دانلود بازی Flutter Bombs برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Flutter Bombs برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

126

1398/8/29

05:26


تجربه ای که بازی Flutter Bombs به شما می دهد، به نوعی نشان دهنده خشم طبیعت است. در این شوتر بالا به پایین باید تا می توانید از تاکتیک های منحصر به فرد استفاده کنید و محیط را مورد بمباران نیروهای خود قرار دهید. قدرتمندترین سلاح ها هم به شما داده می شود و می توانید در مبارزاتی که به صورت انتخابی است، استفاده کنید. برای نبرد با باس ها عجله نکنید و تا می توانید در فضای بازی جا به جا شوید. این جا به جا شدن اهمیت بالایی به خاطر سرعت بازی دارد و رفته رفته هم سختر تر می شود. گیم پلی بازی قوانین خاصی دارد و براساس شرایط عوض می شودو حتی محیط رنگی بازی هم دچار تغییر شده موانع آن هم عوض می شود. شما با داشتن یک سفینه براحتی می توانید باران گلوله ها را روی سر دشمنان خود سوار کنید و تهدیدات هوایی را دفع کنید.

Flutter Bombs PC-PLAZA

دانلود-بازی-Flutter-Bombs

بازی Flutter Bombs یک هرج و مرج حسابی است و قرار است که آن را در فضایی پویا و ناب تجربه کنید. این بازی اعتیادآور است و یک تجربه آرکید ناب محسوب می شود. دشمنان شما هم قدرتمند ظاهر می شوند و معمولا روی اعصاب بازیکنان هستند. زیبایی عجیبی در محیط های بازی دیده می شود و با عوض شدن این محیط ها هم همچنان همین قضیه را در بازی می بینیم. سازندگان تلاش زیادی برای تجربه بصری ناب کرده اند و بدین ترتیب نمایش گلوله ها و بمب ها در بازی عالی است. حتی گاهی اوقات محیط بازی منفر می شود و شما تنها باید با حجم عظیمی از گلوله ها به سمت دشمنان خود حرکت کنید. باس ها هم معمولا جثه بسیار بزرگی دارند و در قالب حیواناتی موذی همچون عنکبوت های بزرگ دیده می شوند. حتی می توانید ضربات قلب و میران اکسیر قدرت باقی مانده را کنترل کنید و با شکست دشمنان نیروی دوباره ای به خود بگیرید.

info

Experience nature’s wrath in this top down twin stick shooter. Unlock up to 10 different wingsets each with a unique bombing tactic. Unleash fury with powerful weapon upgrades in campaign, survival and boss rush modes. Flutter Bombs offers unique gameplay that twists the standard rules of a twin-stick. With players choosing whether it’s advantageous to collect nectar or not based on environmental conditions in the field of play, players can dominate the game by collecting only the nectar they need.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: i5 2.8 Ghz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 equivalent DX11 GPU

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Flutter Bombs-PLAZA با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو