدنی و اسید آمینه های ضروری بدن، حاوی ترکیبات مؤثر گیاهی، فاقد مخمر، گلوتن، گندم، سویا، فرآورده های لبنی، رنگ های مصنوعی، نگهدارنده ها و طعم دهنده ها

روش مصرف: بزرگسالان وکودکان بالای 12 سال یک قرص در روز همراه با غذا میل نمایند. مصرف بیشتر از مقدار توصیه شده فقط با تجویز پزشک امکان پذیر است.

قیمت: 58 هزار تومان

تعداد : 30 عدد

کشور سازنده: انگلستان


4-مولتی ویتامین حکیم (Multivitamin Hakim)

مولتی ویتامین حکیم

افزایش ایمنی بدن در برابر بیماری ها می شود حاوی ترکیبی از ویتامین های مختلف جهت تامین نیازهای روزانه بزرگسالان و کودکان کمک به شادابی پوست و مو، تقویت سیستم ایمنی خون سازی و تولید انرژی.

روش مصرف: روزانه 1-2 عدد در یک لیوان آب خنک حل نموده، به همراه غذا و یا طبق دستور پزشک مصرف شود.

قیمت: 13 هزار تومان

تعداد : 2 عدد

کشور سازنده: ایران


5-مولتی دیلی سوپرابیون (Multi Daily Suprabion)

مولتی ویتامین روزانه

روش مصرف: روزانه یک قرص به همراه غذا میل شود.

قیمت: 49 هزار تومان

تعداد :  30 عدد 

کشور سازنده: ایران


6-مولتی ویتامین مینرال الیت (Multi Vitamin Minerals Elite)

مولتی ویتامین مینرال الیت

تقویت سیستم ایمنی و سلامتی تقویت سیستم عصبی کمک به تولید انرژِی و کاهش خستگی، بهبود کارکرد سیستم قلبی کمک به جلوگیری از ریزش مو تسریع رشد ناخن و مو

روش مصرف: روزی 1 قرص همراه با غذا یا آب میل شود.

قیمت: 98 هزار تومان

تعداد : 30 عدد

کشور سازنده: کانادا


7-مولتی ویتامین 20 عددی (Multivitamin)

مولتی ویتامین 20 عددی

تامین نیاز به ریزمغذی ها در طول روز تامین نیاز ورزشکاران در طول ورزشی تامین مواد معدنی و ویتامین های ضروری برای افرادی که تحت رژیم خاصی هستند تامین نیاز افراد سالمند به مواد معدنی

روش مصرف: روزانه 1 قرص برای بزرکسالان در یک لیوان آب حل نموده و میل نمایید.

قیمت: 25 هزار تومان

تعداد : 20 عدد

کشور سازنده:  ایران


8-دیلی ساپلمنت (Daily Supplement)

دیلی ساپلمنت

تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز روزانه تامین انرژی حاوی ویتامین های گروه B، به منظور افزایش انرژی، کاهش ضعف و خستگی

روش مصرف: روزانه یک کپسول یا مطابق دستور پزشک مصرف گردد.

قیمت: 91 هزار تومان

تعداد : 30 عدد

کشور سازنده: استرالیا


9-مولتی آ زد و لوتئین (A Z and Lutein Completten)

مولتی ا زد

تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت سیستم عصبی

روش مصرف: روزی 1 قرص همراه با غذا یا آب میل شود.

تعداد : 60 عدد

کشور سازنده:  آلمان

قیمت:103 هزار تومان


10-مولتی ویتامین آل پورپوز (All Purpose Multivitamin)

مولتی ویتامین آل پورپوز

دارای ویتامین های A-C-D3-E و گروه B آنتی اکسیدان افزایش انرژی تامین انرژی لازم بدن در مقابله با استرس افزایش قوای جنسی و جسمی مناسب برای ورزشکاران و بدنسازان

روش مصرف: روزانه یک قرص همراه با غذا میل شود .

قیمت: 120 هزار تومان

تعداد : 60 عدد

کشور سازنده: امریکا


11-میلو اید ( Myeloaid)

مولتی ویتامین میلواید

پیشگیری و اصلاح ضعف و خستگی ناشی از رژیم غذایی نامناسب یا سوء تغذیه پیشگیری و اصلاح رژیم غذایی نامناسب و سوء تغذیه ناشی از مصرف داروهای دیگر بهبود فرآیند متابولیسم و عملکرد سلولی افزایش سلامت، شادابی و نشاط جسمانی

روش مصرف: روزانه دو عدد قرص ، ترجیحا صبح و عصر به همراه یک لیوان آب مصرف شود . مصرف قرص میلو اید در نوزادان و کودکان ممنوع می باشد .

قیمت:  75 هزار تومان

تعداد :  60 عدد

کشور سازنده:  ایران


12- مولتی ویتامین با مینرال 100 عددی (Multivitamin Plus Mineral 100)

مولتی ویتامین ایرانی

فرآورده های مولتی ویتامین ممکن است دردرمان بیماران مبتلا به کمبود ویتامین ها مفید باشند این فرآوده ها در حالات مریضی که نیاز به مواد غذائی و ویتامین ها افزایش می یابد ، مانند اعتیاد به الکل ، پر کاری تیروئید ، آسیب یا بیماری شدید یا در مواردی که جذب ، مصرف و دفع ویتامین ها غیر طبیعی است ، مانند سندرم سوء جذب ، مصرف می شود

روش مصرف: ​یک کپسول در روز ، همراه غذا مصرف شود .

تعداد :  100 عددی

کشور سازنده: ایران

قیمت: 60 هزار تومان


13-مولتی ویتامین بیوتی ویتافیز پلاس (Beauty Multi Vitamin)

مولتی ویتامین بیوتی

بدون شکر جهت سلامت پوست، مو و ناخن

روش مصرف: روزانه 1 قرص جوشان را در 1 لیوان آب حل کرده و میل نمایید. در زنان باردار و شیرده با مشورت پزشک یا داروساز مصرف شود.

قیمت: 34 هزار تومان

تعداد : 20 عدد

کشور سازنده: سوئیس


14-مولتی ویتامین مینرال ساپلکس (Multivitamin and Minerals Supplex)

مولتی ویتامین ساپلکس

تقویت کننده عمومی بدن - افزایش کارایی جسمی و فکری

روش مصرف: روزی 1 عدد ، بعد از غذا مصرف شود .

قیمت: 61 هزار تومان

کشور سازنده: ایران

تعداد :  60 عدد


-15تین ایج (Teenage)

مولتی ویتامین تین ایج

افزایش سطح ایمنی بدن در نوجوانان - کمک به حفظ سلامت و تامین نیاز روزانه نوجوانان به ویتامین ها و مواد معدنی - کمک به رشد و نمو

روش مصرف: مقدار و طول دوره مصرف این فرآورده توسط پزشک معالج تعیین می گردد. مقدار مصرف پیشنهادی : روزانه 2 عدد قرص به همراه غذا مصرف شود.

قیمت:  23 هزار تومان

کشور سازنده: ایران

تعداد : 30 عدد


16-مولتی ویتامین اسوه 100 عددی (Multi Vitamins)

مولتی ویتامین اسوه

تقویت سیستم ایمنی بدن

روش مصرف: مقدار مصرف مکمل ها بر اساس سن ، جنس و شرایط فیزیکی شخص توسط پزشک تعیین می گردد. میزان معمول مصرف مکمل در بزرگسالان روزانه یک قرص به صورت خوراکی است.

قیمت: 21 هزار تومان

تعداد : 100 عدد

کشور سازنده: ایران


17-دانا مولتی دیلی (Daana Multi Daily)

دانا مولتی دیلی

تامین کننده ویتامین های گروه ب (ب1، ب2، ب3، ب5، ب6، ب9، ب12) تامین کننده ویتامین ث مورد نیاز روزانه بزرگسالان در همه سنین و ویتامینهای محلول در چربی (ویتامین آ، د3، ای) و مواد معدنی (کلسیم، آهن و روی)

روش مصرف: روزانه یک تا دو کپسول همراه غذا با مقدار کافی آب و یا طبق دستور پزشک مصرف شود. از جویدن آن خودداری گردد.

قیمت:  49 هزار تومان

تعداد : 30 عدد

کشور سازنده: ایران


18- تالاویت (Thalavit)

مولتی ویتامین تالاویت

مولتی ویتامین بیماران تالاسمی

روش مصرف: مقدار مصرف فرآورده بر اساس سن، جنس و شرایط فیزیکی شخص توسط پزشک تعیین می شود. میزان معمول مصرف این فرآورده در بیماران مبتلا به تالاسمی به شرح زیر می باشد: قرص های فرد، در روز های فرد هفته، روزی یک عدد قرص های زوج، در روزهای زوج هفته، روزی یک عدد

قیمت: 28 هزار تومان

تعداد : 20 عدد

کشور سازنده: ایران

 


19-مولتی ویتامین شهر دارو (Multivitamin Shahre Daru)

مولتی ویتامین شهر دارو

حاوی ویتامین آ و ویتامین های گروه ب

روش مصرف : مصرف روزانه یک قرص با غذا یا طبق نظر پزشک توصیه می شود.

قیمت:  21 دهزار تومان

تعداد : 100 عدد

کشور سازنده: ایران


20-مولتی ویتامین و مینرال 60 عدد (Multi Vitamin And Mineral 60)

مولتی ویتامین و منیرال

حاوی ویتامین ها و مواد معدنی جلوگیری از خستگی، ضعف و کمبود ویتامین

روش مصرف : روزانه یک عدد قرص همراه با غذا مصرف شود.

قیمت: 144 هزار تومان

تعداد : 60 عدد

کشور سازنده: ایران


21-مولتی و آنتی اکسیدان به همراه آهن (Multi + Antioxidants With Iron)

مولتی و آنتی اکسیدان

فرمول اختصاصی حاوی آهن، ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدان فاقد فرآورده های لبنی، تخم مرغ، گلوتن، رنگ ها و طعم دهنده های مصنوعی

روش مصرف : بزرگسالان: روزانه 2 عدد کپسول همراه با غذا و با فاصله زمانی چند ساعت قبل یا بعد از مصرف سایر داروها میل شود. جهت دریافت اثربخشی مطلوب، مصرف مداوم این محصول به مدت چهار هفته توصیه می شود.

قیمت: 162 هزار تومان

تعداد : 60 عدد

کشور سازنده: کانادا


22-اکتی وومن (Acti woman)

مولتی ویتامین اکتی وومن

حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بانوان

روش مصرف : روزانه یک عدد قرص مصرف شود. ترجیحاٌ همراه با وعده های غذایی و یک لیوان آب یا نوشیدنی خنک میل شود. از جویدن قرص یا مصرف بیش از مقدار توصیه شده ، پرهیز گردد.

قیمت: 88 هزار تومان

تعداد :  30 عدد

کشور سازنده: ایران


23-اپتی وومن ( 60 عددي ) Opti Woman

مولتی ویتامین اپتی وومن

فرایش انرژی بدن کنترل وزن و کاهش بافت چربی مقابله با عوارضی ناشی از استرس مراقبت از پوست ، افزایش رشد مو و ناخن، کمک به سیستم ایمنی بدن، به سم زدایی کبد کمک می کند.

روش مصرف: 1 کپسول در روز همراه غذا مصرف شود.

قیمت: 141 هزار تومان

تعداد : 60 عدد

کشور سازنده: استرالیا


24-مولتی ویتامین مولتی مینرال خانم های بالای 50 سال (Womens Multivitamin Multimineral Over 50 Old)

مولتی ویتامین ساندروس

افزایش سلامت عمومی بدن - افزایش سطح ایمنی بدن - حفظ شادابی پوست - کمک به بهبود و تعدیل عوارض ناشی از تغییرات هورمونی در دوران مونوپوز

روش مصرف: روزانه 2 عدد کپسول بعد از غذا با مقدار کافی آب یا طبق تجویز پزشک مصرف شود.

قیمت:  170 هزار تومان

تعداد :  60 عدد

کشور سازنده: ایران


25-مولتی ویتامین مولتی مینرال آقایان بالای 50 سال (Mens Multivitamin Multimineral Over 50 Old)

روزانه 2 عدد کپسول بعد از غذا با مقدار کافی آب یا طبق تجویز پزشک مصرف شود.

تعداد :  60 عدد

کشور سازنده: ایران

قیمت: 107 هزار تومان


26-مکمل تقویتی آقایان من (Men Health Supplement)

مکمل تقویتی من

تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماری ها تولید انرژی و افزایش قوای جسمانی و ذهنی بازسازی و ارتقاء قوای جنسی

روش مصرف: مقدار و طول دوره مصرف این فرآورده توسط پزشک معالج تعیین می گردد. بزرگسالان روزانه 1-2 عدد قرص همراه با غذا مصرف نمایند.

قیمت: 121 هزار تومان

کشور سازنده: ایران

تعداد :  30 عدد


27-انرژکس ( 30 عددي ) Energe X

مولتی ویتامین انرژیکس

افرایش انرژی بدن مقابله با عوارضی ناشی از استرس

روش مصرف: روزی یک قرص همراه با غذا میل شود.

قیمت:  97 هزار تومان

تعداد : 30 عدد

کشور سازنده: استرالیا


28-مولتی ویتامین اسپرت (Multi Vitamin Sport)

مولتی ویتامین اسپرت

حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مغذی تامین کننده املاح مورد نیاز بدن رشد و نگهداری بافت های بدن تقویت قدرت بینایی سلامت پوست و مو بهبود فعالیت دستگاه های مختلف بدن

روش مصرف : به عنوان مکمل غذایی روزانه 1 عدد قرص همراه با یک لیوان آب و یا طبق دستور پزشک مصرف شود.

قیمت: 105 هزار تومان

تعداد : 100 عدد

کشور سازنده:  ایران


28-دیابتون (Diabetone)

دیابتون

بدون گلوتن،لاکتوز،نمک، رنگ مصنوعی و نگهدارنده تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن جهت حفظ سلامت کامل و تناسب اندام و مناسب برای افراد دیابتی

روش مصرف : ​ روزی یک عدد قرص همراه با یک لیوان آب میل شود.

قیمت:  108 هزار تومان

تعداد :  30 عدد

کشور سازنده: انگلستان


29-دیافیت (DiaFit)

مولتی ویتامین دیافیت

حاوی 20 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن،  مولتی ویتامین مناسب برای افراد مبتلا به دیابت

روش مصرف:  روزانه 1 عدد همراه غذا یا پس از غذا با مقدار کافی آب

قیمت: 89 هزار تومان

تعداد : 60 عدد

کشور سازنده:  آلمان


30-نوترارست (NutraRest)

مولتی ویتامین نوترارست

کاهش اضطراب و استرس های فیزیکی - ارتقاء سلامت عمومی

روش مصرف : به عنوان مکمل غذایی روزانه 3 عدد قرص با یک لیوان آب مصرف شود .

قیمت:  96 هزار تومان

تعداد : 90 عدد 

کشور سازنده: ایران


31-مولتی بان (Multiban)

مولتی بان

مولتی ویتامین و مولتی مینرال

روش مصرف :  روزی 1 کپسول همراه با غذا و آب فراوان مصرف شود.

قیمت: 65 هزار تومان

تعداد : 60 عدد

کشور سازنده: ایران


32-اورامین اف (Oramin F)

اورامین اف

تقویت قوای جسمی و جنسیتقویت سیستم ایمنی محرک سیستم اعصاب مرکزی خواص ضد دیابتیدرمان اختلالات یائسگی فعالیت خون سازی ضد استرسحاوی مقادیر فراوانی از پروتئین و ویتامین ها

روش مصرف : در کودکان بالای 12 سال و بزرگسالان روزانه 1 کپسول

قیمت:  78 هزار تومان

تعداد : 30 عدد 

کشور سازنده: کره

خلاصه

مولتی ویتامین ها قطعا منجر به سلامتی نمی شوند. در حقیقت، شواهدی مبنی بر بهبود سلامتی با مصرف مولتی ویتامین ها وجود ندارد و حتی در برخی موارد، مصرف آنها باعث ایجاد آسیب می شود. اگر کمبود مواد مغذی دارید، بهتر است از مکمل آن ماده مغذی خاص استفاده کنید. مولتی ویتامین ها حاوی بسیاری از مواد مغذی هستند، که به اکثر آنها نیازی ندارید.

علاوه بر این، نباید برای رفع رژیم غذایی ضعیف مولتی ویتامین مصرف کنید. داشتن یک رژیم متعادل حاوی مواد غذایی تازه و کامل، به احتمال زیاد سلامت طولانی مدت شما را تضمین می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو