آموزش مرحله به مرحله قرینه سازی ابرو با سه روش متفاوت

آموزش مرحله به مرحله قرینه سازی ابرو با سه روش متفاوت


منبع: آرگا

286

1398/9/5

10:35


در این مطلب قرینه سازی ابرو ها با سه روش مختلف را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید مهارت لازم را در زمینه قرینه کردن ابروها بدست آورید.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که ابروهایتان شبیه به یکدیگر نیست می توانید با انجام دادن چند مرحله ساده ابروهای خود را قرینه کنید. برای قرینه سازی ابرو روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید با انتخاب یکی از این روش ها به راحتی ابروهای خود را شبیه به یکدیگر نمایید و زیبایی صورت و ابروهایتان را چند برابر کنید.

روش هایی برای قرینه سازی ابرو

فرم ابرو تاثیر زیادی در جذابیت ابروها دارد و به زیبایی فرم صورت نیز کمک زیادی می کند همچنین اگر ابروهای شما دارای فرم مناسبی باشند حالت چشم هایتان نیز زیباتر به نظر می رسد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل ابرو های خود توجه لازم را داشته باشید و ابروهایتان را به گونه ای فرم و حالت دهید که با یکدیگر قرینه شوند. در ادامه با سه روش برای قرینه سازی ابرو در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید تبحر لازم را در زمینه قرینه کردن ابروها بدست آورید.

قرینه کردن ابرو

آموزش قرینه کردن ابروها

امروزه روش های زیادی برای آرایش کردن ابروها نظیر هاشور ابرو و سایه ابرو و تاتو ابرو وجود دارد و شما می توانید با توجه به فرم ابروهای خود یکی از این روش ها را برای اصلاح فرم ابروهایتان انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که قبل از انتخاب هر یک از این روش ها ابتدا باید ابروهایتان را قرینه کنید سپس از بین روش های ذکر شده یکی را انتخاب نمایید و نسبت به اصلاح فرم ابروهای خود اقدام کنید.

قرینه کردن ابرو ها با سه روش

روش اول : استفاده از ریمل ابرو و دستمال کاغذی 

۱. ابتدا دستمال کاغذی را روی بخش پایینی ابروهایتان قرار دهید و با استفاده از ماژیک قسمت های ابتدا و وسط و انتهای ابروهایتان را نشانه گذاری نمایید. توجه داشته باشید که به جای استفاده از دستمال کاغذی می توانید از کاغذ یا پارچه ای تمیز نیز استفاده کنید.

۲. در این مرحله از قرینه سازی ابرو ها دستمال کاغذی را در قسمت بالایی ابروها ( پیشانی ) قرار دهید و دوباره انتها و ابتدا و وسط بالای دو ابرو را در یک راستا علامت گذاری نمایید و با مقایسه کردن علامت هایی که زده اید مطمئن شوید که ابروهای شما کاملا متقارن هستند.

۳. در مرحله بعدی قرینه سازی ابرو ها نقاطی که مشخص کرده اید را به یکدیگر وصل نمایید. دو قله ابروهایتان را باید به یکدیگر وصل کنید و دو تاج ابروی متقارن شده را نیز باید به صورت موازی به یکدیگر وصل نمایید.

۴. از ریمل مخصوص رنگ ابرو برای کشیدن ابروهای خود استفاده نمایید سپس بخش هایی که از قاب ابروها بیرون مانده اند را به کمک موچین اصلاح نمایید و موهای اضافه را بردارید.

روش قرینه کردن ابرو

روش دوم : قرینه کردن ابرو ها به کمک مداد چشم 

۱. در ابتدای کار تاج ابروهایتان را مشخص نمایید که برای مشخص کردن تاج ابروها باید مداد یا خط کشی را در کنار پره بینی خود قرار دهید به شکلی که به صورت عمود از گوشه داخلی چشم هایتان بگذرد توجه داشته باشید که نقطه تلاقی ابروها با خط کش نقطه ای می باشد که ابرو از آن قسمت شروع می گردد.

۲. برای کشیدن قسمت دنباله ابرو باید مداد را در کنار پره بینی قرار دهید به صورتی که مداد از گوشه خارجی چشم ها بگذرد. نقطه تلاقی مداد با دم ابروها نقطه ای می باشد که انتهای ابرو را مشخص می نماید و این نقطه متعادل ترین اندازه دم ابرو را مشخص می کند.

۳. در این مرحله از قرینه سازی ابرو ها برای قوس ابروها که ۲/۳ جذابیت ابروها به حالت قوس بستگی دارد می توانید یک مداد را از سمت پره بینی به سمت عنبیه چشم هایتان قرار دهید که در این صورت نقطه ای که ابروهای شما را قطع می کند مکان صحیح قوس دادن به ابروها می باشد. قوس دادن به ابروها نیز باید از جلوی صورت انجام گیرد و سر نیز نباید در حالت نیم رخ قرار داشته باشد.

قرینه سازی ابروها به کمک مداد چشم

روش سوم : استفاده از کولیس و خط کش قرینه سازی 

۱. ابتدا نقطه وسط پیشانی و بین دو ابرو را مشخص نمایید سپس خط کش قرینه سازی را در بالای ابروهایتان و روی پیشانی قرار دهید و نقطه وسط که همان نقطه صفر است را مطابق با خطی که مشخص کرده اید بین دو ابروها قرار دهید.

۲. به کمک خط کش و ماژیک یا مداد ابرو در نقطه ای که ابروها شروع می شوند خطی را به شکلی بکشید که از نقطه صفر روی خط به یک میزان تا قسمت هر دو تاج ابرو فاصله داشته باشد.

۳. خط وسط خط پیشانی تان را تا قسمت قوس ابرو علامت گذاری کنید که در این صورت باید از همان نقطه صفر به یک میزان فاصله تا قوس ابروها تعیین شود. خط وسط پیشانی را هم تا دنباله ابروها اندازه بگیرید که در این صورت سه اندازه گیری از قسمت وسطی ابروها صورت می گیرد.

۴. در این مرحله از قرینه سازی ابروها باید بالا پایین بودن ابروهایتان را چک کنید که به کمک کولیس می توانید خط ها را به یکدیگر وصل نمایید که یک خط مستقیم از قسمت قوس یک ابرو باید به قسمت قوس دیگر ابرو وصل شود تا بالا و پایین بودن ابروها مشخص گردد سپس می توانید یک خط به موازات نقطه بالای تاج یک ابرو به نقطه بالای تاج ابروی دیگر وصل نمایید و همین کار را به صورت مشابه برای نقطه پایینی تاج ابروها انجام دهید تا دو ابروی شما در یک راستا قرار بگیرند.

قرینه کردن ابرو ها با سه روش ساده

۵. مطابق قابی که ایجاد کرده اید ابروهایتان را تمیز نمایید و در صورت تمایل از هاشور یا تاتو استفاده کنید همچنین می توانید به کمک ریمل یا مداد ابرو نیز به ابروهای خود شکل و حالت موقتی را بدهید.

مدل ابروی دخترانه

توجه داشته باشید که برای قرینه سازی ابرو ها باید به فرم صورت خود توجه داشته باشید تا بتوانید ابروهایتان را به کمک مدلی مناسبی قرینه کنید همچنین در صورت تمایل می توانید برای قرینه کردن ابروها از کانسیلر استفاده نمایید تا خط ها به وضوح مشخص شوند و اگر ابروهای شما کم پشت است یا قسمتی از آن ها ریخته باید ابتدا به تقویت رشد ابروها بپردازید سپس اقدام به برداشتن و قرینه کردن آن ها نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو