استایل زیبای شیوا طاهری و همسرش در مکان های مختلف

استایل زیبای شیوا طاهری و همسرش در مکان های مختلف


منبع: نیک صالحی

577

1398/9/5

20:44


شیوا طاهری بازیگر جوان و معروف کشورمان که خواستگاری پر ماجرای داشته است عکس های در کنار همسرش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

شیوا طاهری بازیگر جوان کشورمان که مدتی است به جرگه متاهلین پیوسته است عکس های در کنار همسرش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. این بازیگر که با سریال گذر از رنج ها به شهرت رسید در کار مدلینگ نیز فعالیت دارد. عاشق عکاسی است و طرفدار شعر و شاعری نیز می باشد. در ادامه عکس های از شیوا طاهری و همسرش را در نیک صالحی مشاهده کنید

عکس های شیوا طاهری و همسرش

شیوا طاهری متولد سال ۱۳۶۹ می باشد و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر می باشد و از کودکی به بازیگری علاقه داشته است و در یک خانواده هنر دوست بزرگ شده است. وی از تئاتر شروع کرد و در تلویزیون با نقش دنیا در سریال گذر از رنج ها به شهرت رسید.

خواستگاری از شیوا طاهری در زیر آب

شیوا طاهری در کنار همسرش

شیوا طاهری در سریال گذر از رنج ها در کنار بازیگران نام آشنایی چون پژمان بازغی ، نگین معتضدی ، بیژن امکانیان، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، جعفر دهقان، مهران رجبی، داود فتحعلی‌ بیگی و ترلان پروانه ایفای نقش کرد

عکس های شیوا طاهری و همسرش

شیوا طاهری با همسرش

ماجرای خواستگاری شیوا طاهری و همسرش در زیر آب

این بازیگر فیلمی در اواخر اردیبهشت ۹۸ از مراسم ازدواج و تقدیم حلقه با لباس غواصی در پیج خود منتشر کرده و نوشته بود: بیا عشق جان به زندگی من خوش امدی این خبرها و فیلم بیانگر این است که وی نیز به جرگه متاهلین پیوسته و ازدواج کرده است.

شیوا طاهری در کنار همسرش

عکس پاییزی شیوا طاهری

شیوا طاهری در کنار همسرش در گیلان

شیوا طاهری در مصاحبه ای اعلام کرده است که :با توجه به علاقه ام به بازیگری فیلم و سریال زیاد می بینم. برای آموختن فنون بازیگری باید فیلم های روز دنیا را دید و من هم تا جایی که امکان داشته باشم این آثار را می بینم.

شیوا طاهری در سریال گذر از رنج ها

شیوا طاهری

تصاویر شیوا طاهری

گردآوری گروه سینما نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو