ناجا: شبانه‌روز در حال دستگیری لیدر‌ها هستیم

منبع: برترین ها

117

1398/9/5

15:49


جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شناسایی لیدرهای «آشوب» ادامه دارد، گفت: مردم در همان ساعات اولیه «آشوب‌ها» صف خود را از «اغتشاش‌گران» جدا کردند.

انتخاب: جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شناسایی لیدرهای «آشوب» ادامه دارد، گفت: مردم در همان ساعات اولیه «آشوب‌ها» صف خود را از «اغتشاش‌گران» جدا کردند.

سردار ایوب سلیمانی این اظهارات را در نشست تخصصی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا مطرح کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری ها، جانشین فرمانده نیروی انتظامی در بخشی از سخنان خود با اشاره به حوادث هفته گذشته ناشی از طرح اصلاح قیمت بنزین گفت: همه شیوه ها و شگردها را دشمن در طی 4 دهه گذشته علیه ما اجرا کرده و هر روز فشار را بر ملت مقاوم و با بصیرت بیشتر می کند اما بارها به آنها ثابت شده که با رهبری های داهیانه و حکیمانه امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) تهدیدها به فرصت و نردبانی برای پیشرفت و اقتدار بیشتر کشورمان در سطح منطقه و جهان تبدیل شده است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: دشمنان در فتنه سال 96 شکست خوردند اما امیدوار بودند که با تحریم های ظالمانه ما را به زانو دربیاورند اما این بار هم با شکست مجدد مواجه شدند.

وی ادامه داد: این بار دشمنان با شبکه سازی های گسترده و با بهره گیری از روش ها و تاکتیک های جدید در فتنه اخیر اقتدار امنیتی نظام را نشانه گرفتند اما بحمدالله مشاهده کردیم که مردم بصیر و صبور ایران در همان ساعات اولیه آشوب ها با جدا کردن صف خود از اغتشاشگران توطئه ها را خنثی کردند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در صبح روز یکشنبه صف مردم و آشوبگران را از هم جدا کرد و فتنه در اوج خود متوقف شد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: اکنون نیروهای انتظامی و امنیتی در حال شناسایی لیدرها هستند و برای دستگیری و معرفی مقصران اصلی آشوب ها و تخریب اموال مردم به افکار عمومی شبانه روز در تلاش هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو