دانلود بازی Stranded Deep برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Stranded Deep برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

257

1398/8/29

06:01


بازی Stranded Deep محلی برای آزمایش مهارت های زنده ماندن شما آنهم وقتی است که نمی توانید از کسی کمک بگیرید و خودتان تنها هستید. در این ماجراجویی جهان باز شما از یک سقوط مرموز هواپیما جان سالم به در برده اید و در پهنه وسیعی از اقیانوس آرام و در جزیره ای ناشناخته قرار گرفته اید. حال شما در معرض محاصره خطرات مختلف قرار دارید و باید از بهترین مهارت های خود استفاده کنید. بدون توجه به هیچ چیزی به دنبال سلاح نبرد و غذا برای روزهایی باشید که در نهایت نجات پیدا خواهید کرد. تمام کارهایی که می توانید انجام دهید در ساختن و ساز، مهارت های مختلف، زنده ماندن و فرار خلاصه شده است و می توانید از تمام المان های مختلفی استفاده کنید. اسلحه و سرپناه برای خود بسازید و از حیوانات دریایی برای خود تغذیه کنید. گرسنگی و تشنگی موارد بسیار مهمی هستند که باید به آنها توجه کنید و مدام خودتان را به روزهای آینده برسانید. موجودات خطرناک به شما حمله می کنند و نباید زمان را از دست بدهید. از چوب درختان هم می توانید استفاده کنید و برای خود ابزار آلاتی برای شکار و دفاع از خود بسازید.

Stranded Deep PC-PLAZA

دانلود-بازی-Stranded-Deep

تعامل و مدیریت اهمیت زیادی در بازی Stranded Deep دارد و باید مدام خودتان را شفا دهید و روزهای بیشتری زنده بمانید. هنر ساخت و ساز را یاد بگیرید و فراموش نکنید که نترس بودن هم اهمیت بالایی برای زنده ماندن دارد. قطعات ساختمانی زیادی در اختیار شما قرار دارد و گویا قرار است این جزیره را به دنیای عظیمی تبدیل کنید که شما هم رهبر آن هستید. از یک خانه آجری به ساخت و سازهای عجیبی خواهید رسید و بازی هم انگیزه لازم را برای پیشروی بیشتر به شما خواهد داد.

در ادامه ی بازی شما باید کم کم برای خود یک قایق بسازید تا بتوانید به جزایر دیگر بروید و در نهایت مقدمات نجات خود را فراهم کنید. دنیای شما نیاز به اکتشاف دارد و یکی از جذاب ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. از جمله این اکتشافات می توان به کشتی های مسافرتی و باری اشاره کرد که اطراف جزیره غرق شده اند و حال شما می توانید اقلام زیادی را از آن ها کسب کنید. اما باید مراقب حیواناتی همچون نهنگ و کوسه باشید و با سلاح و تفکر استراتژیک پیش بروید. گویا شما اولین کسی نیستید که در این جزیره حضور پیدا کرده اید و می توانید به پناهگاه کسانی بروید که قبل از شما وجود داشته اند و موفق به زنده ماندن نشده اند. المان های بیشماری در بازی دیده می شود و کم کم منویی را خواهید دید که گسترش پیدا می کند و کارهای شما هم زیادتر می شود. مهمترین خوبی ای که این المان ها دارند در ایجاد انگیزه برای ادامه دادن هستند و مطمئن باشید که هیچ گاه از بازی دلسرد نخواهید شد.

info

In the aftermath of a mysterious plane crash, you are stranded in the vast expanse of the Pacific Ocean. Alone, without any means to call for help, you must do what you can to survive.

Explore underwater and on land as you hunt for supplies to craft the tools, weapons, and shelter you’ll need to stay alive. Stay sharp: hunger, thirst, and exposure conspire against you as you brave treacherous elements and the dangerous creatures of the Pacific.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista or higher

Processor: 1.8GHz Intel dual-core and above

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD5500 and later. Minimum 512MB VRAM. Pixel Shader 3.0 support. Deferred lighting support (most 2005 and later cards support deferred lighting)

DirectX: Version 9.0c

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 or higher

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX600 or ATI HD7000 series with 2GB VRAM

DirectX: Version 9.0c

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Stranded Deep-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو