فیلم The Batman: جان تورتورو نقش کارماین فالکون را بازی خواهد کرد

منبع: گیمفا

151

1398/9/3

21:32


فیلم The Batman: جان تورتورو نقش کارماین فالکون را بازی خواهد کرد

یک شخصیت بد دیگر به فیلم کامیک بوکی The Batman «بتمن» اضافه شد. مت ریوز (Matt Reeves) کارگردان فیلم اعلام کرد جان تورتورو (John Turturro) نقش کارماین فالکون ارباب دنیای خلافکاران گاتهام را در این فیلم بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

قبلا تام ویلکینسون (Tom Wilkinson) در فیلم Batman Begins «بتمن آغاز می‌کند» ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) و جان دومان (John Doman) در سریال Gotham «گاتهام» نقش فالکون را بازی کرده بودند.

تورتورو بازیگر توانایی است که برای بازی در سریال Monk برنده امی و برای بازی در Quiz Show و The Night Of «آن شب» نامزد جایزه گلدن گلوب شده است. او با فیلمسازان بزرگی از جمله اسپایک لی (Spike Lee) در فیلم Do the Right Thing «کار درست را انجام بده» و برادران کوئن (Coen Brothers) در چندین فیلم مثل The Big Lebowski «لبوفسکی بزرگ» و O Brother, Where Art Thou همکاری داشته است. او سابقه حضور در فیلم‌های بلاک باستری را هم با حضور در چهار فیلم فرنچایز Transformers «تبدیل شوندگان» دارد.

ریوز گروه بازیگران خیلی خوبی برای فیلم جدیدش دور هم جمع کرده که شامل رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش بروس وین/بتمن، زوئی کراویتز (Zoe Kravitz) در نقش کت‌وومن، پل دینو (Paul Dano) در نقش ریدلر، اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش کمیسر گوردون و کالین فارل (Colin Farrell) در نقش پنگوئن هستند.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو