با هتل آتلانتیس دبی بیشتر آشنا شوید

با هتل آتلانتیس دبی بیشتر آشنا شوید


منبع: آرگا

221

1398/9/4

12:10


هتل آتلانتیس دبی یکی از هتل های ۵ ستاره و لوکس است که اطراف آن را سواحل شنی پر کرده اند بیشتر گردشگران این هتل را با چشم اندازهای رویایی و فوق العاده آن می شناسند که همانند آکواریومی درون آب است.

در جزیره نخل جمیرا هتلی با مجهزترین امکانات واقع شده است بخش های مختلف این هتل توجه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است آکواریوم زیر آب، منطقه شنای دلفین ها و پارک آبی از بخش های جذاب و جدید هتل آتلانتیس دبی هستند که بسیار دیدنی می باشند. این هتل دارای ۱۵۳۹ اتاق است و نوع معماری آن برگرفته از معماری های عربی و اقیانوسی است به همین دلیل می توان آن را در شمار نایاب ترین هتل های منطقه دانست. ویوی زیبایی که در این هتل و اطراف آن وجود دارد بسیار خیره کننده است درون هتل نیز رستوران مجهز با ارائه به روزترین غذاها و منو در حال خدمت رسانی به بازدیدکنندگان خود است.

آشنایی با هتل آتلانتیس دبی:

بی شک یکی از جاذبه های دیدنی که می توانید این هتل ۵ ستاره مشاهده کنید پارک آبی آکواونچر است که از جمله بزرگترین پارک های آبی در خاورمیانه است و دارای سرسره های متعدد و مهیج است با ارائه به روزترین و مهیج ترین تفریحات آبی می تواند توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند. در سوی دیگر این هتل خدمات جدید سونا و ماشاژ با وجود مربی مجرب در باشگاه امکانات بیشتری را در اختیار گردشگران هتل قرار می دهد.

 هتل آتلانتیس چه امکاناتی دارد

برای راحتی مسافران هتل آتلانتیس دبی خدماتی همچون استقبال فرودگاهی، محل نگهداری از کودک، واکس زدن کفش، خشکشویی، اتوکشی و … ارئه می شود که شاید در کمتر هتلی این خدمات وجود داشته باشند. این هتل به قدری در دبی ارزشمند و شناخت شده است که برخی از قرارهای کاری مهم در این هتل برگزار می شود. گردشگران عزیز می توانند سفری لاکچری با اقامت در هتل های عجیب در دنیا داشته باشند که این هتل یکی از هتل های شناخته شده دنیا است.

 هتل آتلانتیس دبی

نزدیک بودن شیک ترین مراکز خرید به این هتل راحتی مسافران را به همراه دارد و فاصله آن با برج خلیفه نیز ۲۵ دقیقه است که یکی از شناخته شده ترین برج های دبی در دنیا است. در فاصله ای نزدیک به هتل نیز می تواند از سواحل د÷یدنی جزیره نخل جمیرا دیدن کنید و از تفریجات آبی و غذاهای آن استفاده نمایید.

 هتل آتلانتیس و تفریحات آبی

این هتل در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است و تمامی امکانات لازم را دارد در بخش هایی از این هتل مراسم عروسی با مجهزترین و شیک ترین امکانات برگزار می شود. همچنین این هتل دارای رستوران های متعددی است که از جمله آن ها می توان به رستوران هاکاسن، نوبو، کالیدوسمپوت، اوسیانو و رستوران سنتی اشاره کرد هکه غذاهای مختلفی در رستوران های هتل آتلانتیس دبی سرو دیدنی های دبی می شود.

امکانات هتل آتلانتیس

از مکان های دیدنی دبی که در اطراف این هتل هستند می توان به برج خلیفه، دبی فریم، دبی مال و مراکز خرید اشاره کرد این هتل ۲۲ طبقه بهترین سرویس های خواب و بهداشتی را در اختیار گردشگران می گذارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو