عنوان رسمی اسپین‌آف سریال The Walking Dead اعلام شد

منبع: گیمفا

254

1398/9/6

02:31


عنوان رسمی اسپین‌آف سریال The Walking Dead اعلام شد

شبکه AMC تیزر جدیدی از دومین سریال اسپین‌آف The Walking Dead منتشر کرده که عنوان این سریال را The Walking Dead: World Beyond اعلام کرده است.‌ این ویدئو نشان می‌دهد که جولیا اورماند (Julia Ormond) به بازیگران فیلم در نقش الیزابت پیوسته که شخصیت‌هاش بصورت رهبر کاریزمایی نیروی بزرگ و فوق‌العاده‌ای توصیف شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اورماند در بیانیه‌ای اظهار داشته:

از همکاری با تیم The Walking Dead بسیار خوشحالم، بخصوص نحوه نوشتن فیلم‌نامه برای زنان. بازیگران سریال دوست داشتنی و با استعداد هستند.

اسکات گیمپل (Scott Gimple)، یکی از سازندگان سریال، بیان داشته:

خیلی خوشحالیم که جولیا به گروه ما پیوست و از اینکه استعداد، هوش و شوخ طبعی را سر صحنه و سریال و نقش‌اش آورده، بسیار خوشحالم. ما و مخاطبین‌مان خیلی خوش شانس‌ایم که جولیا در خلق این دنیای جدید Walking Dead کمک‌مون می‌کند.

علاوه بر اورماند، ناتالی گولد (Natalie Gold)، ال کالدرون (Al Calderon)، اسکات ادسیت (Scott Adsit) و تد سوترلند (Ted Sutherland) نیز برای بازی در نقش‌های لیلا، بارکا، تونی و پرسی بازگشته‌اند.

سریال The Walking Dead: World Beyond سومین سریال تلویزیونی بعد از The Walking Dead و Fear the Walking Dead است. طبق گفته شبکه AMC، این سریال دو قهرمان زن جوان دارد و به اولین نسل آخرالزمانی می‌پردازد. برخی از آن‌ها قهرمان هستند و برخی تبهکار. در پایان، تمامی آن‌ها برای همیشه تغییر خواهند کرد.

این سریال الکسا منصور (Alexa Mansour) در نقش هوپ، نیکولاس کانتو (Nicolas Cantu) در نقش التون، هل کامپستون (Hal Cumpston) در نقش سایلس، آنت ماهندرو (Annet Mahendru) در نقش هاک، آلیا رویال (Aliya Royale) در نقش آیریس، نیکو ترتورلا (Nico Tortorella) در نقش فلیکس و جو هالت (Joe Holt) ور نقش لئو بنت را در اختیار خواهد داشت.

مت نگرت (Matt Negrete) نویسنده و تولید کننده سریال به همراه اسکات ام. گیمپل است. این سریال ۱۰ قسمتی خواهد بود.

فصل پنجم اسپین‌آف اول، Fear Walking Dead، در حال حاضر در حال پخش است و فصل دهم The Walking Dead از امسال اکتبر پخش خواهد شد.

سریال The Walking Dead: World Beyond از بهار ۲۰۲۰ پخش می‌گردد.

منبع: ComingSoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو