قیمت شورولت تِریل بلیزر 2021 مشخص شد!

قیمت شورولت تِریل بلیزر 2021 مشخص شد!


منبع: فوت و فن

222

1398/9/3

21:30


قیمت شورولت تِریل بلیزر 2021 مشخص شد!

آیا شما هم مدل جدید شورولت تریل بلیزر را زیر نظر داشته‌اید و در این فکر بوده‌اید که این شاسی بلند با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

باید بگوییم که بیش از این نیازی نیست که ذهن خود را درگیر این پرسش کنید چرا که کمپانی شورولت قیمت اولیه‌ی جدید‌ترین شاسی بلند کوچک خود را اعلام کرده و به طور خلاصه باید گفت که مدل تریل بلیزر خودرویی ارزان قیمت خواهد بود.

چرا که به گفته‌ی این خودرو ساز آمریکایی این شاسی بلند با قیمتی کمتر از 20,000 دلار روانه‌ی بازار خواهد شد که بسیار ارزان قیمت در نظر گرفته می‌شود.

البته این قیمت تنها نقطه‌ی شروع قیمت گذاری این خودرو محسوب می‌شود، چرا که در میان مدل تریل بلیزر RS با ظاهری اسپورت و مدل زمخت‌تر تریل بلیزر Activ تریم‌ها و آپشن‌های مختلفی برای انتخاب وجود خواهند داشت.

قبل از آن که به سراغ جزئیات بیشتر در رابطه با این خودرو برویم بهتر است به تغییراتی که کمپانی شورولت در شاسی بلند‌های خود ایجاد کرده اشاره کنیم.

اگرچه مدل قدیمی بلیزر در مقایسه با مدل پیشین تریل بلیزر کوچک‌تر بود و هر دو مدل به عنوان تراک‌هایی با بدنه‌ی سوار شده بر روی اسکلت ساخته شده بودند اما با این حال به عنوان خودرو‌های کراس اور، مدل جدید تریل بلیزر به لحاظ اندازه نسبت به مدل جدید بلیزر کوچک‌تر می‌باشد.

این خودرو به حدی کوچک است که به لحاظ جایگاه در خط تولید در حال رشد خودرو‌های کراس اور این برند که اکنون متشکل از پنج خودرو بوده و مدل تراورس را در صدر خود می‌بیند، در میان دو مدل ترکس و اِکوئینوکس قرار گرفته است.

اما در دوره‌ای که خودرو‌هایی همچون فورد موستانگ و میتسوبیشی ایکلیپس نیز قابلیت تبدیل شدن به خودرو‌های کراس اور را دارند، شک داریم که طبقه بندی بر اساس نام گذاری و یا اندازه دیگر بیش از این اهمیت داشته باشد.

تریل بلیزر که به لحاظ سبک بر اساس طراحی مدل بلیزر ساخته شده به دنبال جلب نظر محدوده‌ی گسترده‌تری از سلیقه‌ها می‌باشد.

ورژن RS این خودرو از ویژگی‌هایی همچون پنجره‌ی مشبک، سقف مشکی رنگ، و اسپلیتر جلویی برخوردار بوده در حالیکه مدل صحرایی‌تر Activ از یک سقف سفید رنگ متضاد همراه با ریل‌ها، پنجره‌ی مشبک با انشعابات افقی، سپر منحصر به فرد خود، و سیستم سوسپانسیون اختصاصی به همراه تایر‌های آفرودی سواری شده بر روی چرخ‌های آلیاژی 17 اینچی بهره می‌برد.

با این حال گزینه‌های قابل انتخاب خریداران به همین جا محدود نمی‌شود.

مشتریان همچنین می‌توانند از میان دو موتور 1.2 لیتری و 1.3 لیتری توربو شارژ با توان تولید تا 155 اسب بخار قدرت انتخاب کنند.

جزئیات فنی کامل این خودرو هنوز منتشر نشده‌اند اما هر دو موتور به یک سیستم انتقال قدرت CVT متصل‌اند که ورژن مجهز به موتور بزرگ‌تر و سیستم حرکتی دو دیفرانسیل از آپشن گیربکس نُه سرعت اتوماتیک نیز برخوردار خواهد بود.

علاوه بر این در این خودرو لیست بلندی از سیستم‌های ایمنی، کمک راننده، و اطلاعاتی سرگرمی نیز به صورت پیش فرض و دلخواه نیز ارائه خواهند شد و مطمئناً این آپشن‌ها قیمت این خودرو را از شروع قیمت زیر 20,000 دلاری آن فراتر خواهند برد اما با این حال این خودرو برای رسیدن به شروع قیمت 23,800 دلاری مدل اکوئینوکس و قیمت 28,800 دلاری مدل بلیزر فاصله‌ی زیادی دارد.

به گفته‌ی کمپانی شورولت جزئیات بیشتر در رابطه با قیمت تریم‌های مختلف و همچنین سیستم پیشرانه‌ی آن‌ها همزمان با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی این خودرو منتشر خواهد شد و بهار سال آینده نیز برای تحویل سفارشات به مشتریان تعیین شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو