درخواست رسمی ویلموتس برای فسخ قرارداد/ او باید تا خرداد بماند

منبع: دوستان

76

1398/9/5

12:24


سخنگوی فدراسیون فوتبال: آقای ویلموتس طبق قرارداد حتما تا پایان بازی های تیم ملی در خردادماه در ایران باشد ولی در این مدت زمان کمتری بوده است که آنهم به خاطر تاخیر در پرداخت پولش بوده است. البته الان الزام قطعی است که در ایران باشد.

www.dustaan.com درخواست رسمی ویلموتس برای فسخ قرارداد/ او باید تا خرداد بماند

ارتباط با سرمربی تیم ملی بر عهده دپارتمان بین الملل فدراسیون است. بعد از بازی با عراق مکاتبات و مذاکرات متعددی صورت گرفت و ادامه دارد. در بحث فرایند قراردادی بین ویلموتس و فدراسیون تنها چیزی که ممکن است موردنظر ایشان باشد بحث دیرکرد در پرداخت حقوق بوده است.

شرط جدیدی مطرح نشده است بلکه شروط بندهای قرارداد مدنظر است. مثلا نظارت بر تیم های ملی دیگر، بحث حضور در مسابقات لیگ و جلساتی که در همایش های مختلف فدراسیون است.

ویلموتس طبق قرارداد حتما تا پایان بازی های تیم ملی در خردادماه در ایران باشد ولی در این مدت زمان کمتری بوده است که آنهم به خاطر تاخیر در پرداخت پولش بوده است. البته الان الزام قطعی است که در ایران باشد.

مارک ویلموتس قبل از بازی با عراق تقاضای فسخ رسمی قراردادش را داده بود، این درخواست به این خاطر بود چون دو ماه از عدم پرداخت مطالبات به این مربی گذشته بود ولی فدراسیون توانست این پرداخت را داشته باشد و از دید من، فسخ قرارداد از سوی ایشان منتفی است.

به زودی جلسه ای بین آقای ویلموتس و وکلایش با فدراسیون برگزار می شود. در این جلسه در امتداد جلسات گذشته مباحثی به صورت قطعی مطرح می شود. امید است تا هفته آینده در این باره اطلاع رسانی شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو