خصوصیات مرد متولد دی + ازدواج و عشق

منبع: نیک شو

529

1398/9/6

02:41


خصوصیات مرد متولد دی + ازدواج و عشق

خصوصیات مرد متولد دی + ازدواج

ماه دی اولین ماه زمستان اســت .و افرادی که در این ماه متولد مي شود خصوصیات اخلاقی خاصی دارند ما در این مقاله درباره خصوصیات مرد دی ماهی برایتان بازگو مي کنیم و همچنین مردان که در این ماه متولد شده اند یا مي خواهند با فردی که دی ماهی اســت ازدواج کند حتما این مقاله را بخواند چون واقعا خیلی مهم اســت برای زندگی مشترک که بدانی واقعا چه خصوصیاتی طرف مقابلش دارد .در ادامه با همراه باشید .

 

خصوصیات کلی مرد متولد دی

قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر، پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز. مقام را به ثروت ترجیح مي‌دهد. در جوانی بسیار جدی اســت ولی به تدریج که پا به سن مي‌گذارد نرم مي‌شود. ابراز عشق و علاقه را باید به وی یاد بدهید. مرد این ماه هرگز از روی هوس ازدواج نمي‌کند.

 

مردان متولد این برج تلاش مي کنند تا پیشرفت کنند. سیاره آنها کیوان اســت، کیوان فرمانروایی جدی اســت و توسط حلقه هایی احاطه شده. پس متولد این برج با حلقه های خودش محدود شده اســت. آنها دقیقاً مي دانند چه کاری را مي توانند انجام دهند و آن را به خوبی انجام مي دهد، نه کمتر و نه بیشتر.

 

این مردان محدودیتهای خود را شناخته و آنها را رعایت مي کنند که گاهی به موفقیتی عظیم مي انجامد . در مواقعی دیگر نگرانی ها از اوآدمي خشک مغز مي سازند و او قدم از قدم بر نمي دارد و خطر نمي کند و با قوانین دستورات خود را محدود مي کند.این مردان و پول مثل قفل و کلید باهم جورند.

 

متولد این برج تحت تأثیر نشانه خود دقیقاً محافظه کار هستند و هميشه خوش نامي دارند. آنها نگران عقاید مردم هستتندو سعی مي کنند در هر کاری اصول و مقررات جاری را رعایت کنند. فکر نکنید آدمهای کسالت آوری هستند، نه واقعاً این طور نیست. آنها به پدر اهميت زادی مي دهند و فکر مي کنند سایه پدر همچون روح هميشه بر بالای سر آنها پرواز مي کند,(هملت را به خاطر مي آورید.)

 

شکایت عمده آنها احساس گناهی اســت که زجرشان مي دهد، مرد متولد این برج حتماً اگر پایش را جای پای پدر بگذارد باز هم از غصه اینکه وظیفه اش را در مقابل پدر به خوبی انجام نداد، او را غذاب مي دهد. اگر این نگرانی ها ریشه دار باشند اعتماد به نفس او را تضعیف کرده و خرد مي شود. اما اگر همين حس مسئولیت پذیری را در راه درست به کار برد، قوی و قویتر مي شود. آن وقت آسمان آخرین مرز محدودیت اوست.

 

به دلیل احساساتی که نسبت به پدرش دارد. خودش نیز پدری فعال و سخت گیر خواهد بود. وقتی احساس شادمانی کند، بچه ها را دو چندان شاد مي کند و در مواقع دیگر پدری بسیار عاقل اســت. وقتی بچه ها تکالیفشان را انجام مي دهند مصمم و قاطع بالای سر آنهاســت و آنها را کنترل مي کند وقتی پدر بزگ شود، هر چند مي گوید شصت ساله اســت ولی مثل شانزده ساله ها رفتار مي کند.

 

مرد متولد برج دی گاه معتاد به کار اســت. ولی بهتر اســت قبل از آنکه شما او را با سامسونت، کامپیوتر و ماشین حسابش تنها بگذارید، تمرین کند با آنها به گردش بروید و نشان دهید چقدر به آنها اهميت مي دهید.

 

مرد و زن متولد این برج بسیار دلچسب یا ترش رو، شیک و چشم و گوش باز یا ژولیده پولیده و بدبو باشد. برخی از آنها وقتی راه مي روند مثل سطل زباله ای هستند که روی دوپا راه مي رود، برخی از این مردان از حمام کردن اکراه دارند و فکر مي کنند اگر در رگبار گیر بیافتد، تایک هفته حمام نمي خواهند! پیش از انکه بازو به بازوی او قدم بزنید یا برای بینی تان گیره لباس تهیه کنید باید بدانید که همه آنها اینطور نیستند! بعضی بسیار تميز و مرتب هستند و بوی خوش (ونه عطری مزخرف) از خود در هوا مي پیچد.

 

چه تميز چه کثیف مردان متولد این برج معمولاً لاغر و تیره و اغلب کوتاه هستندو کوتاهی قد را با بزرگی شخصیت جبران مي کنند. سن آنها در جوانی بیشتر به نظر ميرسد. اگر ۱۵ ساله باشند سی ساله به نظر مي رسند، اما وقتی به سی سالگی ميرسند در جا مي زنند. و به آرامي پیر مي شود.

خصوصیات مرد متولد دی + ازدواج و عشق

خصوصیات مرد متولد دی ماهی

 

سیاره‌ حاکم‌ بر شما کیوان‌ (زحل‌) اســت

۱. فاصله‌ متوسط کیوان‌ از خورشید: ۵۵۵۹

۲. دور و گردش‌ نجومي‌ از کانون‌ (برحسب‌ سال‌): ۴۶۹

۳. شعاع‌ اســتوایی‌ (برحسب‌ کیلومتر): ۶۰۲۶۸

۴. شعاع‌ قطبی‌ (برحسب‌ کیلومتر): ۵۴۳۶

۵. دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ (برحسب‌ ساعت‌): ۶۶:۱۰

۶. انحناء خط اســتوا نسبت‌ به‌ کانون‌ (برحسب‌ درجه‌): ۲۶/۷۳

۷. تعداد ماهواره‌های‌ مشاهده‌ شده: ۱۸

 

خصوصیات موجود در دی ماهی ها

گروه: خاک

روز شانس: شنبه

عدد شانس: هشت

سنگ شانس: لعل

رنگ شانس: خاکستری، سربی، قهوه‌ای تیره، نفتی

گلهای شانس: رز سیاه، گل مخمل، کاملیا

بوهای شانس: کاملیا، صنوبر، نرگس

موسیقی شانس: موزیک فولک (عاميانه)

بارز‌ترین خصوصیت: لج کردن

بزرگ‌ترین ایده آل: پیشرفت

بزرگ‌ترین اشتباه: کنجکاوی

بزرگ‌ترین آرزو: ریاســت و رهبری

خصوصیات مرد متولد دی + ازدواج و عشق

مرد متولد دی ماهی

 

خصوصیات خوب وبد پیوند زناشویی دی با سایر ماه ها

دی با فروردین : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار مي باشند

دی با اردیبهشت : ( بسیار خوب) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

دی با خرداد : ( خوب ) خویشتندار سیاســتمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند

دی با تیر : (خوب ) از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند

دی با مرداد : (متوسط ) به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

دی با شهریور : ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

دی با مهر : ( متوسط ) نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن اســت با مشکل روبرو باشند

دی با آبان : ( بد ) هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه مي باشند

دی با آذر : ( متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند

دی با دی : (متوسط ) خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها مي شود

دی با بهمن : ( متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

دی با اسفند : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

 

شناخت مردان متولد دی،قهر مردان دی ماهی،مرد متولد دی چه زنی را دوست دارد،مرد دی ماه در عشق،چگونه مرد متولد دی را عاشق خود کنیم،متولدین دی ماه زن،مرد دی ماهی از چه زنی خوشش میاد،مردان دی ماهی از چه زنانی خوششان می آید

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو