طرز تهیه اسموتی رژیمی معرکه برای چربی سوزی و کاهش وزن

طرز تهیه اسموتی رژیمی معرکه برای چربی سوزی و کاهش وزن


منبع: آرگا

156

1398/9/1

20:40


اگر به دنبال روش هایی جهت لاغرشدن و از بین بردن چربی شکم تان هستید با کمک اسموتی رژیمی می توانید به وزن ایده آل تان برسید، طرز تهیه اسموتی رژیمی بسیار ساده می باشد و به راحتی می توانید این نوشیدنی خوشمزه را تهیه و نوش جان کنید.

اسموتی یکی از انواع نوشیدنی های سرد و خوشمزه می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و برای لاغری و کاهش وزن بسیار مناسب است، در ادامه مطلب به شما عزیزان طرز تهیه اسموتی رژیمی را آموزش خواهیم داد.

در مطالب قبلی به شما عزیزان طرز تهیه اسموتی گلابی، اسموتی پرتقال و اسموتی انار را آموزش دادیم در این مقاله شما را با طرز تهیه اسموتی رژیمی آشنا خواهیم کرد.

 آموزش طرز تهیه اسموتی رژیمی

طرز تهیه اسموتی رژیمی با طعم های بی نظیر

برای رسیدن به وزن ایده آل به خاطر داشته باشید که تغییر سبک زندگی، ورزش منظم و رژیم سالم تاثیر فوق العاده ای دارد در این مقاله به شما عزیزان طرز تهیه چند اسموتی رژیمی را آموزش خواهیم داد.

 اسموتی زغال اخته

در روش تهیه اسموتی رژیمی زغال اخته، ابتدا یک فنجان زغال اخته یخ زده بدون شکر را با یک فنجان شیر خامه گرفته و رقیق به مدت یک دقیقه داخل مخلوط کن قرار دهید سپس مخلوط حاصل را داخل لیوان بریزید و به آن یک قاشق غذا خوری روغن کتان ارگانیک که با روش کلدپرس استخراج شده است اضافه کنید و هم بزنید این نوشیدنی برای میان وعده بسیار مناسب است.

روش تهیه اسموتی رژیمی

 اسموتی کره بادام زمینی و موز

از دیگر اسموتی های رژیمی که برای میان وعده بسیار مناسب است اسموتی کره بادام زمینی و موز است از این رو نصف فنجان شیر بدون چربی، نصف فنجان ماست ساده بدون چربی، یک چهارم موز بسیار رسیده، دو قاشق غذا خوری کره بادام زمینی طبیعی و بدون نمک، یک قاشق غذا خوری عسل و چهار تکه یخ را داخل مخلوط کن قرار دهید و پس از یک دست شدن همه مواد آن را داخل یک لیوان بلند بریزید و نوش جان کنید.

 اسموتی شکلات و تمشک

در روش تهیه اسموتی شکلات و تمشک نصف فنجان شیر خامه گرفته یا شیر سویا، یک چهارم فنجان چیپس شکلات، یک فنجان تمشک تازه، صد و هفتاد گرم ماست وانیلی و یک مشت یخ یا یک فنجان تمشک یخ زده را داخل مخلوط کن قرار دهید و اجازه دهید مواد به مدت یک دقیقه با یکدیگر مخلوط شوند سپس داخل یک لیوان ریخته و به عنوان میان وعده سرو نمایید.

طرز تهیه اسموتی رژیمی لاغر کننده

 اسموتی هلو

یک اسموتی رژیمی دیگر که برای میان وعده بسیار مناسب است اسموتی هلو می باشد که در روش تهیه آن ابتدا باید یک فنجان شیر خامه گرفته و یک فنجان هلوی یخ زده بدون شکر را داخل مخلوط کن قرار دهید و پس از زمان یک دقیقه مخلوط حاصل را داخل لیوان بریزید و به آن روغن کتان اضافه کرده و هم بزنید.

طرز تهیه اسموتی رژیمی با روش های ساده

 اسموتی لیمو و پرتقال

در طرز تهیه اسموتی رژیمی لیمو و پرتقال یک فنجان شیر خامه گرفته یا شیر سویا، ۱۷۰ گرم ماست لیمویی، یک عدد پرتقال متوسط پوست کنده و قطعه قطعه شده و یک مشت یخ را به مدت یک دقیقه داخل مخلوط کن قرار دهید سپس مخلوط به دست آمده را داخل لیوان ریخته و به آن یک قاشق غذا خوری روغن کتان اضافه کرده و هم بزنید.

اسموتی انبه

اسموتی انبه یک نوشیدنی رژیمی مناسب می باشد فقط کافی است یک چهارم فنجان آووکادوی رسیده و له شده را به همراه یک چهارم فنجان انبه قطعه قطعه شده، نصف فنجان آب انبه، یک چهارم فنجان ماست وانیلی بدون چربی، یک قاشق غذا خوری شکر، یک قاشق غذا خوری آب لیمو ترش تازه گرفته شده و شش تکه یخ را داخل مخلوط کن بریزید و پس از یکدست شدن همه مواد آن را داخل لیوان بلند ریخته و در صورت تمایل با تکه های انبه و توت فرنگی تزیین نمایید.

اسموتی بسیار خوشمزه و رژیمی

 اسموتی سیب

به منظور لاغری و کاهش می توانید اسموتی رژیمی سیب را امتحان کنید، نصف فنجان شیر خامه گرفته یا سیر سویا، یک عدد سیب متوسط پوست کنده و خردشده، صدو هفتاد گرم ماست وانیلی، یک قاشق چای خوری ادویه پای سیب، دو قاشق غذا خوری کره بادام هندی و یک مشت یخ را داخل مخلوط کن قرار دهید و اجازه دهید به مدت یک دقیقه تمام مواد با هم مخلوط شوند سپس داخل لیوان مورد نظر تان را بریزید و با قاشق میل نمایید.

 اسموتی توت فرنگی

در طرز تهیه اسموتی رژیمی توت فرنگی ابتدا یک فنجان شیر خامه گرفته را با یک فنجان توت فرنگی یخ زده بدون شکر داخل مخلوط کن قرار دهید سپس آن را داخل یک لیوان ریخته و به آن دو قاشق چای خوری روغن بذر کتان ارگانیک که با روش پرس سرد استخراج شده است اضافه کرده و هم بزنید.

نحوه تهیه اسموتی رژیمی

 اسموتی کیوی

کیوی دارای مقدار فراوانی فیبر است که برای از بین بردن چربی شکم گزینه بسیار مناسبی است، یک عدد کیوی پوست کنده را به همراه پنجاه گرم برگ کاهو، صدو پنجاه گرم برگ اسفناج و یک قاشق سوپ خوری عسل داخل مخلوط کن بریزید تا همه مواد با هم به آرامی مخلوط شوند.

 اسموتی آناناس

در طرز تهیه اسموتی رژیمی آناناس ابتدا یک فنجان شیر خامه گرفته را با چهار اونس تکه های کنسرو آناناس و یک مشت یخ داخل مخلوط کن بریزید و پس از زمان یک دقیقه داخل لیوان ریخته و به آن یک قاشق غذا خوری روغن کتان که با روش کلد پرس استخراج شده است اضافه کنید و به عنوان یک میان وعده مناسب میل نمایید.

کاهش وزن به کمک اسموتی رژیمی

اسموتی کرفس

اسموتی کرفس به از بین بردن چربی شکم کمک زیادی می کند از این رو ساقه کرفس خرد شده را به همراه سیب سبز خرد شده، اسفناج تازه خرد شده، یک بند انگشت زنجبیل تازه، جعفری تازه، خیار خرد شده و آب لیمو ترش و یک فنجان آب لیمو ترش و زنجبیل را داخل مخلوط کن بریزید و به آرامی همه مواد را با هم مخلوط کنید.

اسموتی زغال اخته و ماست وانیلی

این اسموتی یک میان وعده مناسب برای افرادی می باشد که تمایل به کاهش وزن دارند، در طرز تهیه اسموتی رژیمی زغال اخته و ماست وانیلی ابتدا یک فنجان شیر خامه گرفته شده، صد و هفتاد گرم ماست وانیلی، یک فنجان زغال اخته تازه و یک مشت یخ را به مخلوط کن اضافه کنید و پس از زمان یک دقیقه داخل لیوان ریخته و به آن یک قاشق غذا خوری روغن کتان بیافزایید و هم بزنید.

نحوه تهیه اسموتی رژیمی

در این بخش از مطلب قصد داشتیم طرز تهیه چند اسموتی خوشمزه و پرطرفدار در جهت لاغری و کاهش وزن را به شما عزیزان آموزش دهیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نوشیدنی می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو